Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Των φρονίμων τα παιδιά...

Καιρό έχουμε να μιλήσουμε για έξυπνα, χρήσιμα και προπάντων πρακτικά gadgets...

Και επειδή σιγά-σιγά οδεύουμε προς το καλοκαίρι κι επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, σου έχω λύση σε ένα σοβαρότατο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις κάθε καλοκαίρι!

Το πρόβλημα:
Αράζεις στην παραλία, πασαλείβεσαι κρέμες κι αντηλιακά αλλά το πολυπόθητο μαύρισμα που θέλεις είναι ελλειπές λόγω του ότι δεν μαυρίζεις παντού ομοιόμορφα. Και δεν αναφέρομαι στη γραμμή από την τιράντα του μπικίνι, μιλάμε για το πρόβλημα που υφίσταται ακόμα κι όταν κάνεις γυμνισμό!

Η λύση:
Η λύση σου είναι εδώ ακριβώς.
Απαραίτητη προειδοποίηση: η φωτό του προϊόντος δεν είναι boss-friendly!

Άντε, γιατί βαρεθήκαμε τα gadgets του κώλου! Ας δούμε επιτέλους κάτι χρήσιμο...

8 σχόλια:

  1. e sto simeio pou en o kilindros pws mavrizeis meta??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμος (1 Μαρτίου 2012 11:58 π.μ.)
    Ο κύλινδρος θερμαίνεται στες δύο πλευρές που εφάπτεται... τς τς τς μα εννα σας τα εξηγώ ούλλα σιόρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα...και άμαν το βάλεις τούτο πρέπει να κάτσεις και στα 4 για να πιάσει καλύτερα το μαύρισμα!!

    εσύ μάνα μου εν λειτούργημα που κάμνεις..τόσες λύσεις..πρέπει να σε πληρώνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τωρά ... με αυτό... θεωρήσαι φρόνιμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα είχα τούτο το πρόβλημα.
    Ξέρεις βάσανο που είναι να μην μπορείς να αλλάξεις τραγούδι στο mp3 player/γυρίσεις σελίδα βιβλίου/περιοδικού/μεν μπορείς να καπνίσεις/μεν μπορείς να παίξεις τάβλι επειδή τα χέρια σου είναι απασχολημένα να βαστάς ανοιχτά τα κολοβούτσια σου για να μαυρίσεις ομοιόμορφα;
    Αφού στο τέλος ήταν να προσλάβω αλλό έναν υπάλληλο (εχτός που τζίνον που μου κάμνει αέρα με τα κλαδιά φοινιτζιάς) για να μου τα βαστά τζιαμέ να έχω τα χέρια μου ελεύθερα.
    Τζαι που να πάεις να έβρεις δουλειά ύστερα σε ταινίες με έτσι μαύρισμα!
    Εγώ που τον τζαιρό που το εγόρασα πάντως ούλλα παν μου προς το καλύτερο. Τζαι που δουλειάααα...δεν προλαβαίνω λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rania
    Λειτούργημα εν λες τίποτε χαχαχα

    @Neraida
    Βεβαίως! Γιατί εμέναν ο νους μου εν επήεν σε άλλες πιθανές χρήσεις που μπορεί να έshει... :Ρ

    @Moonlight
    χαχαχαχα εφύρτηκα με το "κωλοβούτσια", είshεν τζαιρόν να ακούσω τη συγκεκριμένη λέξη :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. les fesses λαλέι στο διαφημηστικό! έννεν έτσι που τα λαλούμεν εμείς δαμέσα;
    πολλά περιγραφικό το βρίσκω!
    ειδικά σε περιστάσεις/καταστάσεις "κρέμμουνται τα κολοβούτσια της πουκάτω που το σhορτ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...