Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Τώρα που χειμωνιάζει...

20 σχόλια:

  1. Να δώκουμεν παραγγελίες της Σμιλί Τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς τζιαι εν ήξερα τί δώρο να πάρω του Αρκουδίου. This is perfect! (έρκεται τζιαι σε extra small?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αψογον!

    Σμιλί να πάρω μέτρα τζαι να σου παραγγείλω?

    (Εννα χρειαστείς έξτρα κουβάρκα.. :-ΡΡΡΡΡ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Neraida
    Εν τζαι η Sike...να μοιράσουν τη δουλειά, εννάν πολλές οι παραγγελίες :Ρ

    @Patatoullis
    Έκαμες τον τέλλεια χώμαν τον φτωχόν!

    @kaisi
    Πιάννει κουβάρκα που τζίνα του Αρκουδίου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.find-me-a-gift.co.uk/knitted-willy-warmer.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ανώνυμος (27 Οκτωβρίου 2011 1:51 μ.μ.)
    Μαζί με το Willy Care Kit, εν ότι πρέπει για δώρο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εν έπρεπε να έσσει θήκες τζαι για τα αρχίδια για να είναι εντελώς άνετο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είες που καλά σε εσύγκοψα;;; άμα σου λαλώ εγώ....²
    γκρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το θκυολί ένηξέρω πού εβρέθηκεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεν τσακώνεστε, πιάστε σειρα τζαι ενα κανονίσω με τη Sike να σας τα κάμουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. prepei na eisai mastorissa pas to smili!!!prepei na piaseis metra tou allou ama en se stysi??? thelw na eimai i voithos tis mastorissas...egw en na pianw mono metra mouxaxaxaxaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχει ενα point η EaglEye..ίνταλως πιάνεις μέτρα??!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπα σε καλό σου, αδερφέ! και είχα μια στεναχώρια σήμερα, και πάει μου πέρασε! Λαμπάδα θα σου ανάψω που με φτιάχνεις τη διάθεση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Mana
    Έshει τζι η Mana τες απορίες της!

    @Sike
    Λάλειννε μου μια φορά τζαι πάλε ακούω, έννεν ανάγκη ναν squared :P

    @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Σειράν να πιάμεν αλλά ποιός εννα σταθεί μπροστά;;;;; Εγώ εννα σταθώ τέλλεια τελευταίος!!!

    @EaglEye
    Γεια σου αετομάτα με το μέτρο σου χαχαχα

    @Rania
    Πολύ προσεκτικά...

    @ευαγγελία
    χαχαχα να της βάλουμε και τρικάκι της λαμπάδας μη μας κρυώσει, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχχχαχαχαχαχαχαχαχα
    Εγω εχω απορια απλα που ηβρες το φωτο? εσχει τζαι τιποτε αλλα γκατζετς πον βαλλει ο νους μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Grouta
    Έννεν δική μου η φωτό πάντως! Βασικά εβαρκούμουν να την κάμω shrink... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω πάλε απαιτώ να βάλλουμε σημάνσεις!! Κοτζαμ ποστ εγραψα!!! Ευτυχως που εν εσhει δαμε κανένα γυρο γιατί πάει η υπόληψη μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άνοιξα το στη δουλειά, τζαι μόλις εσυνειδητοποίησα τι είδα στο ρίντερ έκλεισα το...
    Εν αντρέπεσαι, ο μάστρος μου εν 60 χρονών άθρωπος, αν πάθει τίποτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Patatoullis: αν το αρκούδι σου εν όσον αρκούδι είμαι εγώ, πίστεψε με, εν το χρειάζεται τούτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Πρασινάδα
    Γιατί τί έshει η φωτό σιόρ; Εν τζι εν γυμνό...αφού εν ντυμένο :Ρ

    @Moonlight
    Τίποτε εν παθαίνει μεν τον φοάσαι, πέτου να βάλλει το τρικούιν του να βράζει :Ρ

    @TwistedTool
    χαχαχα πρόσεχε γιατί κάτι ελάλεν τζαι για extra small ρε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...