Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

...

ψιτ!
για πες
δεν ακους
τί δεν ακούω;
το είπα χίλιες φορές
για ποιό πράγμα μιλάς;
μην μου παίζεις την πάπια!
αλήθεια σου λέω δεν κατάλαβα!
καλά, πάμε πάλι από την αρχή λοιπόν
ναι, πάρτο από την αρχή μπας και καταλάβω
καλά μην παίρνεις κι όρκο πως θα καταλάβεις!
άσε τις ειρωνίες και μίλα επιτέλους, μ' έσκασες πια!
λοιπόν...άκου με προσεκτικά τότε λοιπόν σε παρακαλώ...
εγώ έχω τεντώσει τ' αυτιά μου αλλά δε μιλάς όμως εσύ!
κοίτα, δεν ήθελα να στο δώσω εντελώς χύμα, δε λέει
τί δε λέει ρε παιδί μου, θα με τρελλάνεις; πας καλά;
εγώ μια χαρά πάω, κυρίως όμως με το μέτρημα
το μέτρημα; ποιό μέτρημα; τί εννοείς τώρα;
δηλαδή σοβαρά τώρα, δεν κατάλαβες;
ε όχι δεν κατάλαβα λέμε! μίλα πιά!
ούτε ο τίτλος σου λέει κάτι;
ποιός τίτλος; του ποστ;
ναι, αυτός ο τίτλος
δυο χείλια είναι
ακριβώς!
εεε; τί;
1000


Aντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι πλέον η ευχή (αναφερόμενος στις αναρτήσεις του μπλόγκ) "να τα χιλιάσεις" θα θεωρείται εκ των πραγμάτων εντελώς άκυρη...

40 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Χαίρομαι που είμαι η πρώτη που γράφω σχόλιο για τη χιλιοστή (μάσιαλλα) ανάρτηση!! Να τις εκατομμυριάσεις!!! (και δεν αργεί ετούτη η μέρα, είμαι σίγουρη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα!

    σου εύχομαι να τις κάμεις εκατομμύρια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα άνοιξα να διαβάσω κανένα μπλογκ και πάνω στο μπλογκρολ μόνο της Πρας επρόσεξα να έχει μπλε, και λαλώ μα εν γινέται ο Ινβίκτους που είναι;;Γιατί εν έγραψε τίποτε σήμερα;;Ε μετά επρόσεξα τις τελειουές σου και είπα εν γινέται να μεν σου κάμω κομεντ σήμερα!
    Συγχαρητήρια!!!!Και εις ανώτερα ή θα έπρεπε να πω πολλότερα; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @αστροναύτης
    Κατά βάθος εν "άξιος γάρος" που έθελες να γράψεις ξέρω το...

    @Eólica
    Εν είσαι η πρώτη αλλά εν πειράζει :Ρ
    Μα αν τα εκατομμυριάσω εννα βαρύνει πολλά ο blogger έννεν; χαχαχα

    @Nonis
    Μεν με αγχώννετε! :Ρ

    @marilou
    Ε γίνεται να λείπω εγώ σιορ; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα 1000 σε ένα χρόνο? Ου Γριστός! Postaρεις τζιαι που τον απόπατον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εν γιαυτό που παρολίον να crashάρει ο browser μου?...τς τς τς..

    να τα χιλιάσεις Χ 1000!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι πάντα καλά να μας κρατάς συντροφιά και να μας (παρα)μορφώνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα το σχόλιο της Αχάπαρης (πάλε) όλα τα λεφτά!

    Να σε χαιρόμαστε φίλτατε μπλόγγερ και να συνεχίσεις τις άοκνες σου επιδόσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Αχάπαρη
    Ε όι τζαι σε ένα χρόνο! 1 χρόνο τζαι 7 μήνες χαχαχα

    @Rania
    Άλλη με το εκατομμύριο! τς τς τς

    @Ανώνυμος (26 Οκτωβρίου 2011 10:38 π.μ. )
    Καλά να είμαστε να μορφωνόμαστε και να παραμορφωνόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Brenda
    Η Αχάπαρη έshει το τούτον πράγματι. Σερβίρει ατάκες! Έshει 3 ντάν στο ατάκε-κβον-ντο :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγραφες 0,51 ποστ περ ντει..;p μια με μια; Να τα δεκαχιλιασεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αμμάναμου το κκίπορτ σου,
    παντες τζιαι φκάλλει αζίνες
    μα να μας κάμεις 1000 πόστ
    μέσα σε λλίους μήνες;

    μάσσιαλλα σου Ινβίκτους μας
    είσαι μιάλη μάρκα
    ποστάρεις που απόπατους
    πο'σσω τζιαι που την βάρκαν

    να'σαι καλά τζιαι παντα σου
    να μας διασκεδάζεις
    τζιαι να περνάς τζιαι πο'σσω μας
    για να μας ιθκιαβάζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Φουρνόφκιος
    Ξανακάμε τες πράξεις σου ρε, κάτι κάμνεις λάθος! :)

    @postbabylon
    Μα έτσι πρέπει αγαπητή
    εν λογικό θαρκούμαι
    το κκήπορτ θέλει δούλεμαν,
    ήντα, εννα ξαρκούμε;

    Τζαι πόσσω σας περνώ
    ρέσσω που την αυλήν σας
    εγλέπετε καμιάν φοράν
    να μεν ιshύψετε πολλά
    τζαι δω τζαι το βρατζίν σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. :-))))
    να τα χιλιάσεις!!! ουπς! άκυρο...

