Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Τζαι που λαλείς κουμπάρε...

- Αμάνα μου καΐshιν πό 'παθα προχτές κουμπάρε Κωστή!
- Μα ποιού τη γιορτή; Του μεγάλου σου; Μα πόσος ένι τωρά;
- Ήρτεν μια ματσουκωμένη τζι έοκεν μου την που πίσω σαν ήμουν σταματημένος πας τη διασταύρωση...
- Είκοσι; Μάσσιαλλα ήνταλος περνά ο τζαιρός α! Εποσπάστην τζαι που το στρατό;
- Τζιαμέ πον του Γαβριηλίδη
- Μα ο Πηλείδης το εργοστάσιο; Πού εν πόνι τωρά;
- Ναι, τζιαμέ πας τα φώτα τέλλεια!
- Τωρά που είπες αγρέλλια...επήαμεν προχτές με την κουμέρα σου να συνάξουμεν λλία τζιπάστο χωρκόν
- Μα πού ήβρες θερκόν; Μες τη στράτα οξά τζιαμέ έσσω;
- Πόθθεν ρέσσω;
- Έσσω;
- Ήντα μέσον ολάν, εν με το αυτοκίνητον που επήαμεν!
- Ποιόν είδετε;
- Ε αφήκαμεν ναι, ήταν να τα συνάξουμεν ούλλα; Πάει τζι άλλος κόσμος, έτο εκόψαμεν που μιαν τσένταν στ' αππάϊν μας
- Εν καλά ολάν, άμαν έshεις λλίες ελιές να φκάλλεις το λάϊν σου εν καλόν. Τζαι πιο υγιεινό, τζαι πιο οικονομικό προπαντώς τωρά που έχουμεν κρίση!
- Ε καλό, έshει σαν τη φύση σιόρ! Να αναπνέεις αέραν καθαρόν να νεόννεις!
- Τωρά που είπες ανανεώννεις...ως πότε εν που έχουμεν διορία για τες κυκλοφορίες;
- Κουντουρήες ναι, αθθυμάσαι που 'μαστεν μητσιοί τζαι είμαστεν ούλλοι μέρα αναβράκωτοι μες τα χώματα;
- Ανάθθεμάν τα για δώματα κουμπάρε, εγεμώσαν υγρασίες
- Α ναι, εν τζαι οι κυκλοφορίες τωρά που το λαλείς! Μα ως πότε εν που δικαιούμαστεν, αθθυμάσαι;
- Όι τζαι τζοιμούμαι ολάν! Είμαι νυχτοπάππαρος τζι έχω το καμάριν!
- Μα τζι εγιώ έτσι αθθυμούμαι, ότι εν ως το Φεβράρη
- Εν τζαι είπες μου, ξέρεις για τες κυκλοφορίες οξά;
- Ε μπροστά ναι, εν τζαι δέχουνται με δόσεις τούτοι...θέλουν τα μονοφατσιά!
- Μα ήντα φατσιά; Μα που μου την έδωκεν τζίνη πας τα φώτα;
- Εμείς τα Φώτα επήαμεν στου Φανή του Τσιρίπιλλου που εγιόρταζεν
- Πράγματι κουμπάρε, όπως τα λαλείς...επόσπασεν με τούντο αυτοκίνητο. Μιαν το έναν, μιαν το άλλον, ανάθθεμάν τα!
- Μα μιαν λάνταν ακούεις! Ίσια με έναν μέτρον νερόν βάθος, όι πελλάρες!
- Ανοίξαμεν φάλιες μεγάλες καλό...ισιωτές, πογιατζιήες, πέρκι εν ετρύπησεν το τάγκιν του πετρολάου
- Εννα τον πιάουν, καλό εννα τον αφήκουν;
- Μα ποιού φύκου; Ενόμιζα ότι εκόψετε τον τότε που εβάλετε το γιασεμίν...
- Μα τζι εγώ αμήν εν που λαλώ...πέρκι πάει πάσα κακόν
- Εν καλόν το γιασεμίν ναι, μουσκομυρίζει ο τόπος
- Ε μα αφού έτσι εν ο νόμος. Λαλεί σου, έδωκες του την που πίσω του άλλου σημαίνει φταίεις τζαι να πληρώσεις!
- Να το φήκεις να μεγαλώσει ναι
- Εν έshει σημασίαν αν μετανιώσεις, η ασφάλεια εν τα λαμβάννει υπόψιν τούτα τα πράματα
- Γεράματα κουμπάρε καλό...ώσπου αθθυμούμαι πόσην ενέργειαν είχαμεν που είμαστεν πιο νεαροί πιάννει με η μελαγχολία
- Όπως τα λαλείς κουμπάρε, εχάλασεν η κοινωνία. Εν υπάρχουν πιον αξίες τζαι ηθική
- Μα ήντα νομική σιόρ, εν καθαρά τα πράματα. Εγώ ήμουν σταματημένος τζι ήρτεν τζι έδωκεν μου την. Μες τον κώλο
- Ελάτε καλό καμιάν ημέρα με την κουμέρα να πάμεν τζιαμέ στο Μώλο να κάτσουμε
- Ε μα εννα αλλάξουμεν ποδά τζαι δα κουμπάρε; Εγεράσαμεν
- Μα πότε επεράσετε; Ε γιατί εν επιάετε έναν τηλέφωνο σιόρ νάρτετε ποτζί έσσω!
- Κάποτε ρέσσω που πάω δουλειάν
- Τζαι πινιάν ήταν να πιούμεν, τζαι ήταν να τσιμπίσουμεν τζαι τίποτε
- Οπωσδήποτε ναι, τζι εγώ εν τούτο που λαλώ
- Ε καρτερώ αλλά εσού έρκεσαι τζι έναν τηλέφωνον εν πιάννεις
- Μα έshει να μεν χάννω ρε κουμπάρε...εμπήκαμεν εις την ηλικία, αρκέψαν τα προβλήματα
- Αμοιβαία όντως τα αισθήματα κουμπάρε μου
- Τζαι κρυολογήματα, τζαι τζιεγκιές τζαι καούραν...
- Πιάννει με τζι εμέναν η φαούρα με τες ελιές. Όποτε αθθίσουν εν ο χάρος μου!
- Έδησα τον γάρον μου ναι, εν έχω παράπονον που την κουμέρα σου
- Τα ίδια ρε κουμπάρε...δουλειάν, σπίτι...εσέναν πώς ήταν η μέρα σου;
- Να της δώκεις τζι εσού πολλούς σιερετισμούς που τον κουμπάρον της! Τζαι να κανονίσουμεν να βρεθούμεν καμιάν ημέρα. Αλλά πέ μου πότε εν που μπόρετε, να μεν κάμνω τον μελλοντολόγο!
- Σκέφτουμαι τζι εγώ να πάω στον ωτορινολαρυγγολόγο να με τσιακκάρει
- Πού εννα παρκάρει;
- Μες το Φεβράρη ναι, εν έshει ραντεβού πιο νωρίς
- Ναι ναι, πε μου πότε μπορείς. Εκτός που τούντο Σάββατο που εννα πάω στο γιατρό...
- Το Σάββατον ήνναμπου κάμνεις;
- Σε ωτορινολαρυγγολόγο ναι
- Έshεις τίποτε οξά;
- Τσιεκάπ ναι, εξετάσεις ρουτίνας...πάω μιαν φοράν κάθε 2-3 χρόνια
- Καλόν κουμπάρε, άσε να ξημπερτέψω τζι εγώ που το γιατρό τζαι να τηλεφωνηθούμε
- Πάντως εν καλά να κάμνεις τζι εσού κανένα τσιεκάπ μέσα-μέσα στον ωτορινολαρυγγολόγο...
- Ναι ναι, τον ωτορινολαρυγγολόγο. Ξέρεις ολάν...εξετάσεις ρουτίνας, πάω κάθε λλία χρόνια τζαι θωρεί με
- Παρακαλεί με τζι εμέναν η κουμέρα σου να πηέννω πιο τακτικά αλλά αφού εν υπάρχει λόγος σιόρ, δόξασι ο Θεός, είμαστεν μια χαρά
- Ουυυυυ χαράν κάμνει κάθε φοράν που με θωρεί! Αφού εφιλέψαμεν τζαι κόφκουμεν κουβέντες πολλές
- Εν υπερβολικές καλό ήνναμπονι! Ξέρεις τες τες γεναίτζιες τωρά...
- Ήταν δική μου η χαρά κουμπάρε, άτε έφυα τζι εννα τα πούμεν
- Μεν φοάσαι τζι εν θα χαθούμεν!
- Ακούμεν καλό, δόξασι ο Θεός! Ούλλα τζι αν επατταλέψαν, τα φκιά μας εν μια χαρά!
- Επίσης κουμπάρε, τζι εγιώ εχάρηκα...

