Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011

I read your mind

14 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!! Ετσι λαλώ τζαι εγώ το μέλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό! Επήρε μου ένα δίλεπτο να καταλάβω! Ίσως επειδή εδκιάλεξα το 89 τζιαι μετά που αφαίρεσα το 17, έφκαλα 77! Ε τζιαι εν εφκήκεν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα αλλάσουν τα σύμβολα κάθε φορά...κάτι εν πάει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φακκούν μου τούτα τα μασκαραλίκια. Εν τα καταλάβω ποττέ τζαι νιώθω μαννή. 0.ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδοκιμάσετε να επιλέξετε θκυο φορές συνεχόμενα το ίδιο νούμερο; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι εκαμναμεν το τζιαι μιτσιοί.. πολαπλασια του 9 φκαινουν παντα με τούτην την μεθοδο.. τζιαι απλα ουλα τα πολαπλασια του 9 έχουν το ίδιο σχέδιο, το σχέδιο το οποίο εν το επόμενο να φανεί... μονο το 0 εξιάσαν να το βάλλουν πε τους να το κάμουν update.. τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σωστό το Νηπενθές. Πάντα το αποτέλεσμα εν πολλαπλάσιο του 9 τζιαι πάντα το εικονίδιο εν τζείνο των πολλαπλασίων του 9.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ατς! Χάτε, εφόσον επιάσετε το νόημα, εν θα γράψω σχόλια. Να τα θκιεβάσετε που τον νουν μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mikros xeimarros:mazi sou!!!!ezalistika monon p ta thwrw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με εντυπωσίασε, το χάρηκα, μου το εξηγήσατε. Αλλά για μένα πιό μεγάλη σπαζοκεφαλιά είναι πώς το αναρτήσατε εδώ. Μπαίνω στον κατασκευαστή & ξαναμπαίνω αλλά...
    Γι αυτό κοινοποιώ το δικό σας στο Facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Δάφνη Χρονοπούλου
    Καλωσόρισες :)
    Για την ανάρτηση χρειάζεται να "παίξεις" λίγο με το HTML, γι' αυτό προφανώς δυσκολεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...