    εχμμμμ.... να τα εκατομμυριάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξέφυγες... Μπράβο μαν. Συγχααρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Defiance
    Είμαι όπως τη χελώνα την ξεφύγους-ξεφύγους :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Defiance
    Πριτς! Τζαι να σε αφήκω να μάshεσαι μονάχους-μονάχους; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ouaouuuu xilia sigxaritiria!!!!!!!!!!!!na ta ekatommyriostiseis!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Congraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats. μέσα στα drafts είναι τα επόμενα χίλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια και να σε χαιρόμαστε!!!
    Εγώ θα πω μια προσωπική μου εμπειρία,παρόλο που τελείωσα πέρυσι το παναπιστήμιο,από computer...άστα!είμαι της παλιάς σχολής(της πέννας).Κατά τύχη όταν προσπαθούσα(με shίλια βάσανα)και με τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του γιου μου,να κάνω μια μελέτη έγραψα¨οι λαομόν¨γιατί το σερβίρω πολλά στην καθομιλουμένη,τζαι μου έφκηκες εσύ ντήαρ!Και ξεκίνησα να σε διαβάζω,και να χαίρομαι πραγματικά αυτά που γράφεις με το αστείρευτο χιούμορ σου,να κάνω σχόλια κ.τ.λ. Κοντά σε σένα ¨γνώρισα¨και τους υπόλοιπους μπλόγγερς και σας ευχαριστώ που με δεκτήκατε στην παρέα σας.
    Σου εύχομαι να συνεχίσεις να μας δίνεις απολαυστικές ωραίες στιγμές,όπως μας έχεις μάθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα ποίματα αήστε τα,
    εν σας περνούν καθόλου.
    τζιαι τούντα shίλια σου τα ππππππποστ,
    Ινβίχτε μου, εν του κώλου :D


    Να τα εκατομμυριάσεις ρε (σε 2 χρόνια εννα γυρεύκουμεν άλλην ευχή!) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πε πόσην ώρα σου επήρε να κάμεις το σχήμα!
    οξά έσιεις ειδικόν πρόγραμμα

    α, και εις πολλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φρεντ να τα τρισεκατομυριάσεις!!!!!

    Τζαι σοβαρά τωρα, θεωρω μας μια παρέα τζαι ελπίζω να μείνουμε πάντα έτσι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @EaglEye
    Θέκκιου αετομάτα!

    @Mana
    Εμμμμ...εν τσας λλιόττερα που 1000 τα drafts :P

    @Kou/pa
    Να 'σαι καλά ντήαρ. Άηστα τούτα τα "είμαι άσχετη με κομπιούτερς"...τέλλιωννε, άνοιξε τζι εσύ κανένα μπλόγκ! :)

    @TwistedTool
    2 χρόνια; Μα τόσα πολλά; :Ρ

    @Neerie
    Το ποστ εγράφτηκεν σε 7 λεπτά. Πριν μέρες.

    @Πρασινάδα
    Κόψε κάτι φρεντ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ινβικτους ξερεις το καλα
    στα μπλοκς πως εισαι Μανα,
    λαλει το τζι η Αχαπαρη,
    κοντα τζι η Πρασιναδα.

    Ουφ, λαλω τζαι σκεφτομαι,
    περκει σου μοιασω λλιον,
    χρειαζομαι Τουιστεντ τουλ
    διά να το πετυχω.

    Τζι αφου η ΠοστΜπαμπυλον
    εμιλησε με ριμα,
    ειπα τζαι γω σαν Νεραϊδα
    να φτιαξω λλιον το κλιμα.

    Μα η Κου/πα μου εν απαννη
    ειτ' ετσι, ειτε γιουβετσι
    γιατι ειμαι νεα εις τα μπλοκς!
    για το Φουρνοφκιον ουτε λεξη.

    Neerie τζαι Ντεφιανς,
    Μπρεντα τζι Αστροναυτης,
    εσχει τζαι για σας
    τοπο, τουτος ο χαρτης.

    Εμακρυγορησα πολλα,
    λαλω να σας αηκω
    τζαι τζεινους που εξηασα,
    σορρυ, αλλη βολα... απικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να τα κάμεις 10000! (και η ευχή χ 2 και αν θέλεις κατάλαβε!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. άτε, άξιος! (προφανώς)
    εγώ ανεβάζω τα εξπεκτέισhονς μου πάντως.
    τσιρς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Α μανα μου! εγίναμεν τζαι τσιατιστόν ουλλοι!! Βερι νάις Γρουτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ΓΡΟΥΤΑ
    Μα είσαι κρυφό ταλέντο εσύ :)

    @Joy Tears
    Μα τζι εγώ εν τούτο που λαλώ του μάστρου μου, να μου κάμει το μισθό μου 10000 αλλά εν καϊλά!

    @Moonlight
    Μεν με αγχώννετε :|

    @Πρασινάδα
    Ετσιαττίσαν μας ούλλους :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαχαχα!!! Yeah! Μπράβο, και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. χαχαχα εν της εποχής μας πε μου; εν το μεταξύ πε μου τωρά πώς έβαλες το φιλούι πάνω στον τίτλον σε παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Pasxalina
    Εν της εποχής σας ναι :Ρ
    Όσον αφορά το φιλούι πας τον τίτλο, πρέπει να είσαι html-oriented για να σου εξηγήσω χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...