Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Κατάβασις

12 σχόλια:

  1. και όλοι ξέρουμε ποιο δρόμο θα έπερνα εγώ θέλοντας και μη. (μιλούμε έκαμνα pause κάθε 10" που το φόο μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επαρακολουθησαμεν το μαζι με τον Γρουτο τζαι μετα εκαμαμεν τον εξης διαλογο:
    Εγω: Καμνεις το?
    Γρουτος: Χάννει η παττίχα του! Ε μ ε ν α ν ΕΝ ΧΑΝΝΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όποιος και να ήταν έχει μεγάλα αρχίδια, ή μάλλον... είχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ελαχανιασα να το θωρω! αναπνοκοφτικο βιντεο! (breathtaking that is!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. what is the matter with this blog? προσπαθώ να κάμω comment και εν με αφήνει..

    καλάν ολάν..έγραψα οτι εν που τούτα που κάμνω και εγώ στο spare time μου. Μα δηλαδή καταλάβει αν εγράψαμε λαφαζανιά και εν μας αφήνει να το δημοσιεύσουμε?!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εθύμησες μου κάτι εφιάλτες μου. Θωρώ ότι Περπατώ πάνω σε κάτι τέτοια κατσάβραχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Moonlight
    τς τς τς μα προς τί ο φόος σιόρ...

    @asproullis
    Brakes? Who needs them?!

    @Grouta
    Σωστός ο Γρούτος!

    @Anti-Christos
    Τα αυγά του πάντως, σίγουρα είναι...μάτια πλέον!

    @Rania
    Εδούλεψεν τελικά το advanced bullshit detector plugin που έβαλα πάνω α; :Ρ

    @Neraida
    Ε τούτος επήρεν το έναν βήμα πιο τζι που το παρπάτημαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. should end like that

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nh0L4c9tySM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζιαι μετά εννά πρέπει να το ανεβεί τζείνον ούλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ξενοφίλιος
    Ενδέχεται να επόνησεν... ο_Ο

    @Eólica
    Πισινή τζιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Dreamer
    χαχαχα άρεσε μου το αναπνοκοφτικό. Σόρρυ για το αργοπορημένο reply, ήταν μαρκαρισμένο ως spam το σχόλιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...