Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Θκιο ππαλλιές!

16 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχα...
    Αν η δουλειά του εν όπως την ορθογραφία του να μου λείπει, κάμνω τα μόνος μου καλλήττερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσhιάσhιαρα να γράψω, τωρά είδα ότι είμαι και ο πρώτος να πούμεντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέτε ό,τι θέλετε για την ορθογραφία του.
    Άρεσε μου πάρα πολλά το όνομα του μαγαζιού του (κι αν δεν είναι,τώρα να του τηλεφωνήσω να του το προτείνω).
    Θκυο παλλιές!!!
    Εν τέλειο!!! Σκέψου να ήταν θκυο πάλλες!!! :ΡΡΡΡ άσχετο...
    ή καλαμαρέ αλά "Ψεκάστε,σκουπίστε,τελειώσατε" :Ρ ,ντάμπολ άσχετο! :DDDDDDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένιωσα μιαν ππππουνιάν τόσο δυνατήν, που με επήρεν πίσω στο χρόνο, εππούνιαρεν το φιλόλογο μου της 4ης δημοτικού μες τα αρτshίθκια τζιαι έφερε με πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα εν το όνομα της επιχείρησης; όξα εν δήλωση;
    πολλά εντυπωσιακό πάντως, εν μπορείς να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πραγματικά πονώ ακόμα που την ανορθογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εναν συπτικό λάκκο τζιαι μιαν διάτρηση στο 4 παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν ήταν στην Ελλάδα τι θα ονομάζετουν η "εταιρεία";;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Marco
    Ο άνθρωπος εν τεχνίτης σιόρ, όι φιλόλογος τς τς τς

    @Grouta
    Βάλλει τζαι αντιΣΥΠΤΙΚΗ κρέμα για τα χέρια

    @thalassamov
    Θκιό ππαλλιές, όι πελλάρες!

    @TwistedTool
    Μαζί με το φιλόλογο εδιπλώθηκα τζι εγώ ρε! Ouch!

    @Moonlight
    Εν το ίδιο πράμα...αφού στην Κύπρο, ό,τι δηλώσεις είσαι!

    @postbabylon
    Yeah man!

    @Mana
    Έπιαν σας ούλλους το φιλολογικό σας; τς τς τς

    @Αχάπαρη
    Έφτασεεεεε

    @Ανώνυμος
    Τσακ-μπαμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ακόμα τζιαι "Πατ κιούτ" τζιαι επί το Κυπριακότερο "Ππάττα Κιούττου"¨:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 10 points for originality της ονομασίας της επιχείρησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ανώνυμος (14 Δεκεμβρίου 2011 11:12 π.μ.)
    Ππάτα τζαι κάτω σέκκος I would say χαχαχα

    @Rania
    Ντουζ πουά! (Σιγά να μέννεν τζαι μπάνιον κοτλέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε Invictus δυσκολεύκεις με, περίμενα να γράψετε σχόλια για να καταλάβω την ανάρτηση!!! (ανορθόγραφος είμαι δεν είναι έλλειψη χιούμορ που έχω α!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @patinios
    Εγώ φίλε δεν είπα τίποτε για ορθογραφία! Εμένα άρεσε μου το όλο concept της διαφήμισης :)

    Υ.Γ: απέφυγα να πω ότι εν ο Αστροναύτης τζαι κάμνει ππάρτ-ττάϊμ δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...