Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Ανακαλύπτοντας την ταshηνόπιτταν

Σήμερα το πρωΐ, ετράβησεν η όρεξη μου ταshηνόπιττα. Πώς το παθαίνουν ρε παιδί μου οι γυναίκες που είναι σε ενδιαφέρουσα; Αυτό.
ΟΚ λαλώ, θα σταματήσω στο φούρνο να πιάσω μιαν ταshηνόπιττα καθοδόν προς το γραφείο.

Τζαι σταματώ στο φούρνο.
Και τα τσαχπίνικα ματάκια μου βλέπουν αυτό:



Μιχάλη μου..
εν σε ξέρω (τζι ούτε θέλω να σε μάθω εν πάσει περιπτώσει) αλλά βλέποντας την προεκλογική διαφήμιση σου πάνω στο βαν του τύπου που βάλλει (παράνομα) Dreambox τζαι δορυφορικές, εδημιουργήθηκε μου μια βασική απορία, η απάντηση στην οποία ενδεχομένως να με κάμει να πάω να ψηφίσω!

Το τοπίο στο background και λαμβανομένου υπόψιν του γεγονότος ότι είσαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος για το Δήμο Στροβόλου, είναι ένα έμμεσο -πλην σαφές- μήνυμα ότι ήγγικεν η ώρα για να φέρουμε θάλασσα στη Λευκωσία;

Διότι τζι άλλοι ετάξαν μας τζαι θάλασσαν εν είδαμεν ακόμα...

30 σχόλια:

  1. χαχαχα...ψηφίζω και εγώ Στρόβολο αλλά εν με εμπνέει ο τύπος!
    Βασικά πιο πολύ εντύπωση εν μου έκαμε η θάλασσα αλλά το βαν!! εν κινητή διαφήμηση ρε φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τύπος με τα dreambox εν εγγυημένος οξά εννα τον πιάσουν στην εφτομάδα τζιαι να μείνουμε με το ρικ πάλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. she demon
    pisteukis eshi 3 meres pou thelo na fao tashinopittan?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιά πόλη είναι στο background? Η Κερύνεια; Πιο πολύ για Μάλτα μου φαίνεται...

    anti-christos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω οπωσδήποτε συνταγή! Όποιος καλός άνθρωπος έχει συνταγή για παραδοσιακή ταχινόπιτα κι οτιδήποτε με ταχίνι, ευπρόσδεκτος!
    (Νομίζω πως μ' άναψες πάλι φωτιές...κι είπα να μην τρώω τόσο...!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά η ταshiνοπιττα ήταν καλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα δες νερό που κατέβασε ο Πεδιαίος!!!!

    Ευαγγελία μου,η συνταγή θα σου έρθει με ήμειλ σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευτυχως που δεν ψηφιζω Στροβολο τζαι ενι μπαινω σε ετσι διλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με φόντο τη στραπατσαρισμένη λαμαρίνα! Ψηφίστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπορεί να είναι υποψήφιος στον Στρόβολο, αλλά το όραμα του είναι στην Κερύνεια, όπως λέμε τα σύνορα μας στην Κερύνια, καμία σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχαχα Πραγματι, τουτη ειναι η ανακαλυψη της τασχινοπιττας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μάλλον θέλει να δείξει την καταγωγή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Κινητή διαφήμιση, όι πελλάρες! Ευρωπαϊκά πράματα! Ευρωπαϊκό κόμμα όνομα τζαι πράμα!

    @Αχάπαρη
    Εν καλά τζαι τα οικογενειακά του Τσιάκκα :Ρ

    @she-demon
    Είσαι έγκυος πάλε;

    @Anti-Christos
    Ποιά Μάλτα; Σάλτα (και κολύμπα) θα έλεγα...

    @ευαγγελία
    Ε μα φταίω;

    @Neraida
    Μέλιν!

    @thalassamov
    Την τελειωμένη ταshηνόπιττα, στέλλετε την με κούριερ. Θενξ!

    @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Εγλύτωσες τα διλήμματα!

    @Tatsa
    Θέλει μου τζαι ψήφον το ποκλάππιν!

    @Marco
    Το όραμα του μπορεί να είναι στην Κερύνεια, η ψήφος μου όμως εν στο όρομα του...

    @Grouta
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα τον έχω υπόψιν τον κύριο την Κυριακή.

