Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011

eΣαντα-νώθηκα

Κάθεται που λες η Δρ. Πρασινάδα στο εργαστήριο τζαι πηλατεύκει τες πρωτεΐνες. Τζαι σαν νεκατώννει το υδροχλωρικό οξύ με το μέχλεπι, κατεβάζει την ιδέα να κάμουμεν Χριστουγεννιάτικον καρκασιαλλίκκιν. Σήκρετ Σάντα ακούεις τζι εσού. Να δηλώσουμεν συμμετοχές τζαι ξέρω γιω κουέντες τζαι να γινεί κλήρωση για να δούμεν σε ποιον/ποιαν θα κάμουμεν ποστ-δώρον. Άτε να ω τωρά!

Εν μας κανεί που βουρούμεν εις τα Τζιάμπα τζαι τα Χάμλεϊς για τα δώρα της Πριγκηπέσσας, να έχουμεν τζι άλλον πελάν τωρά πας τη κκελλέ μας! Διότι εν τζι εν λλίον το άγχος λατρεμένε ανάγνωστερ (που θα ελάλεν τζι η Αχάπαρη ντουέττον με την postbabylon). Αν μου ππέσει κανένας/καμιά ιδιότροπος/η; Κανένας/καμιά όξινος/η; Ούφφου!

Ώσπου τζαι φτάννει το χαπάριν που τον υφυπουργό παρά τω Αγίω, Παντελή Κούρολφ με το όνομαν του πλασμάτου ποννα κάμω δώρον. Εχαμογέλασα μόλις εθκιάβασα το όνομαν γιατί εν πλάσμαν που συμπαθώ ιδιαίτερα.

Κάτσετε κάτω ρε κουρούπεττοι! Ίσια εσηκωστήκετε ίσια πάνω! Εν γυναίκα η παραλήπτρια του ποστ-δώρου...

Κάτσετε κάτω κοπέλλες παρακαλώ. Αφήστε με να τελειώσω!

Εν μια κοπέλλα που λες ντήαρ που συμπαθώ ιδιαιτέρως.

Αχάπαρη κάτσε κάτω σε παρακαλώ, εν που τη Λευκωσία η παραλήπτρια, σόρρυ...

Εν την γνωρίζω προσωπικά αλλά μέσα που τα γραφόμενα της αλλά τζαι που τα σχόλια που αφήνει κατά καιρούς στο μπλόγκ μου τζαι σε διάφορα ήμεϊλ που ανταλλάσσουμε κατά καιρούς, νομίζω ότι ξέρω αρκετά πράματα για τζίνην.

Για τζίνην Σπάϊτερμαν, όι για τζυνήιν! Κάτσε κάτω σε παρακαλώ!

Όπως σου είπα ντήαρ εν την γνωρίζω προσωπικά αλλά απ' ότι λαλεί τζαι η ίδια εν κοντή...

Mana, Rania κάτσετε κάτω σας παρακαλώ, εν αναφέρομαι σε σας.

Η κοπέλλα τούτη εν εκπαιδευτικός...

Eólica κάτσε κάτω μάνα μου...κοντή λαλούμεν! Εσύ εν είσαι κοντή!

Εν παντρεμένη...

Joy Tears κάτσε κάτω σε παρακαλώ! Παντρεμένη λέμεν, όι λογιασμένη! Μάνι-μάνι εγυάλλισεν σου το δώρον!

Έshει 2 μωρά...

Αχάπαρη κάτσε κάτω πλήζ! Εν Λευκωσιάτισσα λέμεν!

Έshει καλή σχέση με τα πεθερικά της...

Αχάπαρη για όνομαν του Θεού, κάτσε κάτω! It ain't funny!

Είναι αγχώδης τύπος...

Κοπέλλες σας παρακαλώ, κάτσετε ούλλες κάτω να τελειώννουμεν! Ούφφου! Δέτε τη Sike ήντα προκομμένα που κάθεται στην καρέκλα της...

