Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Μεν ρουφάς σαν μασάς, εννα πνιείς!

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ινβίκτους. Τωρά που θα ρουφήσω τα κορνφλέιξ μου εν θα τα ρουφήσω καλό για να μεν πνιώ. =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λοιπόν, εγώ θα μασήσω τον καφέ μου τζαι θα ρουφήσω το σάντουιτς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πού τα βρίσκεις ήθελα να ήξερα!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Lucrezia
    Μάσα τα κκόφλεϊξ τζαι μετά ρούφα το γάλα :Ρ

    @Mana
    Πάντως αν είχα κόκκους καφέ δαμέ, άνετα εμάσουν τους. Ο υγρός καφές λίφκει γλήορα

    @Κοπελλούα
    Επερνούσα, είδα το, επάρκαρα τζι εφωτογράφισα το. Απλά πράματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι άδειαν (κλόπηright) εν πήρες απ' τον owner, τον κύριον Πορδορούφην Κακαναρέστου;

      Διαγραφή
  5. Μάνα μου ρε, που τα βρίσκεις όλα αυτά??
    Οταν θέλω να χαμογελασει στο στόμα μου σε ψάχνω, σε βρίσκω και να τα γέλια.
    φιλιά πολλά απο τη Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @maria
    Φιλιά πολλά στη Σαλονίκη! Στείλε καμιά μπουγάτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ Κύπρος μου!!!
    Ρίξτου καμιά ελιά να ...μασήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οϊ εν με δελεαζει! προτιμω το τουρλου ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. marketing οι πελλάρες...promotion όχι αστεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τούτο ήταν κάποτε στο δρόμο Λάρνακας-Αραδίππου, πίσω από το Κλείμα!! Αλλά που το σκηνικό που έχει από πίσω φαίνεται να μετακινήθηκε. :P. Όποτε το έβλεπα έφτιαχνε μου τη διάθεση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @thalassamov
    Κανονικά θα έπρεπεν να είναι "Μάσα - Ρούφα - Βούττα". Ε να κάμνεις τζαι νάκκον βουττίν μες την ταshήν σιόρ...

    @Grouta
    Μα έτσι σκέττον-νέττον; Ξεροσφύριν; τς τς τς

    @Rania
    Αυτά είναι!

    @Georgia
    Τωρά εν στην πρωτεύουσα. Κοντά στην Ελαιώνων στο Στρόβολο :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα σου στείλω μπουγάτσα να πιείς, και τι θα φάς μαναμ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...