Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Tales from the ΚΕΝ

Τζαι αφού είπαμεν για το τί έκαμα ως εκπαιδευτής στο ΚΕΝ Πάφου, ας δούμεν τζαι μερικά που τα highlights που το ΚΕΝ Λάρνακας όπου επήα ως εκπαιδευτής, στους αρφάες τούντη φορά!

Τότε που εκατατάχτηκα, είχαν εφαρμόσει τάχα μια νέα τακτική όσον αφορά τες τοποθετήσεις στες μονάδες ούτως ώστε να υπηρετούν οι στρατιώτες κοντά στο σπίτι τους. Που τους 26 μήνες που υπηρέτησα, τους 20 υπηρέτησα τους στον Άη Γιάννη της Μαλούντας τζαι τους άλλους 6 σε άλλο στρατόπεδο εντός της Λευκωσίας. Η μόνη περίοδος που υπηρέτησα κοντά στο σπίτι μου, ήταν το διάστημα που ήμουν εκπαιδευτής στο ΚΕΝ Λάρνακας. Ήνναμπου με θωρείς έτσι; Κάθε μαύρος θέλει τη συτζιά του!

Πάμεν που λες στο ΚΕΝ, χωρίζουν μας τους εκπαιδευτές σε Λόχους τζαι ετοιμαζούμαστεν για να υποδεχτούμεν τους σουρτουμπόγλαρους νεοσύλλεκτους. Ο Λοχαγός στο Λόχο που με εβάλαν ήταν τεθωρακισμένος τζαι όντας τζι εγώ τεθωρακισμένος, έπια τον κουβένταν (με απώτερο σκοπό βέβαια να δω αν μπορούμεν να την σκαπουλάρουμεν κάπως). Ανένδοτος ο άτιμος! "...αν θέλεις καμιά βοήθεια δαμέ στο γραφείον...ή με τες υπηρεσίες...". Τίποτε σιόρ, έκοψεν μας το που την αρκήν! Με ΚΨΜ με τίποτε τούντη φορά! Ντέμιτ...

Ένιγουεΐ, πάμεν να θυμηθούμεν μαζί ιστορίες που το ΚΕΝ...

Ρε τζαι καλώς τους!

Την ημέρα που επαρουσιαστήκαν οι νεοσύλλεκτοι τζαι εχωρίσαν τους σε Λόχους, σε κάθε Λόχο οι εκπαιδευτές είχαν αναλάβει κάποιες δουλειές. Άλλοι εφκάλλαν σκοπιά, άλλοι ήταν θαλαμοφύλακες, άλλοι ήταν στα "συνεργεία υποδοχής" των νέων στο Λόχο τζαι οι υπόλοιποι εβοηθούσαν τους νέους να τακτοποιηθούν στους θαλάμους κλπ. Ο υποφαινόμενος ήταν σε "συνεργείο υποδοχής" των νέων στο Λόχο. Εκάθουμουν μαζί με έναν άλλο που λες, τζιαμέ στην είσοδο του Λόχου τζαι ετσιακκαρίσκαμεν τες αποσκευές των νέων με εντολές να κατάσχουμεν πράματα τα οποία απαγορεύετουν να έχουν μαζί τους. Το τί ήβραμεν ντήαρ μες τζίντες αποσκευές εν περιγράφεται...Well, τρόπος του λέγειν δηλαδή, διότι αν δεν επεριγράφετουν πώς θα σου το έγραφα δαμέ; Duh!

