Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Μα τί ωραίο τρικάκι!

14 σχόλια:

  1. Εν η ταπέλλα που θα έshει πάνω το τρικόν που θα κάμω με το τρίχωμα μου! Αλλά ενναν σαφώς πιο ακριβόν, να εξηγούμαστεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To good τζιέ το bad πόσα στοιχίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εε τζε το μπιουτιφολ πόσα να πάει λαλείς?εν να με φτάσει ο μισθός μου τωρά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του αντρα μου, που εν τζαι αγνο παρθενο μαλλι, ποσα εν να πιαει?
    Ιντα με θωρειτε ετσι? Εχουμεν κριση λαλω σας! Πουλουμεν οτι εβρουμεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @TwistedTool + Grouta
    Νομίζω να λανσάρετε τα Τριχόζα να χτυπήσετε τη Ζάκο!

    @Marco
    Πάσιν σετ 3 μαζί, όπως τα έshει στο Debenhams: the good, the bad and the ugly

    @nekat0meni
    Εξαρτάται αν θα το πιάεις σετ μαζί με το Bold :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιναμπον? Επειδή εν ειλικρινείς οι ανθρώποι να τους περιπαίζουμεν? τστστστσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εκάμαν το για να αυξήσουν τις πωλήσεις δηλαδή τούτον; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως κάπου το εξαναείδα, υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία πίσω που τούτο το πράμα στην Αμερική (πού αλλού;) τύπου ντυθείτε-αστεία-να-γελάσουμε-τωρά-που-εμαζευτήκαμεν-ούλλοι-στο-σπίτι-γιατί-εν-αντέχω-τους-συγγενείς-μου.
    Δε τζιαι δαμαί
    (ελπίζω να έκαμα σωστά το λινκ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @kaisi
    Μα να μεν εκτιμούν την ειλικρίνεια σιόρ τς τς τς

    @Moonlight
    Καλή απορία :Ρ

    @Eólica
    Ότι κόψει ο νους των αμερικάνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τουλάχιστον η τιμή συνάδει με την περιγραφή..
    σκέψου να το έλεγαν άσχημο μεν, να το χρυσοπουλούσαν δε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ επέρασα να πώ καλημέρα σαν τρώω τις καπήρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τζαι εγώ ξεκουράζομαι μετά που 8χλμ πορεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Καλημέρες! Αντί να τρώεις μπαγκέλ εσύ, τρώεις καπήρες; τς τς τς

    @Tatsa
    8χλμ πορεία; Επήες για βολή στο καλό χωρκό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...