    (Να δω αν θα πάρει τουλάχιστον τόσους σταυρούς, όσα τα πανό που εγέμωσεν τον Στρόβολον.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμος
    Εν θα μας φέρει θάλασσα δηλαδή; Ντέμιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @strovoliotis
    Εν πολλή η τέλλα που επένδυσε πάντως...τώρα να δούμε αν θα την αποσβέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θάλασσα υποσχέθηκε τζαι η Αχάπαρη τζαι μάλιστα είπε θα μας στείλει τζαι την παραλία. άτε να δω. μεν χάνετε έτσι εύκολα το στόχο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. :-)))))))))

    τι τραβούμε τζι εμείς που τους θωρούμε... μήπως εν κανένα ελληνικό νησί τζαι θέλει να μας πει ότι εννά αγωνιστεί να ενώσει τον Στρόβολο με τη Μύκονο;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ο Πειλιδης (Ασσιωτης) ειναι καποιος που πριν 20 χρονια ειχε βιντεο κλαπ κοντα στο κομβο μετρο στο στροβολο, και πηγαινα και επαιρνα βιντεοκασεττες, εφτιαχνε και χαλασμενα. τι μου θυμησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λαλείτε να κάμνω λάθος εγώ που ως υποψήφιος Στροβόλου (πέντε φορές παρακαλώ) εν ετόλμησα ακόμα να βάλω τη φάτσα μου ούτε σε αφίσα, ούτε σε φράχτες, τοίχους, ούτε καν σε ένα βαν... ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. XairetW!
    Eida kai xeirotera alla dustuxws den exw fwto-dokoumento! en ivre o upo4ifios dimarxos tis Aradipou stillo j evale to pano pas tin tapela pou upoduknuei tis kateu8unseis!!! Telika prepei na kukloforoume me kameres g na tous... apo8anatizoume!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Μάνα
    Η Αχάπαρη υποσχέθηκε τζαι μελομακάρονα αλλά παίζει πελλόν (ευτυχώς)

    @Ουφ!
    Ε αν είναι να μας ενώσει με τη Μύκονο να του δώσουμε τη ψήφο μας σιόρ! :Ρ

    @SKonte
    Έδωκες του Στάθη Ψάλτη μες τα φκια τζι εσύ α;

    @Άθως Αγαπητός
    Μα ούτε πας σε ένα βαν πιλέ μου; Τς τς τς απαράδεκτος!

    @Rana Abu Alhaija
    Καλωσόρισες στο μπλόγκ! Τη φωτογραφική πάνω στο κινητό τί την έχουμε; Α; Α; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Elpizo na katalavenete to dilimma pou exoume emeis oi gerimoi oi strovoliotes me toses... epiloges!!
    Xereto, Prasinomitor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με "χαρά" ανακοινώνω οτι επερασα τζαι εγω ποξω σημερα! Ενα μικρο εγκεφαλικουδιν έπαθα το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Prasinomitor
    Ναι όντως...εν ξέρεις τί να...πρωτοθκιαλέξεις! :)

    @Πρασινάδα
    Επέτυχες το τζι εσύ το βαν; Πόθθεν πόξω επέρασες; Αφήκαν το μόνιμο τζιαμέ πόξω που το φούρνο; :|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιές ντήαρ! Εν πας το βαν τζαμέ!!!Εν πολλά κοντα στις γειτονιές μας. Πέρκει να ειμαστεν γείτονες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μερικοί υποψήφιοι έχουν ένα κόλλημα είτε βουλεύτηκες είτε δημοτικές είτε και εγώ δεν ξέρω τη άλλο ψηφίζουμε νομίζουν πως θα διαχωριστούν το εθνικό θέμα ξεχνώντας πως αυτό το χειρίζεται ο εκάστοτε πρόεδρος . θα ήμουν αυστηρός αν τους χαρακτήριζα πατριδοκάπηλους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Πρασινάδα
    Αννέν τζιαμέ οι γειτονιές σας, εν είμαστεν γείτονες :Ρ
    Εν μεγάλος ο Στρόβολος!

    @patinios
    Εν γλυτζιά πολλά η εβλοημένη η εξουσία. Η κάθε μορφής εξουσία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ενεν τέλεια οι γειτονίες μου...ειμαστε 6-7 λεπτα με το αυτοκινητο που τζαμε..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...