Λοιπόν, πού εμείναμεν;

Η κοπέλλα τούτη που λες, αρέσκεται στο να ψυχολογά τον κόσμο...

Κοπέλλες! Για τελευταία φορά, κάτσετε κάτω σας παρακαλώ!

Τζαι όι μόνο μπαίνει στη διαδικασία να ψυχολογά αλλά κάμνει τζαι κάτι περίεργους συνειρμούς ώρες-ώρες...δαιμόνιους συνειρμούς λαλώ σου!

Για να καταλάβεις, λαλούν της τα μωρά στο σχολείο για την πίππα του χιονάνθρωπου τζαι τούτης πάει ο νους της...

Η αλήθκεια είναι ότι προβληματίζει με η επιλογή του δώρου...

Να πάω με τη δοκιμασμένη επιλογή του μαγνήτη;



Να της κάμω δώρο λλία kelloggs για τα μωρά;



Κανέναν iPod;



Κανένα stress-relief ball μιας τζαι εν αγχώδης;



Αντιλαμβάνεσαι το δράμα μου. Εν μπορώ να αποφασίσω.
Τελικά εκατέληξα σε 2 επιλογές ντήαρ she demon τζαι θα σε αφήκω να θκιαλέξεις μόνη σου ποιο προτιμάς. The choice is yours που λαλούν τζι οι αμερικάνοι!










Επιλογή δώρου #1







Επιλογή δώρου #2



She demon ντήαρ, καλά Χριστούγεννα κι εύχομαι υγεία κι ευτυχία για τον καινούριο χρόνο!

27 σχόλια:

  1. Μόλις ετέλιωσα την δική μου ανάρτηση για το δώρο μου, τζιέ είδα την δική σου, εν άδικο να μεν δούμε το δώρο της she.

    Πάντως έφυρες με, με το πόστ σου,

    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marco
    Να το δεις ρε, κρατεί σε κανένα; χαχαχα
    Είshεν ένα τεχνικό προβληματούι αλλά ελύθηκεν ;)

    @Liar
    Τώρα να δούμεν τί θα πεί τζαι η παραλήπτρια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. RΟFL

    Sheeeeeeeeeeeeeee ιντα δωρον α!

    Ινβικτε εν παιζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εν ειπαμε να προειδοποιας για ετσι αναστησεις???

    I am at work man!!!

    τελειο ομως!!

    cypriopoul

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν σου δεκτεί ο άντρας της Invictus dear εννα βουράς να χωστείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εν ο μάστρος μου ποννα σου δειχτεί ρε Ινβίχτε πρωί πρωί χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xaaxxaxaxaxaxaa

    Τα πριν του δώρου... εν πιο ενδιαφέρον που τα δώρα :-P

    άτε πάλε she! έκαμες την!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    oohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh`
    invictus moro mou! ma ti oreo doro EXASA! etsi gantemo pou ime, epese mou o kirios Trikoza! en pirazi, to allo to moro to oreo xarizo to tis Manas pou eshi tze agonia na di to doro. pantos enomiza imoun to pio eukolo plasma na kami doro kapios, magniti tze exo tis portas!!! enteli, ime polla pio complicated periptosi a? kai ego se simpatho idiaitera! filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την επιλογή δύο She μου, μεν το σκέφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίος!ρε φιλε μα πολλα ωραιος!!! καλες γιορτες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό! Καλές γιορτές Ίνβικτε, με όλους τους αγαπημένους σου πλάϊ!...
    Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Grouta
    Έοκεν πας την πίτταν με το μέλιν χαχαχα

    @Anti-Christos
    Εσύ σνομπάρεις το Σάντα ρε; τς τς τς

    @cypriopoul
    Εμμμμμ νιε! Εξεχάσθην ο Σάντας!

    @Μάνα
    Εννα βάλω το κράνος να μεν με καταλάβει :Ρ

    @Αχάπαρη
    Αν δουλεύκεις τζιαμέ που υποψιάζουμαι ότι δουλεύκεις, έχω έναν παρέα συνάδελφο σου τζι εννα τον κανονίσει τον μάστρο μεν έshεις έννοιαν χαχαχα

    @Neraida
    Ε όι τζι έννεν ενδιαφέρον το δώρον!

