Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Πελλός εποτζοιμήθην...

Η αλήθκεια είναι πως εν ασχολούμαι με όνειρα, ονειροκρίτες, ερμηνείες κλπ κλπ. Το όνειρον που είδα προψές όμως νομίζω ότι κάτι θέλει να πει...όι σε μέναν, στους μπλόγκερ που είδα όνειρο! Α, εν σου το είπα; Ναι ναι, είδα κάτι μπλόγκερς όνειρο προψές! Τράβα καρέκλα τζαι κάτσε να σου πω ννάμπου εγίνηκεν...

Είμαστεν που λες μες τα όρη τζαι τα παραρά τζαι παρπατούμεν. Κάτι σαν πεζοπορία φάση, πας σε ένα βουνό. Η γυναίκα μου, η κόρη μου, ένα ζευγάρι φίλων μας που την Ελλάδα τζαι ο υποφαινόμενος. Τζαι παρπατούμεν πας το βουνό. Οι φίλοι μας τζαι η γυναίκα μου σιγά-σιγά προχωρούν πιο μπροστά τζι εγώ κόφκω πίσω με το μωρό. Περπατούν τζίνοι μπροστά τζι εμείς ακολουθούμεν. Κρατώ το μωρό που το σιέριν τζαι περπατούμεν, άμαν κουράζεται πιάννω την πάνω μου τζαι μετά ξανακατεβάζω την κλπ. Οι προπορευόμενοι εν τω μεταξύ, ξομακρίζουν τόσο που τελικά εν τους θωρούμεν μπροστά μας.

Σε κάποια φάση, θωρούμεν τους στο απέναντι βουνό, να μας φωνάζουν να πάμεν τζι εμείς απέναντι. Τα δύο βουνά εχώριζεν τα θάλασσα. Τζίνοι ήταν σταματημένοι στο απέναντι βουνό τζι επεριμέναν μας να κατεβούμε τζι εμείς σιγά-σιγά τζαι να διασχίσουμε τη θάλασσα να πάμεν απέναντι να τους έβρουμεν για να συνεχίσουμε την πορεία μας μαζί.

Προχωρούμε με το μωρό σιγά-σιγά, προσπαθώντας να έβρουμεν τόπο που να μέννεν πολλά απότομος για να κατεβούμε το βουνό. Βρίσκουμεν ένα μονοπατούι τζαι τελικά κατεβαίνουμε στους πρόποδες του βουνού, τζιαμέ που ήταν η θάλασσα. Το νερόν ήταν καθαρό, εθώρες καθαρά τί έshει πουκάτω. Ήβραμεν ένα μεγάλο βράχο τζαι επατήσαμεν πάνω, με την ελπίδα να έshει τζι άλλους βράχους πιο τζι τζαι βράχο-βράχο τον καημό μου τον μετράω και πονώ να πάμεν απέναντι. Αμ δε! Εν είshεν άλλον βράχον πιο μπροστά τζι αναγκαστικά έπρεπεν να κολυμπήσουμεν για να πάμεν στην απέναντι πλευρά. Πιάννω το μωρό με το ένα μου το σιέρι τζαι ππέφτω μες το νερό τζαι κολυμπώ προς την απέναντι πλευρά. Μάshεται τζι η Πριγκηπέσσα τζαι κλωτσά μες το νερό ενθουσιασμένη. Φτάννουμε τελικά απέναντι τζαι ανεβαίνουμε το βουνό για να βρεθούμεν με τους υπόλοιπους. Προχωρούμεν ούλλοι μαζί ως ένα σημείο, όπου οι φίλοι μας στρίφκουν που ένα μονοπάτι για να παν σπίτι τους τζι εμείς πάμεν που άλλο μονοπάτι για να πάμε στο δικό μας σπίτι.

Φτάννουμεν σε ένα σπίτι που υποτίθεται ότι εν το σπίτι μας, αλλά εν μοιάζει με το πραγματικό μας σπίτι. Ήταν ένα σπίτι ισόγειο, πάνω-κάτω με μεγάλη βεράντα μπροστά. Η εξώπορτα ήταν ανοικτή τζαι μες το καθιστικό εκάθουνταν 2 τύποι: ο Μοτορτζής τζι ένας ανηψιός μου. Εκάθουνταν μες το καθιστικό τζι εμιλούσαν για μάππες. Ο Μοτορτζής ήταν με το κοντοπαντέλονο τζαι τες κλάτσες. Εμπήκαμεν σπίτι τζαι εσύστησα της γυναίκας μου το Μοτορτζή. Είπαν τα χαίρω-πολύ τζαι η γυναίκα μου έκατσε με το μωρό στη βεράντα. Εγώ έμεινα λλίην ώρα στο καθιστικό με τους άλλους συζητώντας για τη μάππα τζαι μετά επήα τζι έκατσα τζι εγώ στη βεράντα. Ο Μοτορτζής επερίμενεν τη Mana να έρτει που τα ψώνια με τα μωρά. Να κάμω μιαν παρένθεση δαμέ, για να σου πω ότι το σπίτι (μας) ήταν σε μια περιοχή που έμοιαζε με τουριστικό χωριουδάκι, με πλακόστρωτους δρόμους, μικρά μαγαζάκια κλπ. Κλείω την παρένθεση.

