Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Ο δρομέας

Ο δρομέας τρέχει.
Τρέχει συνεχώς κι ακούραστα.
Και παρατηρεί τον κόσμο γύρω του.
Τους ανθρώπους. Τη φύση.
Και καταγράφει συναισθήματα και σκέψεις.


Χάρηκα πολύ όταν ο Κώστας μας ανακοίνωσε ότι το πρώτο του βιβλίο είναι πια γεγονός.
Και χάρηκα πολύ παρόλο που δεν τον γνώριζα προσωπικά.
Την πρόσκληση για την παρουσίαση του βιβλίου του την είδα και ως προσωπική πρόσκληση. Για διάφορους λόγους ενδέχεται να μην καταφέρω να παραστώ στην εκδήλωση.
Ζήτησα πληροφορίες για το βιβλίο από τον Κώστα και ο ίδιος μου είπε ότι θα μπορούσε να μου το στείλει ταχυδρομικώς.
Ανταλλάξαμε τηλέφωνα για να κανονίσουμε πώς θα γίνει η αγοραπωλησία.

Ο Κώστας μου είπε ότι προτιμούσε να μου παραδώσει ο ίδιος το βιβλίο του (μιας και του ζήτησα αφιέρωση), έτσι για να γνωριστούμε κιόλας.
Δέκτηκα με μεγάλη χαρά.

Πέρασε από τη δουλειά μου και μου το έφερε.
Κάτσαμε και τα είπαμε για λίγο, μου υπόγραψε το αντίτυπο κι έφυγε.
Πήγε για να τρέξει.

Είναι κάποιοι άνθρωποι που τους περιβάλλει μια ζεστή, θετική αύρα.
Άνθρωποι που χαμογελάνε και που σε σκλαβώνουν με την απλότητα και την αυθεντικότητα του χαρακτήρα τους.
Άνθρωποι που σου μεταδίδουν τη θετικότητα και τη ζωντάνια τους.
Ο Κώστας είναι ένας τέτοιος άνθρωπος.
Απλός, ζεστός, ανθρώπινος, θετικός, αυθεντικός.

Είναι τιμή μου, φίλε,  που σε γνώρισα.
Καλοτάξιδο το βιβλίο σου!

Υ.Γ: Κι όταν θα γίνεις κάποτε διάσημος, να θυμάσαι ότι το πρώτο βιβλίο που πούλησες το αγόρασε ο Invictus :)

15 σχόλια:

  1. Είναι κι αυτή η στιγμή από εκείνες που δεν περιγράφονται με λόγια.
    Για τον Κώστα που είναι αυτός που είναι...
    Και για σένα που γράφεις τόσο όμορφα γι αυτόν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. που το βρίσκουμε? το διάβασες ήδη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Neraida
    :)

    @Rania
    Το Σάββατο είναι η παρουσίαση του βιβλίου στην Πύλη Αμμοχώστου (δες [εδώ]), θα έχει βιβλία εκεί. Αλλιώς θα είναι διαθέσιμο σε βιβλιοπωλεία πιο μετά. Επίσης το βρίσκεις από την ιστοσελίδα του εκδότη (δες [εδώ])

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται ενδιαφέρον πάντως, ειδικά εαν είναι κάτι όπως το μπλογκ του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έτσι είναι, πεζά και ποιήματα. πολύ καλό, διάβασα το πρόχειρο.

    μπράβο ρε πολύ καλό αφιέρωμα.

    εγώ θα είμαι εκεί 100%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Patatoullis
    Ενδιαφέρον ναι!

    @αστροναύτης
    Όταν λες θα είσαι εκεί 100% εννοείς Θεού θέλωντος έννεν;
    χαχαχα πειράζω σε, όι να αρκέψεις τωρά α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρώτα ο θεός πάντα!

    :D

    υπόψιν ότι προχτές που βρεθήκαμεν έφκαινα που την φανερωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @αστροναύτης
    Υπόψιν ότι προχτές που εβρεθήκαμεν είχα μόλις κάτσει να πιώ τον καφέ μου μετά που εβούρουν πάνω-κάτω μπροστά που το σχολείο με την κόρη μου. Είδα τζι έπαθα να την πείσω να με αφήκει να κάτσω λλίον τζαι ίσια είδεν "έναν άλλον κοριτσάκι που το εβούραν πουπίσω ο παπάς του". Εγίνην σιόνιν ο καφές, μουσουπέττη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά να σου κάμει, εγιώ ήπια καφέν ζεστόν καμιά φορά χαρκέσαι; εκτός που τη δουλειά φυσικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΑΑΑ!!! Ρε φίλε και θα πάθω καμιάν καρδιακή αυτές τις μέρες, από την μιαν ευχάριστη έκπληξη στην άλλη!!! Το ευχάριστο είναι μικρό για να περιγράψω τη χαρά και συγκίνηση που μου χάρισε το κείμενο σου.
    Η κοινότητα τον blog με ώθησε στο να «μαζέψω» αυτά που γράφω και να τα συγκεντρώσω σε ένα βιβλίο το περιεχόμενο του οποίου είναι μικρά διηγήματα και ποιήματα και σε όλους εσάς χρωστώ ένα τεράστιο ευχαριστώ.
    [...]Τα διηγήματα του Κώστα Πατίνιου ασχολούνται με θέματα που βρίσκονται λίγο έξω από την καθημερινή πράξη. Βρίσκονται στο περιθώριο μιας απλουστευμένης λογικής. Με άλλα λόγια τέμνουν την κατεστημένη σκέψη. Την υπερβαίνουν.

    Παρ' όλα αυτά είναι γραμμένα απλά. Και τα ποιήματα που φωλιάζουν μέσα στο έργο είναι εξίσου νεοφανή ως ιδέες.[...]

    ( Απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου που έγραψε ο Τάκης Χατζηγεωργίου)

    ευχαριστώ σας όλους.

    Υ.Γ αστροναύτη ο θεός μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο ποστ γεμάτο ευαισθησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @αστροναύτη
    Εκτός που καφέδες, κάμνεις τζαι τίποτε άλλον τζιαμέ;

    @patinios
    Η χαρά και η συγκίνηση είναι δική μου φίλε Κώστα. Αυτά που έγραψα δεν τα έγραψα για να σου κάμω διαφήμιση. Δεν την χρειάζεσαι άλλωστε. Τα έγραψα γιατί πραγματικά ήταν τιμή μου που σε γνώρισα. Πέρα από τον πασιαμά τζαι τες μαλακίες που γράφουμε για να γελούμε, το μπλόγκιγκ έshει τζαι πιο σπουδαίες στιγμές. Συνέχισε να τρέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο ποστ γεμάτο ευαισθησία όπως και αυτό της μάνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο φίλε, βοηθάς κάποιον που το αξίζει. Εμείς που τον γνωρίζουμε τόσα χρόνια δεν θα καταφέρναμε να τον περιγράψουμε τόσο εύστοχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμοι
    Να 'στε καλά

    @swim-bike-run
    Χαίρομαι που "έδωκα πάνω"! Καλωσόρισες από τα μέρη μου, φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...