Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

The sock quest

Έχω πρόβλημα ντήαρ.
Πρόβλημα σοβαρό.
Έχω πρόβλημα με τες κλάτσες μου!

Όι το ίδιον πρόβλημαν που έshει η postbabylon που τες χάννει μες το πλυντήριο...όι όι, εμέναν το πρόβλημα μου εν κάθε πρωΐ που πρέπει να έβρω 2 κλάτσες που ναν "ταίριν" για να φορήσω. Οι κλάτσες μου εν στην συντριπτική πλειοψηφία τους μαύρες μεν αλλά έννεν ούλλες η ίδια μάρκα/μοντέλλον/σχέδιον. Τουτέστιν, άμαν έshεις έναν βουνάριν κλάτσες μες το συρτάριν, εν πρόβλημαν μεγάλο να έβρεις 2 τες ίδιες να φορήσεις. Πόνος μες τον κώλο!*

Ναι ναι ξέρω, εννα μου πείς τωρά να πιάω ποτζίντα μασκαραλλίκκια που "κουτσακώννεις" τες κλάτσες μόλις τες φκάλεις για να μπουν "ταίριν" στο πλυντήριο τζαι να φκουν επίσης "ταίριν", να τες απλώσεις να στεγνώσουν "ταίριν" τζαι ναν ακόμα "ταίριν" όταν θα τες πιάεις να τες φορήσεις. Εδοκίμασα το. Έννεν πρακτικό τζαι εν δουλεύκει. Αν εδούλευκεν το σύστημα με το "ταίριν", ήταν να δουλέψει τζαι το "ταίρι-κκουΐν"....

Οπόταν, σαν ιντερνετόβιος που είμαι δεν πτοήθηκα καθόλου, είπα πουμέσα μου "κομμάτιν γλύκισμαν* σιόρ, θα μπώ θκιό ππαλλιές μες το ebay τζαι θα παραγγείλω καμιάν 20ρκαν ζευκάρκα ΤΑ ΙΔΙΑ να πνάσω".

Έδωκα όντως τον γυρό μου που το ebay, έκαμα search για "socks", εφίλτραρα τα αποτελέσματα ούτως ώστε να μου δείξει men's socks, ναν μαύρες τζαι ναν new (duh!). Μπορώ να σου πω μετά βεβαιότητος ότι είμαι συγκεχιμένος τα μάλα...έλα να σου δείξω ήνναμπου ήβρα:



ΟΚ, εν εκαρτέρουν που το ebay για να επιβεβαιώσω ότι εν weird οι γιαπωνέζοι. WTF ας πούμεν! Εν για να τραουδά ο μυαλλιώνας μου "...όμως δεν με παίζουνεεεεε τ' άαααααλλα δαχτύυυυυυλιαααααααα..."REJECTED!

Συνεχάμε... (άρεσεν μου πολλά η έκφραση, εκατάλαβες το ήδη, έννεν; Ωραία! Συνεχάμε λοιπόν...)

Acorn 200wt. Versa Polartec Fleece Socks Small UNISEX


Ναι, αντιλαμβάννομαι ότι έshει πολλήν τεχνολογίαν πάνω της η συγκεκριμένη κλάτσα με αντιολισθητικά συστήματα τζαι ξέρω γιω κουέντες, αλλά επειδή εν το βλέπω να σιονίζει στη Λευκωσία στα επόμενα 300 χρόνια, λέω να δω τζι άλλες επιλογές, ναι;  REJECTED!


New In Package Box Sigvaris Men's Classic Ribbed Support Therapy Socks Black


Είσαι σίκ τζαι βαρίς. Τζαι θέλεις definitely, support therapy!  REJECTED!


POLO RALPH LAUREN BLUE LABEL MEN DOTS SOCKS SIZE 10-13


Με το συμπάθκιον τζιόλας αλλά φαίνεται εν ήμουν αρκετά ξεκάθαρος...να το πώ ξανά: θέλω κλάτσες για να βάλλω μέσα τα πόθκια μου ΜΟΝΟΝ, όι τζαι τ' αρτζίθκια μου!   REJECTED!


ALFANI Mens Dress Socks Black Luxury Blend New


ΟΚ, η απορία μου στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η εξής: είναι original Emporio Alfani οξά εν απομίμηση; Έστω Giorgio Alfani ρε παιδί μου! Ένιγουεϊ όμως, επειδή τα τελευταία 34 χρόνια αποφεύγω να φορώ dresses, REJECTED!


Mens Trouser COMPRESSION Socks 18-20 MMHG ( S- XL )


OK, σάζει το πράμαν ώσπου πάει, ήβραμεν τζαι κλάτσες για άντρες που φορούν παντελόνια! Αλλά γιε μου, θέλω κλάτσες να τες φορώ τζαι να πνάζουν τα πόξκια μου, ήντα compressions μου λαλείς;! Τζι αν κρίνω που τη φωτογραφία, οι κλάτσες τούτες θα μου προκαλέσουν τζαι κιρσούς...