Μετά που λλίην ώραν, έρκεται τζι η Mana με τα μωρά. Τρία μωρά, 2 κόρες τζαι 1 γιό. Συστήννω τη Mana στη γυναίκα μου. Η γυναίκα μου ερώτησεν τους αν θέλουν τίποτε να φάσιν. Ο Μοτορτζής είπεν ότι εν εθέλαν τζαι η Mana επήεν στην κουζίνα για να πλύννει τα πιάτα. Τα μωρά εμείναν στη βεράντα μαζί μας. Ώσπου να πλύννει η Mana το ππάϊρεξ, ανάδοξεν του Μοτορτζή τζι έθελεν σάντουϊτς. Επήαμεν με τη γυναίκα μου στο μίνι-μάρκετ που ήταν λλίον πάρακατω τζαι επιάσαμεν υλικά για σάντουϊτς (βούτυρο, σαλάμι, χαμ, τυρί κλπ) τζαι επιστρέψαμε σπίτι για να κάμουμε σάντουϊτς να φάμεν. Εκάμαμεν τα σάντουϊτς, ο ανηψιός μου έπρεπεν να φύει γιατί είshεν μιαν δουλειάν, τζαι εκάτσαμεν να φάμεν.

Κάπου δαμέ εξύπνησα τζι εν ξέρω τί εγίνηκεν πάρακατω...


Υ.Γ: έθελα να βάλω τζι έναν τραγούδιν συνοδευτικό που να αναφέρεται σε όνειρα. Αμαρτία μου ξομολοημένη, ήρτεν μου στον νουν ο Τριαντάφυλλος που βλέπει κάτι όνειρα που τον τρομάζουν και ξυπνάει αλλά είπα να μεν ππέσω τόσο χαμηλά. Τελικά ο Τριαντάφυλλος εθθύμισεν μου τριαντάφυλλο. Όι ποτζίνο που πίννουμε με το γάλα, που το άλλο, το φκιόρο. Το οποίο τριαντάφυλλο με τη σειρά του, εθύμισεν μου γαρύφαλλο στ' αφτί και πονηριά στο μάτι. Τζαι το γαρύφαλλον εθύμισεν μου το "Γαρύφαλλε" που ετραγουδούσαν παλιά οι Πελόμα Μποκιού του μακαρίτη του Μπονάτσου. Τζαι επειδή thoughts were going and going and going, είπα να βάλω την εκτέλεση με τους Going Through...

17 σχόλια:

  1. xa! Μόλις ήβρα τι δώρο θα κάμει ο Μοτορτζιής στη Μάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΙΝΒΙΚΤΟΥΣ. Ε ΟΪ ΝΑ ΠΛΥΝΗΣΚΩ ΠΙΑΤΑ ΤΖΑΙ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ. Ε ΌΪ.
    εν σσίλια ριάλια ένα πλυντήριο των πιάτων;

    2. Κοντοπαντέλονο τζαι κλάτσες; αν δεν αλλάξει ρούχα δεν υπάρχει περίπτωση να του κάτσω, λαλώ σας το.

    3. Τούτο σημαίνει ότι κάθε φορά που πηγαίνετε σπίτι σας εκολυμπούσετε; είπε σας το τούτο ο αρχιτέκτονας πριν κτίσετε πάνω στα βουνά;

    4. Δαμέ χαλάς μου. Είπαμε για τρίτο μεν, αλλά προτιμώ να εν κόρη πάλε.εν πειράζει υγεία πάνω από όλα.

    5. Είσαστε σσειρότεροι που μας αν δεν έχετε ούτε υλικά για σάντουιτς σπίτι σας.

    6. Μάλλον ο Μοτορζής τζαι ο ανιψιός σου εμιλούσαν που τες εφαάν Αποέλ και Αέλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Neraida
    Σάντουϊτς χαμ-τυρί; χαχαχα

    @Mana
    1. Ε τί να σου πω τζι εγώ ο φτωχός; Μόνη σου επήες να τα πλύννεις εν τζαι έστειλεν σε κανένας!

