Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2012

11 + 11

Νέο μπλογκοπαιχνίδι κυκλοφορεί απ' ότι βλέπω και παίρνω 2 πάσες για να παίξω. Μια έμμεση από την Πρασινάδα και μια ονομαστική από τη Neraida.

Πάμε λοιπόν...

Οι 11 ερωτήσεις της Πρασινάδας:

1. Αν τα λεφτά δεν ήταν ζήτημα, τι επάγγελμα θα ήθελες να έκαμνες;
Θα ήθελα να ήμουν games developer. Educational games developer...

2. Πως πίνεις τον καφέ σου;
Σκέτο μαύρο. Λατρεύω τον εσπρέσσο!

3. Ποιό μερος θα ήθελες να επισκεφτείς τζαι γιατί;
Τη Νέα Υόρκη, είναι όνειρο ζωής

4. Σε ποιά εποχη θα ήθελες να εζούσες;
Στην εποχή που οι άνθρωποι περπατούσαν αντί να τρέχουν κι είχαν χρόνο για να αναπνεύσουν

5. Ποιο ατομο θα ήθελες να συναντήσεις που κοντά τζαι τί θα του ελάλες;
Τον αγνοούμενο θείο μου για να του πω ότι μέχρι την τελευταία στιγμή που ο πατέρας του έκλεισε για πάντα τα μάτια του τον περίμενε να έρθει...

6. Αν εμπορούσες να θκιαλέξεις το ονομα σου το μικρό, ποιό ονομα θα εθκιάλεες;
Το Ορφέας

7. Ποιό ταλέντο θα ήθελες να είσhες που δεν έσhεις;
Του χορού

8. Πιστεύεις στην μοίρα;
Όχι. Η μοίρα μας καθορίζεται από τις εκάστοτε επιλογές μας

9. Αν εμπορουσες να γυρίσεις τον χρονο πισω, τι δεν θα εξαναέκαμνες;
Δεν θα παρατούσα τη μουσική λίγο πριν το πτυχίο αρμονίας

10. Ποιά ειναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας;
Εκείνα τα 5 λεπτά πριν το πρώτο snooze

11. Πόσες ώρες την ημέρα κοιμάσαι;
Πέντε με έξι ώρες




Οι 11 ερωτήσεις από τη Neraida:

1. Πιστεύεις στα ζώδια;
Όχι

2. Ποιο δημιούργημα σου αγαπάς ιδιαίτερα;
Την οικογένεια μου

3. Τι σε κάνει να ηρεμείς και να ξεχνάς τα πάντα;
Το χαμόγελο της κόρης μου

4. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής σου;
Μια υπόσχεση που έδωσα στη γυναίκα μου τη μέρα που της έκανα πρόταση γάμου

5. Είσαι ευτυχισμένος/η; Γιατί;
Είμαι ευτυχισμένος γιατί έχω μια υπέροχη οικογένεια, έχω ένα κεραμύδι πάνω από το κεφάλι μου, έχω δουλειά και δεν χρειάστηκε ποτέ να φιλήσω τον κώλο κανενός για οτιδήποτε

6. Αν θα έκανες ένα πίνακα που θα σε εκφράζει, τι θα ζωγράφιζες;
Θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα

7. Τι σε έχει κάνει να δακρίσεις;
Τα χτυπήματα του καρκίνου

8. Ποια τρέλα έχεις κάνει;
Δε θυμάμαι πώς λεγόταν αυτό που σε δένουν με σκοινί, σε ανεβάζουν ψηλά και μετά σε αφήνουν να πέσεις και να ταλαντεύεσαι μια πίσω και μια μπροστά μέχρι να σταματήσεις (να αναπνέεις). Αυτό.

9. Αγαπημένη φράση;
Όλα θα πάνε καλά

10. Αγαπημένη λέξη;
Αισιοδοξία

11. Γιατί με διαβάζεις;
Γιατί αντλώ θετική ενέργεια από τα γραφόμενα σου


και τώρα πρέπει να θέσω εγώ 11 ερωτήσεις ε; χμμμ για να δούμε...

1. Τί σε βγάζει εκτός εαυτού;
2. Βιβλίο ή ταινία (η οποία ταινία είναι μεταφορά από βιβλίο);
3. Στιγμή από την παιδική σου ηλικία που σου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό;
4. Αν εκλεγόσουν Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα έκανες; Γιατί;
5. Αν αποφάσιζες να ζήσεις αλλού από εκεί που ζεις τώρα πού θα ήταν και γιατί;
6. Γελάς;
7. Ποιά η σχέση σου με τα ζώα;
8. Τί σε ενοχλεί πιο πολύ στην κοινωνία που ζεις;
9. Τί σε έφερε σε αυτό εδώ το μπλόγκ αρχικά; Τί σε κρατάει ακόμα εδώ;
10. Πιστεύεις στους ανθρώπους;
11. Κρατάς κακία;

Δεν κάνω ονομαστικές πάσες, όποιος/α θέλει είναι ελεύθερος/η να απαντήσει και να δώσει άλλες 11 ερωτήσεις παρακάτω!