Αλλά επειδή δεν είμαι μηδενιστικός, είπα να δώσω τζαι μια δεύτερη ευκαιρία στο συγκεκριμένο ζευκάρι κλάτσες πριν να το απορρίψω:


Απορίες;  REJECTED!


Uzi Comfort & Performance Tactical Socks Fits 9-13


Θέλω να πιάω έναν Uzi τζαι να φκιερώσω 3 κάσιες πυρομαχικά πας τούντες κλάτσες! Enough said...REJECTED!


MEN WOMEN SOFT LEATHER HALAL SOCKS TOP KHUFF KUFFAIN ISLAM MUSLIM SLIPPERS QUFF


HALALιν του Μεχμέτη...REJECTED!


New 4 Pairs Men's black Five-Toe Flip Flop Geta Tabi Socks 


Geta tabi? Get a life γιε μου που εννα φορήσω έτσι κλάτσες! Με συνοπτικές διαδικασίες, REJECTED!


Το καλόν άφηκα σου το για το τέλος...


40" Men's Panty stocking Socks Penis Sheath Open #06




Κοίτα...πρέπει να παραδεκτώ ότι είναι πρακτικό το συγκεκριμένο κλατσό με την τρυπούδαν μπροστά. Plug & play. Το κατούρημα εν ευκολία, το χέσιμο όμως; Εν αρκετός λόγος για να απορριφθεί και αυτό το προϊόν. REJECTED!

Ούφφου! Αν δεν έβρω κλάτσες καλές άμεσα, θα shήσω τα κλατσό μου!

27 σχόλια:

  1. Το κλατσόν εν παίζεται. Μα αγοράζει ο κόσμος έτσι πράματα; Ποιος ο λόγος για έναν άντρα να φορέσει κλατσό; Εξίασα... έσσει τζαι άντρες με ιδιαιτερότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Περί ορέξεως κολοκοτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.ebay.co.uk/itm/BOYS-HOT-WHEELS-NON-SLIP-SOCKS-BUILT-SPEED-4-6-yrs-/110706965945?pt=Boy_s_Clothing&hash=item19c6a63db9#ht_500wt_715

    τούτες πως σου φαίνονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πάντως εμείς διπλώνουμεν τες μαζί μετά το πλυντήριον τζαι εν χάνουνται. πολλά συγυρισμένη η μάμμα.

    έχει άντρες που φορούν καλσόν, σε άλλες χώρες αν μη τι άλλον. εμείς είχαμ τζι έναν στο γυμνάσιο που εφόρεν, επειδή ήταν κρυάδα.
    τωρά με τρύπαν τζιαμέ, τζι έσι διάφανα, εν εξαναείδα εν η αλήθκεια...

    τζίντα άλλα με τα φερμουάρ τι εννοούν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλατσόν?? Κιάορκαν σου επαττέλεψεν ο κόσμος τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Mana
    BUILT FOR SPEED 4-6 yrs λαλεί. Εν μου κάμνουν. Εγώ θέλω να βουρώ παραπάνω χρόνια, όι μόνον 4 με 6!

    @Moonlight
    Μα το θέμαν είναι ότι τζαι μετά που εννα φκουν που το πλυντήριο, πάλε πρέπει να τες κάμεις ΤΑΙΡΚΑ για να τες διπλώσεις! Ούφφου, μα γιατί κανένας εν καταλάβει το πρόβλημα μου;

    @kaisi
    Κλατσό τρυπητόν! Ήντα τζαιρούς εφτάσαμεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mana mou re..ides. provlimata pou eshi o kosmos tze emis kanena....na foris dixromes klatses...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τζαι εγύρευκα έτσι κλατσό άμα χορεύκω κυπριακούς παραδοσιακούς χορούς....

    ξέρεις, πάντα πιάνει με ένα άγχος τζαι θέλω να κατουρήσω αλλά ενά πρέπει να φκάλω ούλη την στολή..