Έρκεται που λες ένας σουρτουμπόγλαρος νέος ο οποίος εκράταν 2 handbags. Η δε, μια που τες 2 ήταν τζαι σχετικά μεγάλη. Έβαλα τον τζαι άνοιξεν την πρώτη handbag (τη μητσιά) τζαι άρκεψα να ανακατώννω μέσα. Σώβρακα...κλάτσες...φανέλλες τελαντωτές...ώπ! Τί εν τούτον δαμέ που πιάννω; Ορθογώνιο πλακέ σκληρό αντικείμενο...χμμμμμ. Τραβώ το shέριν μου πόξω που τη βαλίτσα ντήαρ τζαι τί κρατώ; Τσόνταν VHS! Μάλιστα φίλε μου...πορνοκασέτταν! Εφύρτηκα που το γέλιο αρχικά αλλά μετά εγύρισα τζαι είδα τζαι τον άλλον εκπαιδευτή. Ήταν τζαι τζίνος εξίσου απορημένος τζαι -ανάμεσα στα γέλια μου- ερώτησα τον νέοπαν "καλάν γιε μου...την πορνοκασέτταν τί θα την κάμεις; Μα ενόμισες οι θαλάμοι έχουν τζαι βίτεο μέσα;". Ο νεοσύλλεκτος εν απάντησεν αλλά η απάντηση και το μέγα shock ήρτεν όταν άνοιξα την έταιρη βαλίτσα του συγκεκριμένου, τη μεγάλη. Είshεν μέσα, αν έshεις το Θεό σου, ένα βίτεο! Hitachi αν θυμούμαι καλά. ΝΤΟΪΓΚ! Το βίτεο τζαι η τσόντα εμπήκαν στο βουνάρι με τα κατασχεθέντα τζαι ο νέοπας έρεξεν τζαι επήεν στο θάλαμο.

Έρκεται άλλος νεοσύλλεκτος για έλεγχο. Οι αποσκευές του ήταν εντάξει αλλά επρόσεξα ότι εφόρεν δακτυλίδιν. "Το δακτυλίδι απαγορεύεται" λαλώ του τζαι απλώννω το shέριν μου για να μου το δώκει. "Μα εν δώρον που την κοπελλούαν μου" λαλεί μου. "Δώρον ξι-δώρον, απαγορεύονται τα δακτυλίδια" επιμένω εγώ. Ο νέος εν ήθελεν να του πιάει "ο στρατός" το δακτυλίδιν του. Έφκαλεν το τζαι έδωκεν μου το. "Πιάστο εσύ καλλύττερα" είπεν μου. Το δακτυλίδι τζίνο, εφόρουν το για χρόνια. Έφκαλα το όταν έβαλα βέρα. Ένας Θεός ξέρει βέβαια πού κρατά τωρά τζίντο δακτυλίδι...

Στα υπόλοιπα κατασχεθέντα αντικείμενα επεριλαμβάννουνταν μπουκάλες ποτών, πορνοπεριοδικά, βάρη, εντομοκτόνα, μασιέρκα ποτζίνα που εκράταν ο Ράμπο, επιτραπέζια παιχνίδια κλπ.


Το τράκτορ εφοδεύει

Μιαν ημέρα, ήταν Επόπτης ένας αξιωματικός ο οποίος ήταν που τη Μονάδα μου. Έξερα τον δηλαδή. Ο συγκεκριμένος αξιωματικός ήταν μιαν έτσι, μια γιουβέτσι. Μιαν ήταν πασιαμάς, μιαν ήταν αυστηρός. Εξαρτάται σε τί φάσην τον επετύχαινες. Τζίνη τη νύχτα ήμουν "κούνελλος", εν έφκαλλα νούμερο that is. Αλλά αποφάσισεν ο Επόπτης να με βάλει να φκάλω μιαν έφοδον τη νύχτα. Άμπα τζαι φήκει μας να τζοιμηθούμεν μιαν νύχταν μονοκόμματοι ως το πρωΐν! Τέλοσπαντον, μια έφοδος εν ήταν τίποτε στο κάτω-κάτω. Σηκώννουμαι που λες ντήαρ, ντύννουμαι τζαι πάω κάτω να δώκω έναν γυρόν του στρατοπέδου τζαι να υπογράψω τα βιβλία των σκοπιών.

Κοντεύκω της κεντρικής Πύλης του ΚΕΝ τζαι θωρώ έναν τύπον να μπαίννει μες το ΚΕΝ με το τράκτορ! WTF λαλώ πουμέσα μου! Σταματώ τον τζαι πάω κοντά να δώ περί τίνος πρόκειται. "Είπεν μου ο Επόπτης να δώκω έναν γυρόν να τσιεκκάρω για κάτι χόρτα..." λαλεί μου. "Α;" λαλώ του εγώ απορημένος. "Εν εντάξει σιόρ, είμαστεν μιλημένοι με τον Επόπτην αφού λαλώ σου!" λαλέι μου με μιαν δόση σιγουριάς. Έμεινα τζι εθώρουν τον για λλίον τζαι επειδή εν είχα όρεξη να ψάχνω για λογικές εξηγήσεις (ήταν να πα να ππέσουμεν τζιόλας), είπα ότι εν ΟΚ. Τί; Εν παράξενο δηλαδή να κυκλοφορά έναν τράκτορ μες το ΚΕΝ η ώρα 2 το πρωΐ; Τζαι είπα να το εκμεταλλευτώ το γεγονός.
 
