Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

I'm human

Το βιντεάκι που ακολουθεί δημιούργησε μια ομάδα από το Liberty Middle School, θέλοντας να περάσει το μήνυμα ότι είμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί αλλά ίσοι. Φοιτητές, μαθητές αλλά και ενήλικοι κρατούν ταμπελάκια με ένα μήνυμα για τον εαυτό τους. "Είμαι χριστιανός", "Είμαι ψηλή", "Είμαι χοντρός", "Με έχουν συλλάβει", "Είμαι ορφανός" είναι μερικά από τα μηνύματα που γράφουν τα ταμπελάκια. Πάνω απ'ολα όμως είμαστε όλοι άνθρωποι και ίσοι. Και είναι πολύ ωραίο να είμαστε διαφορετικοί...




από [εδώ]

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Μπαίνω μετά απο καιρό απουσίας...και δακρύζω... Ευχαριστώ φίλε μου, γι'αυτή την ανάρτηση...
    Φιλάκι χιονισμένο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φαντάζομαι πως είναι πολύ γλυκό βίντεο...
    το έκοψαν οι Παγοχωρίτες :/ GEMA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλά ωραίο!
    μάνα μου τον μιτσή που φοάται οτι εν θα έχει φίλους..so cute..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ευαγγελία
    Καλημέρα Ευαγγελία! Καιρό να σε δούμε απ' τα μέρη μας :)

    @Mana
    Ωραίο πράγματι :)

    @thalassamov
    Ήταν να πω τίποτε για τους Παγοχωρίτες τωρά αλλά φοούμαι. Ξέρεις, τελευταίως συλλαμβάνεσαι άμαν πεις καμιάν "αταξία" :Ρ

    @Rania
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά ωραίο τζαι προσεγμένο! Αρέσαν μου οι λεπτομέρειες. Οπως τα 2 απανωτα "σετ οφ τουίνς", του τεμπέλη που του κρατουν την ταπέλα κτλ κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έννα είμαι κατζιά τωρά αλλά εν με κόφτει:

    ο survivor τύπος μοιάζει ΠΟΛΛΑ μιας συμφοιτήτριας μου.
    τζαι επίσης ναι, είμαστε διαφορετικοί αλλά κάποια πράματα έννεν κάτι που πρέπει να δεχτεί ο άλλος. δηλαδή ναι, δέχτου τον άλλο που εν μαύρος (προφανώς δηλαδή αν είανι δυνατόν), αλλά σόρυ, ο άλλος που εν αππωμένος;
    Σόρυ, ο κόσμος έννα ήταν καλύτερος χωρίς αππωμένους.

    Κατά τα άλλα τζι εμένα αρέσαν μου τα details που λαλεί τζαι η Πρας πιο πάνω. (έτο εν είμαι ΜΟΝΟ κατζιά. μόνο κατά τα 2/3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...