Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

Ρεζιλλίκκι τηλεγραφικό

Αφού μας έδωκεν την πάσαν η Αχάπαρη...

ΚΕΝ Λάρνακας, Ιούλιος του 1995 ΣΤΟΠ
Νεοσύλλεκτος ΣΤΟΠ
Στην κατάταξη εδώκαν μας στρατιωτικά είδη ένδυσης ΣΤΟΠ
Συμπεριλαμβανομένων σωβράκων ΣΤΟΠ
Τζαι κοντοπαντέλονων που εφορούσαμεν τα απογεύματα ΣΤΟΠ
Τα σώβρακα, είτε ήταν one-size-fits-all, είτε την ώρα που μου τα εδιούσαν εθωρούσαν τον πίσω μου που ήταν διπλάσιος ΣΤΟΠ
Εφόρουν βέβαια τα μποξεράκια που είχα πάρει μαζί μου ΣΤΟΠ
Ώσπου τζι έκοψα μέσα μιαν ημέρα οπόταν εφόρησα τζίνο της υπηρεσίας ΣΤΟΠ
Μαζί με το κοντοπαντέλονο ΣΤΟΠ
Ήταν loose μέχρι αηδίας ΣΤΟΠ
Εμαζέψαν μας πόξω που το Λόχο τζι εβάλαν μας να κάτσουμεν χαμέ ΣΤΟΠ
Οκλαδόν ΣΤΟΠ
Πας το τσιακκίλιν ΣΤΟΠ
Πας το χογλαστόν τσιακκίλιν ΣΤΟΠ
Εμίλαν μας ένας μόνιμος ΣΤΟΠ
Έφυεν μου μια κραυγή τζι εσηκώστηκα νάκκον πάνω όταν συγκεκριμένο μέρος του σώματος μου ήρτε σε επαφή με το ζεστό τσιακκίλι ΣΤΟΠ
Δεν ήταν η ζάμπα μου ΣΤΟΠ
Εγυρίσαν ούλλοι τζι εθωρούσαν με ΣΤΟΠ
Επήρεν μου 1-2 λεπτά να καταλάβω πού εθωρούσαν ΣΤΟΠ
Εν εθωρούσαν τη ζάμπα μου ΣΤΟΠ
ΣΤΟΠ λαλώ σου!
ΣΤΟΠ! Μεν γελάς!

Πάω να ακούσω κανένα τραγούδι να μου περάσει...

16 σχόλια:

  1. Έντζιαι φταίεις εσύ που είσαι πολλά αρρενωπός ρε φίλε, μεν διάς σημασίαν :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @TwistedTool
    Έβαλα το Great balls of fire του Jerry Lee Lewis τζαι παίζει πάντως :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα. Εθθύμησες μου τον τζαιρόν που εδούλευκα με αρχαιολόγους. Ένας εφόρεν τόσο κοντό παντελονάκι που άμμα ετσουλλοκάθετουν να δουλέψει, εφαίνουνταν τα μπαλάκια του που τες γωνιές! Τούτος ήταν καθηγητής. Εν ηξέρω αν ήταν μες τα πλαίσια εκπαίδευσης των αρχαιολόγων, γένους θηλυκού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι μου εθύμησες πρωί πρωί.... Κινητά καρτοτηλέφωνα έξω που το ΚΨΜ, Snapple τζιαί 7 days, συναυλία του Σφακιανάκη στο ΓΣΖ, πορείες στο Καλό Χωρκό, Πελεγκάρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. your balls are on fireeeeeeee!!!!!

    στο δημοτικό μας (όι στη χρονιά μου) ήταν ένας δάσκαλος, νεαρός, που εφόρεν πάντα βερμούδες τζαι προφανώς μποξεράκια φαρδιά... τζαι άμα έκαμνε μάθημα έβαλλε την καρέκλα μπροστά που την έδρα, εκάθετουν πας στην έδρα με τα πόδια πας στην καρέκλα...

    τα μωρά στα πρώτα θρανία εκπαιδευτήκαν καλά πάντως ώσπου να του κάμει παρατήρηση ο σύνδεσμος γονέων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχα..φωτιά στα μπαλάκια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα... εγώ εκάθουμουν πάνω στα άρβυλα πάντα. ποττέ χαμέ μεσομέρι ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σόρυ αλλά εν μπορώ να μεν γελώ!!!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. roaring!


    en gia na mas peis oti esheis arapikes rizes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. btw i maxi twra en stithos me stithos me tin axaparin a

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @HeatJo
    Επηρεάστηκεν που τον homo erectus μάλλον :D

    @pekatsa
    "Λεβέντες!"..."αγέροχοι!" χαχαχα εν έχαννεν ο Πελεγκάρης. Είσαι σειράς ρε;

    @Moonlight
    Fire εν λαλείς τίποτε! χαχαχα

    @Rania
    Πιάνω φωτιάαααααααα που ετραγουδούσαν τζαι οι Μπλέ :Ρ

    @Φουρνόφκιος
    Εμμα χάτε, πού να υπολογίσω τζι εγώ!

    @Ουφ!
    :)

    @Sike
    Μεν φανταστείς...εν τζι είshεν τζαι πολλήν απόστασην ως το τσιακκίλιν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Sike
    Όι όι...το στήθος μου εν έντζιησεν πούποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε μα πάεις φυρί φυρι να μας φάεις τα χαλλούμια? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αχάπαρη
    Φέρτα δα όπως ένι με τον νορόν! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ως τωρά έξερα ότι στον μεζέ εν τηανιτά που τα κάμνουν...χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Marco
    Εν π' όν εδοκίμασες πας το γκριλ... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...