Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

Αγάπη, είδες πουθενά τα χάπια μου; 23 χρόνια τα ψάχνω!

Κουνέλα

Προφυλακτικό

Και μετά τη σύντομη εισαγωγή, πάμε στο θέμα μας...

Θεού θέλοντος, τον Απρίλιο του 2012 μια Αμερικανίδα θα γίνει μάνα για 20η φορά.

Πρόκειται για την Μισέλ Ντούγκαρ, 45 ετών, που εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι παντρεμένη με τον συνομήλικό της Τζιμ Μπομπκαϊ. Η Μισέλ ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής καθώς αθλείται πέντε μέρες τη βδομάδα και είναι λάτρης της «υγιεινής διατροφής».

Τα τελευταία 23 (από τα 27 χρόνια που είναι παντρεμένη), γεννιέται κατά μέσο όρο ένα παιδί κάθε 18 μήνες!

«Μάς ικανοποίησε αυτή η απρόσμενη εγκυμοσύνη. Έλεγα ότι ο Θεός δεν θα με ξανακάνει μάνα, αλλά δεν έγινε, τελικά, έτσι αισθανόμαστε, ο σύζυγός μου κι εγώ, υπόχρεοι. Πάντοτε υπάρχει ο χώρος για ένα ακόμα παιδί», δήλωσε στην εκπομπή Today show του τηλεοπτικού δικτύου NBC η Ντούγκαρ.

«Ποτέ δεν θυμάμαι να ήμουνα σε καλύτερη φόρμα, απ' ότι σήμερα», πρόσθεσε.

Η πολύτεκνη οικογένεια, που ζει στο Αρκάνσας, έχει δέκα αγόρια και εννέα κορίτσια. Το μεγαλύτερο από τα παιδιά τους είναι σήμερα 23 ετών, ενώ το μικρότερο μόλις 23 μηνών. Ήδη, το ζευγάρι έχει αποκτήσει και δύο εγγόνια.

[Εδώ] μπορείς να δείς και την ιστοσελίδα τους!

15 σχόλια:

  1. Εν εφτάσαν τα καππελούθκια στο χωρκόν τους τζιαί εγεμώσαν το κοπελλούθκια!

    takeiteasy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικό! Σκέφτομαι αμα πρέπει να μαειρέψει πως τα καταφέρνει; Να ταίζει 19+2 άτομα 2-3 φορές τη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @takeiteasy
    Μισέλ: υποσχέθου μου ότι τούντη φορά εννα τραβηχτείς έγκαιρα!
    Τζιμ: μεν έshεις έννοιαν...

    @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Εγώ μιαν έχω τζαι εν την κάμνω ζάφτιν...όι να έχω 20! ο_Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όι λαομόν! Εννα λιφτούν τζιαι τα ονοματα αλλο νάκκον! Τζιαι που μινησκουν; εχουν πολυκατοικια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειχα δει ενα ντοκυμαντερ(τυπου The Osbournes) καποτε με μια οικογενεια με πολλα παιδια και νομιζω ειναι αυτοι.Τα πραγματα δεν ειναι τοσο ροδινα οσο θελουν να πιστευουμε.Ετσι μου φανηκε εμενα τουλαχιστον.Μου θυμησαν λιγο ιδεες και νοοτροπια των Amish.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από το site τους πάντως φαίνονται φανατικοί χριστιανοί! Μακριές φούστες, δεν γιορτάζουν Halloween και τέτοια! Προφανώς είναι και εναντίον των προφυλακτικών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειδα τζαι εγω το ντοκυμαντερ που λαλεί ο ανώνυμος/η, τζαι μάλιστα εν πολλά γιατι καμνουν απντέιντ που μεγαλώνουν τα κοπελλουθκια. Εν λιο "καπως" η οικογένεια. Τα μωρα εν παν σχολείο...καμνει τους μάθημα τζεινη τζαι χτιζουν ουλλοι μαζι το σπίτι τους κτλ κτλ τζαι γενικά εν πολλα παράξενη οικογένεια........ ο γιος ο μεγάλος απο οτι εθκιεβασα σε ενα περιοδικο στο κομμωτήριο.... επαντρευτηκε τζαι μεν σου πω η τυπισσα εν ήδη γιαγια. Αν όι ακου το τζαι έρκετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσε... μόλις συνειδητοποίησα ότι έχει 40 λεπτά που είμαι στο site τους. Ελπίζω να μην μου μπουν ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. to oti onomasan ooooola ta paidia tous me onomata pou arhizoun apo jjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeesus???

    Jesus!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ta plasmata kamnoun to gia ta lefta pou pianoun pou ti seira pou exoun stin tileorasi. plus, en palava.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το γεγονός ότι ούλλα τα λινκς στην ιστοσελίδα τους οδηγούν σε κάτι για να αγοράσεις είναι τυχαίο; Δε νομίζω! Κορυφή το βιβλίο "Before you meet prince charming. A guide to RADIANT PURITY"
    http://tomorrowsforefathers.pinnaclecart.com/biblical-teaching/before-you-meet-prince-charming/
    Φέρτε μου πέτρες να τους λιθοβολήσω τωρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Φουρνόφκιος
    Ούτε τρίπατον εν τους κανεί τούτους πάντως!

    @Ανώνυμος (9 Νοεμβρίου 2011 4:51 μ.μ.)
    Με 20 μωρά σαφώς και τα πράματα δεν θα είναι ρόδινα. Γι' αυτό υπάρχει η αντισύλληψη!

    @nekat0meni
    Πε τζι εσύ!

    @Πρασινάδα
    Η τύπισσα έχει ήδη 2 εγγόνια ντήαρ!

    @Patatoullis
    40 λεπτά; OMG! Όι να σου μπουν ιδέες α! :Ρ

    @Ανώνυμος (9 Νοεμβρίου 2011 11:54 μ.μ.)
    Εν για να τα βρίσκουν με ευκολία χαχαχα

    @Ανώνυμος (10 Νοεμβρίου 2011 12:44 π.μ.)
    Πάντως αν το σκεφτείς, ξέρεις πόσα λεφτά εξοικονομήσαν όσον αφορά σερβιέτες/ταμπόν; Αφού τα 2/3 της ζωής της εν έγκυος τούτη!

    @Eólica
    "A guide to Radiant Purity" χαχαχαχαχαχαχα
    Παράγγειλε μου ένα με HARD cover να τους δώκω πας τη κκελλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Jesus!!!
    κάποιος να τους στείλει μιαν κούτα προφυλακτικά ρε κουμπάρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Rania
    Ή κάποιος να ενημερώσει τον Τζιμ ότι τζίντο πράμαν που κρέμμεται, κάμνει τζαι για κατούρημαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...