Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

We no speak Americano



Δες τους Up & Over It [εδώ]

12 σχόλια:

  1. Πρώτος....εν θορώ το video γιατί είμαι δουλειά...φαντάζουμαι το νοητικά...
    Πάλε όμως...ΠΡΩΤΟΣ...έθελα να μπώ τζαι εγώ στο παιχνίδι...
    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τηλεφώνα στην αστυνομία τζιαι πε τους να σε σβύσουν που την λιστα των ελλειπόντων ατόμων, καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ αυτό το τραγούδησε και ο Τζουντ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @asproullis
    Εν μπορείς να το φανταστείς νοητικά :Ρ

    @Ανώνυμος (14 Νοεμβρίου 2011 11:53 π.μ.)
    Huh? Καλημέρα πάντως :)

    @Grouta
    Speak now, or forever hold your peace

    @Ουφ!
    Άλλοι λέσιν τζαι πολέσιν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άρχισα και εγώ να φακκώ τα χέρια μου! εν φυσιολογικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Εξαρτάται. Συγχρονίζεσαι με τη μουσική οξά; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξεπιτηδες, που εκαμα το ορθογραφικο, να εξηγουμαστεν α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά επροσπαθούσα να σου πω ότι εχάθηκες, εν μας εσιεις μαθημένους να περιμένουμε ώς η ώρα 11:30 για το πρώτο ποστ της εβδομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θωρεί κάποιος τη φάτσα μου κάπου κοντά του; γιατί εμέναν έφυεν μου...

    hand tap dancing! looooove!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Moonlight
    Εν πολλές φάτσες που εφύαν νομίζω χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμέναν έφυεν το μανικιούρ μου μόνο που το είδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...