Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

What happens online when you die?

10 σχόλια:

  1. Πάντως, η Μπρέντα ξέρει έναν στο facebook που πέθανε πριν 2 χρόνια. Το προφίλ του ακόμα υπάρχει όμως και κάθε χρόνο νιώθει άβολα που την ενημερώνει ότι ο Χ today has his birthday, write on his wall.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω έκαμεν ένα post η cake παλιά πάνω σε τούτον. Κάτι για το πως θα μάθουμε αν κάποιος που εμάς πεθάνει.
    Για μένα πάντως εννα το μάθετε που τα νέα. Ξέρεις τωρά πεθερά σκοτώνει νύφη με αλυσοπροίονο. Ποτούτα τα καθημερινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοητσιάρικο νομίζω, στην διαθήκη μου θα εξουσιοδοτώ καποιόν να με κάμει delete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι ανησυχητικό πάντως, αν κάποιος δηλαδή σταματήσει να γραφει χωρις να το πει, να υποθέσω τα χειρότερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εν το είδα γιατί είμαι δουλειά, αλλά τζι εγώ ξέρω έναν στο φβ που επέθανε πριν 3 χρόνια. την πρώτη χρονιά που μου ελάλεν το φβ τουντέι ις χις μπέρθντει κλπ, έσβησα τον.... :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό τουτο με τη διαθήκη. Κάθε φορά όμως που αλλάζεις κωδικούς εννά πρέπει να ενημερώνεις τον δικηγόρο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ άφησα εντολή να γίνουν τα post μου βιβλίο!
    u never know ένεν? εν και τούτα μες την ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμα πεθανω θαψτε με
    βαθια μεσα στο χωμα
    εν θα με κοφτει η ζωη
    εφοσον θα' μαι λιωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω εννα κάμω διαθήκη τζαι να αφήκω εντολή να γίνει το "Κατίνα τζαι Θεόφιλος" τηλεταινία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...