Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Gadgets ταξιδιωτικά

Έshει τζαιρόν να σου γράψω κανέναν ποτζίνα τα καταναλωτικά ποστ που σου αρέσκουν έννεν; Ξέρεις εσύ...ποτζίνα τα ποστ που παρουσιάζουν ένα σωρό από έξυπνα και προπαντός πρακτικά καταναλωτικά προϊόντα. Ε λοιπόν, τζι εγώ επεθύμησα! Πάμε λοιπόν...

Σήμερα ντήαρ, έχω σου προϊόντα ταξιδιωτικά. Έτον Anti-Christo για παράδειγμα που ετοιμάζει ταξίδι πάλε (είδες κουμπάρε άμαν είσαι κυβερνητικός; χαχαχα). Πώς θα σηκωστεί να ταξιδέψει χωρίς να ρίξει μιαν ματιά στα προϊόντα που θα σου παρουσιάσω πάραυτα; Αφού τα παραπάνω που τούτα χρειάζεται τα!

Ατε, αρκετά με τους προλόγους...let's move on to the actual stuff!

Ας τα πιάσουμε τα πράματα που την αρχή. ΟΚ, ετοιμάζεσαι για ένα ταξίδι οπόταν η πιο βασική δουλειά που έshεις να κάμεις είναι το πακετάρισμα. Να σάσεις τη βαλίτσα (ή τες βαλίτσες) που θα πάρεις μαζί σου.

Τζαι ας υποθέσουμε ότι εν πάεις Ελλάδα, ούτε κάπου που ούλλοι μιλούν αγγλικά. Πώς θα συνεννοάσαι, εσκέφτηκες το ποττέ; Τζαι σιγά μεν έχουν την αθκιάσιν σου οι ντόπιοι που θα σταματάς στο δρόμο για να θκιεβάσεις μες το λεξικό τζαι να τους πεις τί θέλεις να τους πεις! Συνεπώς, θα χρειαστείς οπωσδήποτε τούτο το μπλουζάκι:


Μια ομορκιά! Με να μιλήσεις με τίποτε! Θέλεις νοσοκομείο; Δείχνεις του το σταυρό. Θέλεις φαΐν; Δείχνεις του τα μαχαιροπήρουνα. Εσύφτασες; Δείχνεις του τα αθρωπούθκια πουκάτω που τα μαχαιροπήρουνα; Είσαι αναποφάσιστος τζι εν ξέρεις τί θέλεις; Δείχνεις το ερωτηματικό μες τη μέση, τζι ότι τον φωτίσει ο πλάστης μου ας καταλάβει! Τωρά μεν με ρωτάς πώς ανάθθεμαν θα σου απαντήσει ο ντόπιος...εγώ λαλώ σου πώς θα ρωτήσεις, σκέφτου τζαι κάτι που μόνος σου! Μεν τα θέλεις ούλλα κουτσιά φρέσκα με την γλυστιρίαν τζαι τον σκόρτον καθαρισμένα! Δες [εδώ]

Πέρα από το μπλουζάκι το συγκεκριμένο, θα χρειαστεί να πάρεις μαζί σου τζαι φωτογραφική μηχανή. Να φκάλεις ρε παιδί μου καμιάν αναμνηστική φωτογραφία. Τζαι επειδή πλέον εν σημαντικό να εξοικονομούμε χώρο στη βαλίτσα μας (για να χωρέσουν τα λουκάνικα τζαι τα χαλλούμια που θα πάρεις της καλαδερφής της κουνιάδας της συμπεθεράς της γειτόνισσας της θείας σου), επιβάλλεται να πάρεις μιαν compact φωτογραφική μηχανή μαζί σου. Τζι όταν λέμεν compact, εννοούμεν compact:



Άσσιοϊλέ! Πρόσεχε μόνο να μεν την καταπιείς, καλού-κακού μεν αναπνέεις την ώρα που ζουμάρεις... Δες [εδώ]

ΟΚ, εβάλαμεν το φανελλο-λεξικό μας, εβάλαμεν τζαι τη φωτογραφική μας. Πρέπει να βάλουμεν τωρά τζαι το τσεντίν μας στο οποίο θα φυλάξουμε το συνάλλαγμα μας. Τζαι φυσικά χρειάζεσαι κάτι που να είναι safe enough. Να μεν κινεί υποψίες ρε παιδί μου. Να μεν είναι κάτι που να τραβά το βλέμμα ενός επίδοξου κλέφτη...