17 σχόλια:

  1. Ορφέας για να κάμνεις σουβλάκια, ή λαλούν τη γυναίκα σου Ευρυδίκη; :p
    Καλή επιλογή πάντως. Βέρι νάις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο τα "σουβλάκια του Ορφέα". Εν πολλά ποιητικό.

    Ε Ορφέα μια μιξ με πίκλα ρε κουμπάρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. axaxaxxa
    axapari epkias to pou to stoma mou!

    oi alloi:
    vreste to lathos sto comment ths axaparhs!

    (en tziai xreiazetai na pw ti kertizete ennne?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολλά καλές απαντήσεις:)
    η αχάπαρη που ξέρει τον Ορφέα τα σουβλάκια? εν που την Λεμεσό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεν μασσιεσαι!! έκαμες bungee jumping;;;;;
    (http://en.wikipedia.org/wiki/Bungee_jumping)

    Άτε, σου εύχομαι να σου κάτσει το τζόκερ, ή μια γερή μπίσνα, να πάεις και στην Νέα Υόρκη και να γίνεις και game developer! (και τώρα εσύ ευχήσου να πιάνουν οι ευχές μου :) ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα υπάρχει που τα καλά Ορφέας που κάμνει σουβλάκια? Εμείς δαμέ στο Τεξας μόνο Κότσιο, Γιαννή τζιαι Χαμπάκη έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχαπαρη ηταν τζι η "Σπηλια της Παπουτσας" αλλα εκλεισε ;Ρ

    Ορφεα, ελπιζω να πραγματοποιησεις τις επιθυμιες σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bungee jumping;;;;; Τελικά έχεις περισσότερη πελλάρα από ότι υπολόγιζα.

    Εύχομαι να πραγματοποιήσεις το στόχο σου...

    Και όσο για το 5. στης Πρασινάδας, I know what you mean... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όι ρεε έχεις πολλά ωραίο γούστο στα ονόματα πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Moonlight
    Όι, την γυναίκα μου εν την λαλούν Ευριδίκη, λαλούν τον shϋλλο μας Ορφέα όμως εν ξέρω αν μετρά :Ρ

    @Αχάπαρη
    Πίκλα τρώμεν μόνο την Καθαρά Δευτέρα εμείς οι νορμάλ άνθρωποι

    @postbabylon
    Νομίζω το παιχνίδι με το λάθος να το παίξουν μόνο λεμεσιανοί χαχαχα

    @Rania
    Η Αχάπαρη εν δικτυωμένη παντού

    @Georgia
    Εν ήταν ακριβώς bunjee jumping με την έννοια δηλαδή ότι φκάλλουν σε σε μια εξέδρα κάπου ψηλά, δήννουν σε που τα πόθκια τζαι ξαπολούν σε κάτω. Τούτον που έκαμα ήσουν στο έδαφος τζαι ήσουν δημμένος με ένα shοινί που κάπου ψηλά. Μετά επιάνναν σε με έναν άλλο shοινί τζαι ετραβούσαν σε τζαι εφκάλλαν σε ψηλά. Τζαι άμαν το πρώτον shοινίν (με το οποίο ήσουν δημμένος που ψηλά) ήταν οριζόντιο, εξαπολούσαν σε! Έννεν κάτι που θα ξαναέκαμνα πάντως!

    @Αχάπαρη
    Εξήασες το Λευτέρη!

    @Grouta
    Εν τω μεταξύ, η "Ανωτέρα" έκλεισεν; Γιατί έτσι άκουσα. Ε όι να κλείσει ρε κουμπάρε πριν να προλάβουμεν να την δοκιμάσουμεν!

    @Neraida
    Σημείωση ότι έχω υψοφοβίαν α! Το στόχο μου θα τον πραγματοποιήσω ακόμα τζι αν είναι το τελευταίο πράμα που θα κάμω στη ζωή μου. Όσον αφορά το 5...έχω ένα μόνιμο κόμπο στο λαιμό για το θέμα. Θα γράψω για τούτον άλλη φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ænima
    Ναι ναι, εγώ τζι ο Manu Chao είμαστεν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Georgia + Neraida
    Bunjee Swing! Έτσι ονομάζεται.
    Ιδού: http://www.youtube.com/watch?v=TgAkqN9bWXs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ινβίκτους ... όι λαομόν! wow! :-|
    πού κάμνουν έτσι πράμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Georgia
    Εγώ τότε έκαμα στην Αγία Νάπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά ωραία ντήαρ! :))) Τo bunjee swing ηταν απροσδόκητο και δη στην Αγία Ναπα! Πολλα ωραία τα δημιουργήματα τζαι οι στοχοι σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Πρασινάδα
    Μεν νομίζεις...τζαι για μένα απροσδόκητο ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προτείνεις να κάμω bunjee swing? έχω τζαι εγώ υψοφοβία :/
    εύχομαι σου τζαι εγώ να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου..
    7.i feel you :(
    ωραίες απαντήσεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...