Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

For all the single ladies out there...



εναλλακτικά

15 σχόλια:

  1. Μαζί του χορεύουν τζαι τα προσόντα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είμαι πρώτη?????????
    Λοιπόν ντήαρεστ Ίνβικτε..μόλις ήρθα από το νυχτερούδιν μου τζαι είπα να απολαύσω το ποστ σου με τον καφέ μου..
    ΤΖΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΤΟΝ ΑΑΑΑΑ!!!!!!
    Τι εν τούτο το πράμα μάναμου???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νόμιζα ότι ήμουν πρώτη...:(
    Άγια ολάν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έshει τζαι εναλλακτικό βίντεο πουκάτω...εν το είδεν καμιά; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμάνα μου!! Μονο που την εικόνα πριν να πατήσω πλέι, τζαι φοητσιάζουμαι!!!

    Εκατάντησα να φοούμαι το κουμπι "πλέι" παραπάνω τζαι παραπανω που ενα πιατο με καυτερα φαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΙ ΛΑΟΜΟΝ,
    μα εν σοβαρός ο τύπος, εν το κανεί που εν θωρκέτε που μόνος του έβαλεν το τζιε στο you tube, σσίλιες φορές καλλίτερο το εναλακτικό θέλει τζιέ ρώτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. for all the single ladies out there εχω να πω οτι εν πολλά creepy τούτο που μας έβαλες και αντικατοπτρίζει τους single men out there:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εζήσα το τζιαι τούτο! πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προτιμώ το μωρό στο εναλλακτικό βίντεο πουκάτω... Τούτος κάμνει μας και show των private parts του σε κάποια φάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Πρασινάδα
    Μα τί έshει η εικόνα σιόρ τζαι φοϊτσιάζεσαι εσύ; τς τς τς

    @Ρουλι Μαρουλι
    Ροδόλφο Φαλαιντίνο!

    @Marco
    Εν λεβέντης ο τύπος σιόρ τζι έβαλεν το στο youtube να θαυμάσουμεν τα κάλλη του

    @Grouta
    :)

    @CaCoula
    Ναι ναι ξέρω, Θεός ο άνθρωπος!

    @daffodil lament
    Όι όι νομίζω υπερβάλλεις...έννεν ούλλοι οι singles τόσο καλοί χορευτές...

    @Tatsa
    Χριστός κι Απόστολος Γκλέτσος!

    @peripextra
    Ολοκληρώθηκες σαν άτομο τωρά :Ρ

    @Koimwmeno Voui
    Ε αφού τη διαθέτει τη σιλουέτα, διατί να το κρύψομεν άλλωστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...