Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Άντρες



Σήμερα αγαπητή μου θα μιλήσουμε για άντρες.
Για τον τέλειο άντρα, τον άντρα το σωστό που λέει και το χαζό-παιδί-χαρά-γεμάτο...

Διότι ξέρω ότι αυτό αποτελεί φλέγον θέμα και έτσι το μπλόγκ, στα πλαίσια της κοινωνικοψυχολογικοανθρωπιστικοενημερωτικής προσέγγισής του, σπεύδει να σε βοηθήσει για να βρεις τον ιδανικό σύντροφο. Τον άντρα το σωστό.

Και δεν αναφέρομαι στις "άβγαλτες" νεαρές κορασίδες μόνο.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που είσαι χαμηλοβλεπούσα, σωστή χριστιανή και ψάχνεις κάποιον που να είναι διακριτικά πιστός κι εκλεπτυσμένος.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που χτυπιέσαι όλη μέρα στα γυμαστήρια με γιόγκες και πιλάτες και ψάχνεις κάποιον με ωραίο σώμα που να είναι απαραιτήτως κι ευλύγιστος.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που ήσουν μια ζωή στις πίστες, με τα λάτιν σου, τα ζεϊμπέκικα σου, τα μπαλέτα σου και ψάχνεις κάποιο με λεπτούς τρόπους, φινέτσα που να μπορεί να σε ακολουθήσει στις φιγούρες σου.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που δεν κατέχεις από τεχνολογία και ψάχνεις κάποιον με γνώση του αντικειμένου για να μπορείς να στηριχτείς πάνω του.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που είσαι γλυκατζού και φινετσάτη και ψάχνεις κάποιο που να μπορεί και καφέ να σου ετοιμάσει, και ένα cupcake βρε αδερφέ αλλά να ξέρει επίσης πώς να συνδυάζει τα ρούχα του.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που είσαι αθλητικός τύποτς και σου αρέσουν τα σπορ και ψάχνεις κάποιο που να εκτιμά τα ομαδικά αθλήματα και να παρακολουθεί από τις εξέδρες με ζωηρό ενδιαφέρον.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που είσαι παραδοσιακή και ψάχνεις τον άντρα τον macho, που  δεν κάνει συχνά αποτρίχωση.

Αναφέρομαι και σε σένα αγαπητή μου που είσαι όλη μέρα με το iPod στ' αυτί και ψάχνεις κάποιο φιλόμουσο που να ακούει κι αυτός πολλή μουσική καθημερινά.

Σε όλες εσάς λοιπόν αγαπητές μου, έχω να πω το εξής απλό...
Μην παιδεύεστε άσκοπα και μην τρέφετε φρούδες ελπίδες. Ο άντρας δεν αλλάζει. Από μικρός δείχνει πώς θα είναι όταν μεγαλώσει άλλωστε...

Και καταλήγω μετά από πολύχρονη μελέτη του αντικειμένου στο συμπέρασμα ότι ούτε η φινέτσα, ούτε το τακτ, ούτε η αβρότητα, ούτε η εξωτερική εμφάνιση, ούτε η καλή καρδιά, ούτε το λέγειν είναι αυτά που πρέπει να ψάχνεις σε έναν άντρα. Αυτό που έχει σημασία αγαπητή μου, είναι να "πιάνει το χέρι του".

Έτσι είναι, όπως στα λέω...

Θέλεις ρε παιδί μου έναν άντρα που να μπορεί για παράδειγμα να σου κόψει κιμά...

Να μπορεί να σου φτιάξει πίτσα...με πεπερόνι...

Να μπορεί να σου ετοιμάσει κι ένα εσπρέσσο καπουτσίνο...

Να μπορεί να σου κόψει σε ομοιόμορφες φέτες το σαλάμι για τα καναπεδάκια του κοκτέϊλ που ετοιμάζεις...

Να μπορεί να κόψει την τούρτα στα γενέθλια των παιδιών...

Να μπορεί να κόψει μια σαλάτα ρε αδερφέ...λίγο πόλυπιφ έστω...

Να σε ταΐζει σούπα όταν δεν έχεις κουτάλι...

Να σε παίρνει ρομαντική βαρκάδα χωρίς ιδιαίτερη προεργασία...

Να σου κρατά το iPad για να διαβάζεις (το μπλόγκ μου)...