11 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα, καμιά φορά νομίζω ότι εν έτσι συζητήσεις που κάμνουμε με τη μάνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εν όπως τη κουβέντα ¨ τα τσιάρα τι τα θέλεις αφού ψυγείο εν έχουμεν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασικά καμήλα κλάνει στο Πεντάκωμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμπλέξαν την βρούτσαν με την π@&%*ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμα ρε παιθκια... εν τραγικο! χαχαχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρκει γιάνεις ρε Ινβίχτε!
    ..
    ..
    ..
    ..
    Τωρά που το ξανασκέφτουμαι, πέρκει εν γιάνεις ποττέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. α εν γενικώς κούκου ένεν οτι υπολειτουργώ το πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. See No Evil, Hear No Evil....
    τρία πουλάκια κάθονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαθήματα Κυπριακής επικοινωνίας. Mars calling Earth..... over!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Moonlight
    Εν είσαι μόνη σου! :Ρ

    @Tatsa
    Κάπως έτσι χαχα

    @Αχάπαρη
    Το Πεντάκωμο τελικά εν πολλά inspiring τόπος

    @Mana
    Εξήασες την εισαγωγή :Ρ

    @Marco
    Εμπλέξαν την βρούτσαν με την πούτσαν τζι εννα χτάρουσιν τον κώλον τους

    @Grouta
    Oui, c' est tragique!

    @TwistedTool
    χαχαχα

    @Rania
    Όι όι, είσαι νορμάλ μεν ανησυχείς :Ρ

    @HeatJo
    Εγκώ αλμπανό τουρίστα, νό καταλάβει

    @Ανώνυμος (27 Ιανουαρίου 2012 8:11 π.μ.)
    Μεν το λαλείς για αστείο τζι εν κάπως έτσι οι συζητήσεις στο Εθνικό Συμβούλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...