    @Ina
    :)

    @she demon
    Ε ότι είσαι complicated περίπτωση εν γεγονός χαχαχα

    @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Ούλα τα νούμερα κερτίζουν! Βάρτε τωρά που γυρίζει!

    @postbabylon
    Ελπίζω να μεν σου έφυεν κατούρα πάλε...

    @patinios
    Καλές γιορτές φίλε μου τζαι βάλλε το Τριχόζα σου να βράζεις α!

    @ευαγγελία
    Καλές γιορτές ευαγγελία μου κι υγεία πάνω απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τίποτα λιγότερο από αυτό που περίμενα! Βρε Ινβίκτε εσένα ποιος καημένος σου έκανε δώρο και δεν τον βρίσκω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχαχαχα τέλειο!!!! Ετο γιατι το εμπνευστηκα! Για να έχουμε έτσι ποστ!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Rania
    ΚΑΙ καπήρες-friendly (not!)

    @Brenda
    Κανείς δε μου έκανε δώρο εμένα! :(
    Μ' έχει χεσμένο ο Σήκρετ Σάντα μου

    @Πρασινάδα
    Ακούεις;;;;;
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΚΡΕΤ ΣΑΝΤΑ ΜΟΥ ΟΕΟ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ έκλαψα τζι άκουσεν με ο Σίκρετ Σάντα
    εν ώρα σου τζι εσένα

    Που λες δηλαδή έλεος με τον Τρικόζα (τρικόζα λαλει η she, axaxaxaxa!)

    Το άλλον το παιδάκι όμως να το πάρω τζι εγώ μιαν βόλτα το Σ/Κ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ινβ
    Ντήαρ τι να σου πω....αρκεψα να ανησυχω τζαι εγω...Πρεπει να το ερευνησω το θέμα...εν ειμαι βέβαιη για το τι γίνεται..... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν αν δεν βρεθεί Σάντας για τον Ινβίκτο είμαι πρόθυμη να του κάνω εγώ ποστ-δώρο με την προϋπόθεση ότι θα βρεθεί μια ψυχή να μου δανείσει για τον ιερ΄αυτό σκοπό λίγο χώρο από το μπλογκ της :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ως τζαι εγώ άρχισα να ανησυχω! Εστειλα ριμάιντερ τζαι ο Θεός βοηθός! Ιδαλλιώς Μπρέντα, δανείζω σου η Πρασινάδα το μπλογκ της λαλεί! Εν γινεται ο Ινβίκτους μας που εστειλε πρώτος πρωτος ημειλ να μείνει έτσι!!! Αγωνίιιιιιιαααααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Neerie
    Κατ' ακρίβειαν εν Τριχόζα, όι Τρικόζα :D
    Και στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω τον TwistedTool για την ευγενική παραχώρηση της φωτογραφίας...

    @Πρασινάδα
    Έδωκες του πολλύν shοινίν του Σάντα μου νομίζω!

    @Brenda
    Είμαι βαθύτατα συγκεκινημένος από το ενδιαφέρον του λαοφιλούς αναγνωστικού κοινού μου :Ρ

    @Σίκρετ Σάντα
    Τελικά έππεσεν μου ο πιο Σίκρετ που ούλλους τους Σάντα (Μαρία Ντολόρες Ντε Λα Φουέντες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ινβ αν ενδιαφέρεσαι έφκαλεν σε πλειστηριασμό την Πραξούλα η Πεκάτσα. Όι να μεν πεις εν σε εσκέφτηκα πρώτον πρώτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Αχάπαρη
    Η αλήθκεια είναι ότι εν πειρασμός πράγματι. Αλλά θα το σκεφτώ διεξοδικά το θέμα. Εν θέλω να βιαστώ. Ούτε τζίνη θέλει να βιαστεί (ξανά)...είπεν το τζαι στη Βουλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...