Να σου φτιάξει τη χαλασμένη κλειδοθήκη σου...

Να σου φτιάξει το χαλασμένο γραμματοκιβώτιό σου...


Άντε, βουρ οι λεύτερες!!!

18 σχόλια:

  1. Κριμα που δεν μπορω να αξιοποιησω τις συμβουλες σου, αρκησες 12 χρονια να μου τις δώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλαι χρησιμοποιάς τη φωτογραφία μου δίχως άδειαν.. Να δω πόσον εννα σε αντέξω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιέεειιι εγώ θέλω τον τριχωτό αρκούδο πάντως κράτα μου τον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ
    Ε να κρατήσεις σημειώσεις για τες κόρες! :Ρ

    @TwistedTool
    Μεν σουξουλάς τζαι εννα βάλω τζαι τζίνην που είσαι ανάσσιελα α!

    @daffodil lament
    Κάρταν αλλαγής εν τζαι βάλλω α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όι Όι εν θέλω τον Twisted. Τύλιξε μου εναν ευλύγιστον τζιαι είμαστεν μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @daffodil: εξαναείπα σου ότι είμαι ο ιδανικός για σέναν, έννεν; :p too late, όμως!

    @Ινβίχτος: Όι πελλάρες ρε. Εννα ππέσουν οι servers του πλοκ μου που τον κατακλυσμό που θα κάμουν οι γεναίτζιες τζειμέσα μετά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Neraida: Έτσι είναι, να βάλλει προτεραιότητες το πλάσμαν! Η ευλυγισία πάει πρώτη κάποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες άμα ξέρει κανένας τι θέλει; Εχάρηκα δηλαδή ότι θα έβαλλε τζιαι τον Σάκηηηηηη μες το μενού ο Ινβίκτους αμμά που να μας κάμει έτσι χάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μας τα βάλλεις τούτα σε εμάς τες παντρεμένες γιε μου? Θέλεις να προδώσω το στεφάνι μου ποννεν με ευλίγιστος με αρκουδος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ου αρέσκουν μου τα ομαδικά αθλήματα τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πελλός πον να σου ξαναδόκει φωτογραφία, έκαμες μας περίγελο του καθενού, καλά πον αντρέπεσε, πτού σου χα-χα-χα-χα-χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Neraida
    Θέλεις τον τζαι πιρουέττον; :Ρ

    @TwistedTool
    Μα τζι εγώ εν τους σέρβερς που εσκέφτηκα ρε :D

    @Neraida
    Ο Σάκης μας τελείωσε. Από 'φαν έφαν, σφογγάτε τα shείλη σας :D

    @Αχάπαρη
    Κανέναν μπαλέττον σύρνει μέσα-μέσα πιλέμου;

    @Tatsa
    Ακατάχνωτα!

    @Marco
    Καλάν ρε μεν μουρμουράς! Άλλη φορά να σε βάλω δίχα την κάσιαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ούφφου έγραψα comment και έχασα το:(
    εκπληκτικό πόστ δεν ξέρω ποιόν να διαλέξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άκου τον Ινβίκτους και τους άντρες ρίχτους χαχαχα είσαι ένα cosmoboy άτιμε!

    Μπρέντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κάτι τέτοια βλέπουμε και θέλουμε τελικά τους Σάκηδες αυτού του κόσμου...περίμενε:εννοώ τους Ρουβάδες όχι τους Μπουλάδες!

    απορία: τόσο ενθουσιάζεστε με τα τρόπαια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετά την αρκούδα στα μπρούμητα φοβόμουν να κάνω κλικ αλλά μια διεστραμένη επιθυμία με ανάγκασε!

    Μόνο σε παρακαλώ μην κάνεις καμια μαλακία και κάνεις ανάλογο ποστ για γυναίκες, λυπήσου μας!!! Θα μας κάνεις όλους να λιγουρευόμαστε τον αρκούδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Rania
    Ε αφού εν ούλλοι ένας τζι ένας :Ρ

    @Brenda
    χαχαχα

    @thalassamov
    Τρόπαια;

    @Grouta
    Η αρφή σου εθκιάλεξεν, εσύ;

    @Αμερικλάνος
    Μα είναι δυνατόν ρε; Άκου ανάλογο ποστ για γυναίκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...