Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

Διονύσης Σαββόπουλος - Να με προσέχεις

* Αφιερωμένο...χρόνια πολλά μάτια μου



Έλα κοντά μην κάνεις πίσω
το χέρι κράτα μου στα σκοτεινά

Έλα κοντά να σου μιλήσω
γι' αυτά που μέσα δεν χωράνε πια

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά, έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

Έλα κοντά το κόσμο κρύψε
τον κόσμο αυτό που μου ζητά πολλά

Έλα κοντά μια σπίθα ρίξε
να βγει απ΄την στάχτη μου ξανά φωτιά

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις

25 σχόλια:

  1. Να σου ζήσει, της εύχομαι χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και χαρά και να είσαστε πάντα έτσι δεμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεμένο τραγούδι! Να σου ζήσει καλέ μου Ινβίκτους, είναι πολύ τυχερή γυναίκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να την χαίρεσαι, πάντα αγαπημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσει Ινβίκτους ντίαρ. γεμάτη τραγούδια να είναι η ζωή σας. σήμερα γιορτάζει και η κολλητή μου :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τη χαίρεσαι και να την προσέχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μέσα σε μια εβδομάδα και οι δυο γυναίκες της ζωής σου γενέθλια…!!!!!!!
    Χρόνια καλά… (πάει ο μισθός αυτό τον μήνα !!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ανώνυμος (24 Νοεμβρίου 2011 9:02 π.μ.)
    Να 'σαι καλά :)

    @Brenda
    Ο τυχερός εγώ είμαι...να 'σαι καλά :)

    @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Σ' ευχαριστώ :)

    @Mana
    Αν είσαι η κολλητή της γυναίκας μου, θα είναι μεγάλο το shock πάντως...
    Σήμερα γιορτάζει τζαι ο γιος της Αχάπαρης btw!

    @Neraida
    I will! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @patinios
    Ο μισθός επήεν έshει τζαιρόν! χεχεχε
    Να 'σαι καλά φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου ζήσει φίλε να την χαίρεσε,
    Πάντα μαζί με υγεία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να σας ζήσει να την χαίρεστε και να σας χαίρεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου ζήσει εν Χριστώ αδελφέ. Η τούρτα της εννα εν Hanna Montana οξά Barbie apparovia? Ή σαννα μεν κολλά?..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πάντα αγαπημένοι τζαι ευτυχισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Polles euxes kai gia tis dyo glykes gynaikes tis zois sou!
    Prasinomitor (kai oikogenia).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν εκτός που την κα Ινβίκτους, την κολλητή της Μάνας, το γιο της Αχάπαρης έχει γενέθλια και η Τζούλια Αλεξανδράτου! Any chance κάποιος που τούτους ούλλους να είναι το ίδιο πρόσωπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Brenda χαχχαχχαα

    Ινβικτους να σου ζησει η κυρια σου! Μα τι γλυκος που εισαι! Πολλα ωραιο το τραγουδακι που της αφιερωνεις! Δειχνει αυτογνωσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Marco
    Να 'σαι καλά φίλε!

    @Moonlight
    ΟΚ, μεν μου μιλάς στον πληθυντικό. Εν είμαι παππούς ακόμα :Ρ

    @Αχάπαρη
    Ευχαριστώ εν Χριστώ αδελφή Αχαπαρία. Να σου ζήσει ο εν Χριστώ αδελφός Αχαπάριος ο νεώτερος

    @Rania
    Θέκκιου ντήαρ :)

    @Nonis
    Να 'σαι καλά φίλε!

    @Prasinomitor
    Να 'στε όλοι καλά :)

    @Brenda
    Εν ξέρω με ποιές κάμνει παρέα η Mana, εγώ πάντως δεν είμαι παντρεμένος με τη Τζούλια Αλεξανδράτου :Ρ

    @Grouta
    Να 'σαι καλά ντήαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Tatsa
    Να βάλω το χαλάουα να βράσει; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να σου ζήσουν και οι δύο ντιαρ να τις χαίρεσαι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Tatsa
    Επειδή εν θέλω να ακουστώ άσχετος, εν θα ρωτήσω τί εν το φλεκς! :Ρ

    @daffodil lament
    Θέκκιου ντήαρ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eυχαριστώ Ινβίκτιε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σου ζήσει,πάντα ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...