Πε μου τωρά ποιός θα σκεφτεί ότι έχωσες τα λεφτά σου τζιμέσα! Όι πε μου! Δες [εδώ]

Εκτός που λεφτά όμως, πρέπει να λάβεις τα απαραίτητα μέτρα για την περίπτωση που εν ζέστη τζιαμέ που εννα πάεις τζαι δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα. Τί με θωρείς έτσι; Ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορεί να ανατιναχτεί ο ηλεκτροπαραγωγός σταθμός μιας χώρας! Τζαι εφόσον το λάπτοπ θα το έshεις ήδη μαζί σου, έχω να σου προτείνω το εξής gadget:


Φορητόν (literally) air-condition! Τί άλλον θέλεις;! Δες [εδώ]
A! Μιας τζαι εσυναφέραμεν ότι θα έshεις τζαι το λάπτοπ μαζί σου, εν λογικό ότι θα αναζητήσεις wi-fi hotspots τζιαμέ που εννα πάεις (για να μπεις να με θκιεβάσεις that is). Πού να κάτσεις να κάμνεις search με το λάπτοπ τωρά για να έβρεις σήμα κλπ...βάλε μες τη βαλίτσα σου τζαι τούντη φανελλούα τζαι είσαι φιξ!



Θα βρίσκες εύκολα και γρήγορα wi-fi, δίχως search. Δες [εδώ]

Τζαι επειδή ντήαρ ξέρω ότι είσαι τζαι φιλόζωος τζαι θα πάρεις τζαι το pet σου μαζί σου στο ταξίδι, έχω να σου προτείνω τζαι ένα gadget για το pet. Διότι μπορεί ναν Χειμώνας που εννα ταξιδέψεις, εν κρίμα να κρυώννει το κτηνόν. Γι' αυτό σου λαλώ, πάρε μαζί σου τζαι το θερμαινόμενο κάθισμα του καημένου του ζωντανού...




Shύλλος που βράζει ο κώλος του εν λάσσει...έννεν έτσι που λαλούν; Δες [εδώ]

ΟΚ, εκανονιστήκαμεν που θέμαν μετάφρασης, φωτογραφικής, internet, shύλλου, πορτοφολιού, air-condition. Ας δούμε λλίο τζαι τες ανάγκες τες δικές σου, φίλτατη αναγνώστρια. Γιατί τα gadgets δεν είναι μόνο αντρικό θέμα, έχω τζαι για σένα χρήσιμα πράματα...

Κατ' αρχάς ξεκινώ με κάτι πολλά βασικό για μια γυναίκα, το θέμα υγιεινής. Διότι κυρία μου όπως τζαι να το κάμουμεν έναν μπιντέ τον θέλεις! Τζαι πού να έβρεις μπιντέ την σήμερον; ΟΚ, κάποια ξενοδοχεία έχουν αλλά όχι όλα! Ναι ναι, σωστά εμάντεψες, έχω σου λύση!


Φορητό μπιντέ αγαπητή μου! Ε καλό...εν ξέρω πόσην πίεσην έshει αλλά εν μικρό τζαι εύχρηστο τζαι μπορείς να το "φαθκιάσεις" εύκολα. ΟΚ, εν θα μπω σε παραπάνω λεπτομέρειες γιατί μπορεί να τρώεις καπήρες as we speak. Δες [εδώ]

Προχωρώ τζαι ένα βήμα πάρακατω για να σε ενημερώσω για κάτι άλλο εξίσου χρήσιμο. Άκουσες φαντάζουμαι για τούτα τα τζινούρκα συστήματα που σε σκανάρουν για να δουν αν έshεις τίποτε κρυμμένο πάνω σου. Well, εν τζαι θέλω να σε αγχώσω, αλλά ο υπάλληλος τζιαμέ που σε σκανάρει θωρεί σε όπως σε εγέννησεν η μάνα σου! Εν εννοώ με τον ομφάλιο λώρο να κρέμμεται τζαι τες γλύνες σιορ...εννώ θωρεί σε τιτσίραν! Καλάν, μεν μου αγχώννεσαι λέμεν...αφού έχω σου λύση τζαι για τούτο:



Χα! Όι εννα σε κάμουμεν πούλλαν, ματάκια του αεροδρομίου! Δες [εδώ]