    ενώ τωρά?! :p

    problem solved by invictus (once again...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @she demon
    Εν γίνεται, αφού εν ούλλες μαύρες! Τωρά αν μου ελάλες να φορώ "θκιολλοΐτικες" εντάξει. Κάμνω το συχνά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Nonis
    Με τον μπλόγκερ, για τον μπλόγκερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να γοράζεις κλάτσες μαύρες με ένα μικρό σημαούιν ψηλά-ψηλά (οι τόσον ψηλά όπως το κλατσό) πρόσεχε μόνο το σημάιν ναν άλλης λοίς σε κάθε ζευκάριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οι ιαπωνεζικες μαλλον ειναι για να φοράνε σαγιοναρες ή σανδάλια πάνω απο τις κάλτσες!
    το οποίο θεωρω απαράδεκτο!! αν κυκλοφορήσουνε σε βόρεια ευρώπη (αγγλία, γερμανία, σκανδιναβία) θα κάνουν θραύση.. τι βλέπουν τα ματακια μου στα νησιά τα καλοκαίρια με τουσ τουρίστες..
    χμμμμ.. το επιχειρηματικό μου μυαλό σχεδιάζει προώθηση της ιαπωνέζικης κάλτσας!! μέχρι το καλοκαίρι κάθε κρυόκωλος τουρίστας που σεβεται τον εαυτό του θα φοράει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Marco
    Ναι τούτον εν μια καλή επιλογή αν τζαι προτιμώ ναν ούλλες ίδιες για μεγαλύτερη ευκολία. Να πιάννεις 2 που την νάκραν να φορείς τζι έξω της πόρτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε.. εννά φορείς πασαλλόιτικες καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όντας ο big foot της οικογένειας μου (φορώ 44 αθλητικό παπούτσι) θέλω τζαι αντρικές κλάτσες. Οπότε ξέρω και τι κυκλοφορεί στα men's department του marks&spencer. Την τελευταία φορά έπιασα κάποιες που τα δάκτυλα και η φτέρνα εν ένα χρώμα, η πατούσα ριγέ τζαι η κλάτσα που φαίνεται που το παπούτσι εν ολόμαυρη.
    Τζαι το κάθε ζευγάρι έσhει το χρώμα της για να μεν τες μπλέκεις.

    Ε αν μεν θελεις το παναύρι με τες ρίγες, μπορείς να πιάσεις κάτι έτσι http://tinyurl.com/6hqqlxf ή έτσι http://tinyurl.com/5vfl9jb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι τελευταίες θα μπορούσαν άνετα να πρωταγωνιστήσουν σε θρίλλερ του 70!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φόρε διαφορετικές..who will notice?..γλυτώνεις και τον κόπο τες ερεύνες στο ebay!

    πάντως στην Αγγλία εφόρουν τζέινες τες tabi (με το ξεχωριστά δάχτυλα) και ήταν πολλά καλές εβράζαν μια χαρά τα δαχτυλούθκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξέρεις τι απόλαυση είσαι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά? Γέλασα με τη ψυχή μου:)Να΄σαι καλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν εδούλευκεν το σύστημα με το "ταίριν", ήταν να δουλέψει τζαι το "ταίρι-κκουΐν"....



    χαχαχα υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Marco
    Έννοια σου τζι έτσι κάμνω!

    @Rosa Damascena
    Την τελευταία φορά τζι εγώ εν που το Marks & Spencer που εψούμνησα

    @TwistedTool
    Να σου παραγγείλω ένα σετ; :Ρ

    @Rania
    Κατά την tabiνή μου άποψη, εν οικτρές τζίνες οι κλάτσες!

    @Kou/pa
    Τούτος εν ο σκοπός ντήαρ, να γελούμεν :)

    @Brenda
    Δεν σου κρύβω ότι εγέλασα τζι εγώ με τζίντην ατάκα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε Ινβ επαρεξήγησες τα Alfani. Εν πολλά γενικά γνωστή μάρκα δαμέ στο Αμέρικα ειδικά στα Μέισις στόρς και το dress socks είναι "κλάτσες του ντυσίματος" όπως λέμε εννα ντυθώ καλά πόψε... γκοτ ιτ?

    α άρεσε μου και το ταίρι κουίν και επίσης το κλατσό είναι απλά freaky!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Koimwmeno Voui
    Ε πού να ξέρουμεν τί κινείται τζικάστο αμέρικα ντήαρ; Δαμέ εν έχουμεν Μέϊσις, έχουμεν Δέησις πέρκι shειμωνιάσει :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ROFL man


    symfwnw me rosa, dokimase tzeines me xrwmatisti fterna. Mborei na esheis kalyteri tyxi pou mas, pou PALE xannoumen tes. En gia na pellaniskei to plasma pantws.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ου Γριστός ανοίξαν τα οδοφράγματα! Είμαι στον αέρα σιουρα ενεν?

    Ηθελα να πω respect στο "θέλω κλάτσες για να βάλλω μέσα τα πόθκια μου ΜΟΝΟΝ, όι τζαι τ' αρτζίθκια μου!" τζιαι να σημειώσω οτι αν τες εφόρεν ο κύριος αχάπαρος που εν τζιαι τσας κοντός ήταν να μπαίνει τζιαι η τζιεφαλή του μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Sike
    Socks are evil man, μεν το ψάχνεις!

    @Αχάπαρη
    Εν για να μας πεις ότι είσαι πιο ψηλή του; Γόραστου έναν ζευκάριν ολάν να τες φορεί για ππόλο φανέλλαν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Α επίσης κάτι άλλο που εξήχασα να σχολιάσω... το χαλάλ εν για το δέρμα ο τρόποσ που εσκοτώσαν το ζώο συνήθως εν οι μουσουλμάνοι που τρων χαλάλ κρέας.. να μεν στερηθούν και τούτοι το δερμάτινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...