"Ε μάστρε, αφού εννα δώκεις που εννα δώκεις τον γυρόν του στρατοπέδου για να δεις για τα χόρτα, εν με παίρνεις τζι εμέναν μαζί σου να υπογράψω τες σκοπιές;" ρωτώ τον. "Έφκα πάνω" λαλεί μου. Έκατσα που λες ντήαρ πας το φτερόν του τράκτορ τζαι αρκέψαμεν γυρόν του στρατοπέδου. Όπου είshεν σκοπιάν, εσταμάταν, εκατέβαιννα τζι υπόγραφα τζι εσυνεχίζαμεν! Μια ομορκιά! Την επομένην το πρωΐν, ήβρα τον αξιωματικόν ο οποίος ήταν Επόπτης την προηγούμενη νύχτα τζαι γυρίζω τζαι λαλώ του "...ήταν ΟΚ τελικά με τα χόρτα εψές...". Έμεινεν τζι εθώρεν με απορημένος..."ποιά χόρτα;" λαλεί μου. Ωχ! λαλώ πουμέσα μου. Εν κοντά στον νουν ρε Invictus λαλώ πουμέσα μου ότι εν μαλακίες που σου ελάλεν ο τύπος με το τράκτορ εψές, έκαμες τα σιόνιν τωρά! "Εεεε...." άρκεψα να τα μασώ..."...ετσιέκκαρα εψές σαν έκαμνα έφοδο τα χόρτα γυρόν-γυρόν του στρατοπέδου, καμιάν φοράν χώννουν πράματα οι νέοι τζιμέσα για να τα πιαν ύστερα...". Μεν με ρωτάς πώς μου ήρτεν τούτη η απάντηση, ο αξιωματικός παίζει να εθεώρησεν ότι εγύρισεν μου, εν έδωκεν τζαι πολλήν σημασία, τζι εγύρισεν που την άλλην τζι επήεν στο καλόν. Ανάσανα τζι εγώ τζι επήα τζι εγώ στο Λόχο μου.


Η ξιφολόγχη της συμφοράς, a.k.a. χαζίριν να την φάμεν!

Είμαι που λες ορισμένος σκοπιά 20:00-22:00 στην υπερυψωμένη σκοπιά δίπλα που το γραφείο του Επόπτη. Είχα μαζί μου 3 τσιάρα Davidoff. Ναι, εκάπνιζα τότε. Που λες...3 τσιάρα για 2 ώρες σκοπιά εν λλία. Εν μετρημένον, 7 λεπτά το τσιάρον στη σκοπιά. Τζαι επειδή απαγορεύετουν τζιόλας, έπρεπεν να χωννούμαστεν να τραβήσουμεν καμιάν ρουφκιάν! Ήμουν τζαι μες το στόμαν του λύκου τζιαμέ (βλέπε γραφείον του Επόπτη). Πιάννω το όπλο μου, το οποίον είshεν τζαι τη ξιφολόγχη εφαρμοσμένη πάνω, τζαι κουμπώ το πας το κάντζιελλον της σκοπιάς, δίπλα που τη σιδερένια σκάλα. Τζαι εφόσον ο Επόπτης εν ήταν στο γραφείο του ακόμα τζαι το πεδίον ήταν καθαρόν, λαλώ να άψω το πρώτο τσιάρο, να περάσει τζαι λλίον η ώρα. Άφτο το τσιάρον που λες τζαι αρκέφκω να περπατώ γυρόν-γυρόν της σκοπιάς για να ελέγχω τζαι λλίον την κατάστασην τζαι να μεν γίνεται εύκολα αντιληπτός ο καπνός του τσιάρου.