Με τούτα και μ' εκείνα, εγέμωσεν η βαλίτσα ντήαρ. Πρέπει όμως να την ζυγίσεις πριν να πάεις στο αεροδρόμιο. Εν μεγάλο σκόρσο να αννοίεις βαλίτσες, να φκάλλεις χαλλούμια, πόλυπιφ τζαι φλαούνες για να τα βάλεις μες τη handbag επειδή ήρτεν πολλύν το βάρος. Συνεπώς, χρειάζεσαι κάτι τέτοιο:





Όχι μόνο σου ζυγίζει τη βαλίτσα, "μιλά" σου τζιόλας τζαι λαλεί σου το βάρος! Έτσι γίνουνται οι δουλειές οι σωστές! Δες [εδώ]

Last but not least, άφηκα σου έναν gadget για το αεροπλάνον. Για εντός του αεροπλάνου that is. Γιατί πώς να το κάμουμε σιόρ, εν πολλά μπανάλ οι καρέκλες του αεροδρομίου. Ας τους βάλουμεν κατιτίς να τες κάμουμεν λλίον πιο ενδιαφέρουσες...



Μα δέννεν πολλά cute; Βέβαια υπάρχει τζαι η άποψη ότι εν προϊόν για τζίνους που εν μικροβιοφοβικοί...εσύ θα λαλείς ότι εν που άποψη που το κάμνεις, ναι; Δες [εδώ]

14 σχόλια:

  1. εντάξει, ούλα καλά τζίε άγια, αλλά εν σε κυπρέους που απευθύνεσε για φαί τι επρονόησες εν μου λαλείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @marco
    Τί εν τα 14 που τα 20 κιλά μες τη βαλίτσα ενόμισες; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα από που τα βρίσκεις τούτα ούλα τα gadgets; Να σαι καλά για το απολαυστικό ποστ.

    Σημειώνω ότι όταν είδα τη φώτο με το βρατζι έτρωα το σαντουιτς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Ήντα κακόν τζαι τούτον με τα φαγιά των αναγνωστών σιόρ... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε κουμπάρε...πάλε έτρωα καπήρες! λαλώ και εγώ τι μπορεί να πάει λάθος με travel gadgets??!

    αστεία αστεία το talking luggage scale εν πολλά χρήσιμο!!

    τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Φορητόν (literally)" hahahaha! Θέλω.


    υ.γ. *εγώ* είμαι ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρόσεχε μόνο να μεν την καταπιείς, καλού-κακού μεν αναπνέεις την ώρα που ζουμάρεις...χαχαχαχαχα..να σαι καλά, πάλε εγελάσαμεν. Πλάκα πλάκα, η φανελούδα η πρώτη εννεν καθόλου άσχημη ιδέα. Στο κάτω κάτω ο ντόπιος ζωγραφίζει σου την απάντηση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χχαχαχα! Τέλεια! Εχω 2 μήνες να τα προμηθευτω για να έρτω! Ζυγιστήρι βαλιτσων έχω όμως!! Αλλά εν σου μιλά...απλα δείχνει το βαρος. Εν το αγαπημέντο γκάτζετ της Πρασινομήτωρ αμαν έρκετε Αμερική!!!

    Υ.Γ. Ετρωα τζαι εγω καπήρες! Μάλιστα με μαρμελάδα μόσφιλο που έκαμεν η θεία μου στο χρυσοπράσινο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ζυαρκούα όντως εν πολλά χρήσιμη!

    Η καφέ απόχρωση πάστο βρατζίν-τσεντίν, πού αποσκοπεί ακριβώς; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Twisted: Ξέρεις την κουβέντα που λαλεί για κάποιον που τον κλέψαν "του πήραν και τα σώβρακα";Ε στην προκειμένη περίπτωση, άμα δει ο κλέφτης το καφεκίτρινο χρωματούδιν εννα το ξανασκεφτεί αν θέλει να στο πάρει! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Rania
    Ρε μανία με τες καπήρες! τς τς τς

    @Sike
    Εσού είσαι ολάν; χαχαχα

    @Neraida
    Σώβρακον έshεις για τα ευρά οξά;

    @Μάγισσα του Πορτομπέλο
    Υπάρχει τζαι σε άσπρο η φανελλούδα α! :)

    @Πρασινάδα
    Γιαμ γιαμ...μαρμελλάδα μόσσσσιλον!

    @TwistedTool
    Στη χώνεψη των καπήρων :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καπήρες όλα κι έφυγες μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, σε πνίξανε οι πίκρες (Στράτος Διονυσίου, RIP).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...