Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012

Desireless - Voyage voyage

Τί εννοείς πού το θυμήθηκα τούτο;




Au dessus des vieux volcans,
Glisse des ailes sous les tapis du vent,
Voyage, voyage,
Eternellement.
De nuages en marécages,
De vent d'Espagne en pluie d'équateur,
Voyage, voyage,
Vole dans les hauteurs
Au dessus des capitales,
Des idées fatales
Regardent l'océan...

Voyage, voyage
Plus loin que la nuit et le jour, (voyage voyage)
Voyage (voyage)
Dans l'espace inouï de l'amour.
Voyage, voyage
Sur l'eau sacrée d'un fleuve indien, (voyage voyage)
Voyage (voyage)
Et jamais ne revient.

Sur le Gange ou l'Amazone,
Chez les blacks, chez les sikhs, chez les jaunes,
Voyage, voyage
Dans tout le royaume.
Sur les dunes du Sahara,
Des iles Fidji au Fujiyama,
Voyage, voyage,
Ne t'arrêtes pas.
Au dessus des barbelés,
Des coeurs bombardés
Regardent l'océan.

Voyage, voyage
Plus loin que la nuit et le jour, (voyage voyage)
Voyage (voyage)
Dans l'espace inouï de l'amour.
Voyage, voyage
Sur l'eau sacrée d'un fleuve indien, (voyage voyage)
Voyage (voyage)
Et jamais ne revient.

Au dessus des capitales,
Des idées fatales
Regardent l'océan.

Voyage, voyage
Plus loin que la nuit et le jour, (voyage voyage)
Voyage (voyage)
Dans l'espace inouï de l'amour.
Voyage, voyage
Sur l'eau sacrée d'un fleuve indien, (voyage voyage)
Voyage (voyage)
Et jamais ne revient.

21 σχόλια:

  1. έτον ήρτε ρε..
    χρόνια πολλά ντήαρ!!

    εν το ξανάκουσα το τραγουδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να φκάλλεις δόντι τζαι να σου το τραουδά ο οδοντίατρος που πανωθκιόν σου.... η απόλυτη εμπειρία.
    αγαπώ το πολλά το τραγουδούι κατά τα άλλα, κολλά μου from time to time τζαι τραγουδώ το ούλλη μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Rania
    Μα πού να το ξέρεις το τραγουδάκι; Εν που την Π.Κ. (προ Καλομοίρα) εποχή :Ρ
    Χρόνια πολλά ντήαρ :)

    @Moonlight
    Θέλω να γνωρίσω τον οδοντίατρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε εγώ ξέρω το γιατί στην εποχή μου μόνο Lady Gaga ακούαμεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα! Εγω πάλε θυμούμαι το παρ'όλο που είμαι μιτσια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζι εγω θυμουμαι το... παρολα τα χρονακια μου ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άρεσκε μου πολλά τούτο το τραγούδι! Καλημέρααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εμεγάλωσα με κλασσική μουσική τζαι Μαρία Κάλλας. εν το ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ate pe mas pou en na pais taxidi pale tze kani pellares. voyage voyage...tze bon voyage

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτα ειναι τα eighties. καλή μουσική μα χάλια ντυσιμο και κτενισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέεεελιο! αυτά είναι τραγούδια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραία που έχει άτομα με γερή μνήμη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Αχάπαρη
    Lady Marmelade μπορεί :Ρ


    @Πρασινάδα
    Μα σάμπου εσύρετε ούλλες εις το πλύμμαν οξά εφάνην μου;

    @Grouta
    Εσύ τωρά είσαι με τους μητσιούς οξά μιτά μας; :Ρ

    @Georgia
    Είσαι τζι εσύ του τζαιρού μας; :)

    @Μάνα
    Ακατάχνωτα!

    @she demon
    Ταξίδι; Ήταν καλά αλλά δεν!

    @SKonte
    Έτσι έτσι...

    @daffodil lament
    Μαζί σου! :)

    @evros
    Ομορκιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Neraida
    Εν τζαι φαντάζουμαι να μας προκύψεις τζι εσύ έφηβη τωρά :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν ημουν με τους μιτσιους, ηταν να'χω... θεματα με την μνημη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όχι, εγώ μόνο ξεχασιάρα είμαι :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Grouta
    Εν τζαι τούτο :Ρ

    @Neraida
    Το γήρας ουκ έρχεται μόνον... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...