Let me give you a clear picture της φάσης τζαι θα αντιληφθείς τζαι μόνος σου πώς εξελίχτηκεν το πράμαν...
Η σκοπιά ήταν δίπλα που το Εποπτείο.
Η σκοπιά ήταν υπερυψωμένη, έφκαιννες δηλαδή μια σκάλα τζαι ήταν πάνω που το έδαφος το "σπιτούϊν" της σκοπιάς.
Η σκοπιά ήταν μεταλλική.
Το όπλο μου είχα το ακουμπήσει στο κάγκελο ακριβώς δίπλα απο τη σκάλα που ανέβαινες πάνω στη σκοπιά, με τη ξιφολόγχη να ακουμπά στο κάγκελο.
Επερπάτουν πέρα-δώθε στη σκοπιά.
Με κάθε βήμα μου, η σκοπιά εσούζετουν ελαφρώς.

Έπιαστο έννεν;

Εμέναν η έννοια μου ήταν να μεν με δει κανένας με το τσιάρον, σιγά να μεν επρόσεχα ότι εμετακινείτουν σιγά-σιγά το όπλο τζαι επήεννεν αργά τζαι σταθερά προς το κενό τζιαμέ που εν η σκάλα...

Ετέλιωσεν το τσιγάρο τζι εγώ εσυνέχιζα να κόφκω βόλτες πας τη σκοπιά. Εξακολουθώντας να μεν παίρνω χαπάρι για τη μετατόπιση του όπλου. Εκατάλαβα το όταν άκουσα το πρώτο ττακ. Τζαι μετά ακολούθησεν έναν έντονον καρκασιαλλίκκην (φαντάστου έναν μεταλλικόν όπλον, να ππέφτει που τα σκαλιά μιας μεταλλικής σκάλας) που εσταμάτησεν όταν το όπλον επροσγειώθηκεν στο έδαφος. Με τη ξιφολόγχη. Μπροστά ακριβώς που τον Επόπτην ο οποίος επαίρναν τζίνην ακριβώς την ώρα για να πάει να ππέσει. Κάποιος πρέπει να μου κάμνει πλάκαν εν γίνεται, εσκέφτηκα τζι εξεροκατάπια.

Ακολούθησεν ο εξής διάλογος (Ε=Επόπτης, Ι=Invictus)

E: %@#$^@#$%^@ Τί κάμνεις ρε σκοπέ! Ετζοιμάσουν;;;;;;
Ι: Όι κύριε Επόπτα!
Ε: Ήνταλος όι, μα περιπαίζεις με; Ήνταλος έππεσεν το όπλο; Ετζοιμάσουν!
Ι: Όι όι εν ετζοιμούμουν...απλά έππεσεν μου. Εγλύστρισεν μου!
Ε: Ρε κοπελλούϊν μα ενόμισες είμαι περιπαίξιμον σου; Μεν μου λαλείς μαλακίες εμέναν! Ήνταλος γίνεται να σου ππέσει αν δεν ετζοιμάσουν;!
Ι: Εεεε...εκούμπησα το δαμέ στο κάτζιελλον για να δίσω τα ράμματα μου τζι όπως έshυψα να τα δίσω, εγλύστρισεν το όπλον τζι έππεσεν...
Ε: Κανεί πελλάρες! Ήνναμπου σε λαλούν; Που ήντα Λόχον είσαι; Αύριον να φκεις στην αναφορά του ΚΕΝ τζαι να πεις ότι είσαι αναφερόμενος που τον Επόπτην γιατί ετζοιμήθηκες στη σκοπιά! Άκουσες;;;;;
Ι: Μάλιστα...
Ε: Αν πιάω το όπλο σου τωρά ξέρεις το ότι πάεις Στρατοδικείο; Θα πάεις αδίκαστος!
Ι: Μάλιστα...
Ε: Τέλειωννε, πιας το όπλο σου τζαι με το νου σου. Τζι αύριον το πρωΐν, στην αναφορά!
Ι: ...