    2. Είπα ότι οι κλάτσες ήταν ττόρενες;

    3. Το σπίτι δεν ήταν πας τα βουνά. Στα βουνά επήαμε για πεζοπορία απ' ότι εκατάλαβα

    4. Ήταν γιος τζαι ήταν τζαι σγουρομάλλης. Τζαι έμοιαζεν του παπά του

    5. Αλόπως εφάαμεν τα στην πεζοπορία χαχαχα

    6. Εν αθθυμούμαι για ποιές ομάδες εμιλούσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @invictus

    Αρχικά εσκέφτηκα ότι το δώρο εν φως φανάρι:

    - Γιος!!!

    Τώρα που το ξανασκέφτουμε μπορεί να εν:

    - Σάντουιτς χαμ - τυρί,
    - πλυντήριο πιάτων
    - κλάτσες
    - εξοχικό πάνω στα βουνά....

    Πάντως ένα είναι σίγουρο! Το προηγούμενο σου ποστ έκαμεν σε όντως να διαβάζεις τους άλλους!

    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σγουρομάλλης τζαι μοιάζει του παπά του. πάμε στο 2-1 καλό (η πρώτη εν φτύμα κόλλημα ο παπάς της η δεύτερη εγώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως τα συμπεράσματα που έφκαλα που το όνειρό σου είναι τα εξής (εάν θέλεις ανάλυση δηλαδη):
    1) Περνάς way too much ώρα στα blogs
    2) Κατά βάθος θα ήθελες να ήσουν ο Μωησής για να περάσεις που τη θάλασσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πελλός ποτζοιμήθειν ιντίντ μαν!

    αθθυμάσαι που σε είδα όνειρο τζιαι εφόρες γαλάζιο πουκάμισο με άσπρο γιακκα;
    ρέξε που της Πρασινάδας τωρά!
    χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εγώ ήθελα να σχολιάσω τα πιάτα..μα εν αντροπή να έρτει σπίτι σου (αν και ακάλεστη απ΄οτι εκατάλαβα) και να πλύνει και τα πιάτα!!

    εμένα άρεσε μου η σκέψη που εκατέληξε στο τραγούδι που έβαλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mana
    Ε μπορεί το τέταρτο να πάρει που σέναν τζαι να ισοφαρίσει το πράμαν!

    @Patatoullis
    Πρέπει να το κοιτάξω λες;

    @postbabylon
    Παρέτα! Εν άξια να με βάλει μες το δοκιμαστικό σωλήνα τζαι να μου πιτά υδροχλωρικό οξύ όστι να πω μανά! χαχαχα

    @Rania
    Έναν λεπτό σιόρ...εγώ σαν σωστός οικοδεσπότης ερώτησα την αν θέλει να φάει...τζίνη επήεν τζι έμπην μες την κουζίνα τζι άρκεψεν πλύμμαν, εγώ εννα φταίξω; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mana
    en ekatalaba. inta pou exoun oi gioudes a?? a?? ate na se do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μια χαρά εν οι γιούδες αλλά ούλλα τα ρούχα τζαι ο εξοπλισμός εν ροζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άραγε πρέπει να κόψεις το πολλύ μπλογκινγκ? Επηρεάζουν σε οι μπλογκερς τόσο που τους θωρείς και όνειρο?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γουάο ντήαρ!!!!! Νομιζω εν καλό τουτο το όνειρο.

    Πάντως τζαι εγώ είδα μια φορά την Μάνα όνειρο με τες κόρες της αλλά στην παρέα μας ήταν ο Defiance. Η Μάνα στο όνειρο μου έτρωεν παγωτό! Γι'αυτό την αναγνώρισα!!!

    Υ.Γ. Εφυρες με με την αναφορά στο "βλεπω κάτι όνειρα"! χαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @she demon
    Εν ξέρουμεν που γιούδες, πέτε μας εσείς που έshετε (μ)πείραν :Ρ

    @Mana
    Εννα σου γοράσει τζινούρκον εξοπλισμόν/ρούχα σιόρ, μεν μου αγχώννεσαι!

    @kaisi
    Ξέρεις τίποτε π' όν ηξέρουμεν; χαχαχα

    @Joy Tears
    Τελικά εν μου κάμνει καλό το μπλόγκιγκ α;

    @Πρασινάδα
    Εγώ πάντως θα την αναγνώριζα τζαι αν έκλειε απότομα το συρτάρι (με τα ληξιά) τζι ετσίλλαν το σιέριν του κακομάζαλου του συνάδελφου της μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ktino
    Εγώ ρε; Οξά εσύ που μου ήρτες με τες κλάτσες τες ττόρενες τζι εγύρευκες σαλάμια; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...