Έσιεσα πάνω μου μιλούμεν. Εφάμεν την γερήν λαλώ πουμέσα μου. Ύστερα που λλίον έρκεται στη σκοπιά ο Αξιωματικός Υπηρεσίας του Λόχου μου, ένας Δόκιμος, τζαι ρωτά με να του πώ τί εγίνηκεν. Προφανώς είshεν τον ενημερώσει ο Επόπτης. "Ήνναμπου έκαμες ρε μαλάκα;" ρωτά με. "Τίποτε ρε...έτο εκούμπησα το όπλο δαμέ να δίσω τα ράμματα μου τζι έππεσεν το γαμημένον! Τζι έρεσσεν ο Επόπτης τζίντην ώραν τζαι ενόμισεν ότι ετζοιμούμουν" απαντώ του. Τζαι συνεχίζω τζαι ρωτώ τον "...εννα το πείς του Λοχαγού;" για να ξέρω αν θα φκω στην πρωΐνή αναφορά του Λόχου. "Μαλάκα μου, τί να σου πω...εν ξέρω τί να κάμω..." λαλεί μου. "Κάμε ότι νομίζεις ρε" λαλώ του..."έννεν ανάγκη να μπερτέψεις για λλόου μου". Έφυεν.

Την επομένην το πρωΐν, στην αναφορά του Λόχου, εστήσαν γραμμήν τους αναφερόμενους οι Δόκιμοι. Εμέναν ένεψεν μου να μείνω στη θέση μου ο Δόκιμος με τον οποίον είχαμεν την κουβένταν την προηγούμενην νύχταν. Το ίδιον έγινεν τζαι στην αναφορά του ΚΕΝ. Όταν ερώτησεν ο Διοικητής του ΚΕΝ αν έshει αναφερόμενους, έπαιξα πελλόν με την ελπίδαν ότι εν θα εσυνάφερνεν τίποτε ο Επόπτης της προηγούμενης νύχτας. Εν ξέρω αν εθεώρησεν ότι το θέμαν εχειρίστηκεν το ο Λοχαγός μου (τάχα ετιμώρησεν με or something) αλλά εν είπεν τίποτε. Προς μέγα ανακούφισην μου. Εγλιππάραμεν την big time!


15 σχόλια:

  1. είπαμεν τους αλφάες άμα τακκώννουν τα περίπολα να υπογράφουν το πρωϊ πάνω στα βιβλία της σκοπιάς κάθε 12 λεπτά, τόσην ώρα έκαμνεν το περίπολο να δώκει γυρόν του στρατοπέδου. πάω το πρωί να ελέγξω τα βιβλία και βλέπω:

    1:12 π.μ. υπογραφή
    1:24 π.μ. υπογραφή
    1:36 π.μ. υπογραφή
    1:48 π.μ. υπογραφή
    1:60 π.μ. υπογραφή
    1:72 π.μ. υπογραφή
    1:84 π.μ. υπογραφή
    1:96 π.μ. υπογραφή
    1:108 π.μ. υπογραφή
    1:120 π.μ. υπογραφή

    νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νίκος
    Αν μη τι άλλο ήξερε καλά την πρόσθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Νίκος: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑ ΕΠΙΚΟΣ!!

    @Invictus: α. Τες τσόντες τι τες εθέλαν; Εν θα τους εκανούσεν το γαμήσιν του ΚΕΝ; :) β. Εν επήρεν χαπάριν ο άλλος ότι έναν τράκτορ εφάκκαν γυρούς μες το στρατόπεδον; Μάshιαλλα του! γ. Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά τη στρατιωτική θητεία :D

    Πολλά ωραίος ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενώ σήμερα κατεβάζεις τσόντες στο κινητό τζαι εκαθάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @TwistedTool
    Ετζοιμάτουν όπως το χτηνόν ρε, πού να πάρει πρέφαν; χαχαχα

    @Mana
    Μα εκαθάρισες οξά εξημάρισες; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σωστή η Μάνα..εν θέλεις να κουβαλάς video και ιστορίες..

    εγώ ενα πράμα εν εκατάλαβα..ο τύπος με το τρακτέρ..που ακριβώς επήενε και τι ήταν ο σκοπός του??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαρά στην τύχη σου, εν λαλείς καλά που εν του καρφώθηκε πούποτε, είσεν να βουράς ως τωρά, χα χα χα χα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ahahahahahahhahahahahahahahahaha! μα ιντα πράμα τούτες οι ιστορίες του στρατού και τους αλφάες! νομίζω οτι ο οδηγός του τράκτορ εννα ήρτε απευθείας που την έξοδο του + ήταν το ας το πούμε αυτοκίνητο με το οποίο εκυκλοφορούσε.+είδε σε εσένα και εντρέπετουν να σου πει οτι εν το αυτοκίνητό του. γι αυτό εκαταλήξατε να κάμνετε γύρούς μες το στρατόπεδο (προσπάθεια εισόδου στο μυαλό ενός αλφά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρομεροί οι αρφάες ρε Νίκο!! Αλλά το βίντεο τζαι η τσόντα.......! ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα! Ενώ φακκά μου να κάθουνται οι άντρες να λαλουν ιστορίες του στρατού γιατι γουί καννοτ άιτεντιφάι γουιθ δεμ, οι δικές σου αρέσκουν μου πολλά γιατί γράφεις τες τόσον ωραία!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ινβικτ + Νίκος ααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΛαΤρΕυΩ τις ιστορίες του στρατού!

    Οντως τι εγύρευκεν το τράΧτορ στο στρατόπεδο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαντάζομαι την σκηνή της ξιφολόγχης σε σλόου μοσιον! Ίνταλος και εγλύτωσες την!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Έμεινα τζι εγώ με την απορία, έshει τόσα χρόνια!

    @marco
    Ήταν να μου φέρνετε τσιάρα μέσα! χαχαχα

    @daffodil lament
    Ο οδηγός του τράκτος εν ήταν αρφάς...ήταν μεγάλος άνθρωπος :Ρ

    @Κυπριακόφωνος
    Τηλεόρασην πάντως εν έφερεν μαζί του (προφανώς επειδή εν την εφόρεν η τσέντα!)

    @Πρασινάδα
    Θέλετε να πείτε, κάθεστε τζι εσείς οι γεναίτζιες τζαι πίννετε μπύρες τζαι λαλείτε ιστορίες που την Πολιτική Άμυνα; Όι α;

    @kaisi
    Το τράκτορ παραμένει άλυτο μυστήριο!

    @Koimwmeno Voui
    Ούτε γω εκατάλαβα ήνταλος τζι εγλύτωσα την. Πάντως που το άγχος μου εν έκλεισα μμάτιν τη νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. στρατοκαβλος φασιστας-εθνικιστης-νεοναζι20 Φεβρουαρίου 2012 - 11:22 μ.μ.

    1. ποιο στρατοπεδο ηταν?της αλυκης?μονο τζινο εσιει χορτα.εν βουνο. 2. πως γινετε να εμπηκεν τρακτο μεσα?πως το αφηκεν ο αλφαμιτης?οι σκοποι δεν σοκαριστηκαν? 3.δεν ακουστηκε ο θορυβος του τρακτου σε μονιμους-κληρωτους-εποπτη?. αν αληθευει πιστευω οτι ηταν τουρκος.μεσα στον πολεμο επιασαν ενα δικο μας αιχμαλωτο. στην ανακριση παει ενας τζαι λαλει του.ρε τι κανεις?θυμασαι με?οχι λαλει του ο δικος μας? ειπε που μεσα του που να ξερω ενα που την τουρκια εγιω? η απαντηση εσοκαρε τον.θυμασαι τζινον που εκαμνε κουλουρκα εξω που το κεν παφου?ναι λαλει τζινος. εγιω ημουν λαλει του.ο δικος μας εσκεφτουτουν μα τζινος ηταν δικος μας.αφου εμιλαν μας.εμιλουν του.νομιζω αν υπηρξε ετσι περιστατικο οπως λες ο τρακτατζης ηταν τουρκος τζαι ηθελεν να δει τα μετρα ασφαλειας του στρατοπεδου σας. θα μου πεις καλα ηταν μαννος? καλα εν ηταν τουρκος.ηταν ενας ψυχοπαθης δικος μας.τουτα καμνουν τα.αλλοι κλεφκουν περιπολικα τζε βουρουν μες στους δρομους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @στρατοκαβλος φασιστας-εθνικιστης-νεοναζι
    Ήταν το ΚΕΝ Λάρνακας. Το 1998. Τωρά για το πώς άφηκεν ο αλφαμήτης το τράκτορ να μπει μέσα, μεν με ρωτάς, εν ξέρω. Εγώ ήβρα το τράκτορ μέσα στο ΚΕΝ, τζιαμέ που εν οι σημαίες (αν ξέρεις το στρατόπεδο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...