Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

BioLite

- Ξέμεινες στο δάσος. Τί είναι το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί;
- Εμ...
- Αρκούδες δεν έχουμε, απλά στο θυμίζω!
- Εμ...
- Ούτε λύκους!
- Εμ...να μείνεις από λάστιχο;
- Έχεις εφεδρικό...άλλο!
- Εμ...να μείνεις από μπαταρία του κινητού;
- Όντως αυτό είναι πρόβλημα, κάτι χειρότερο όμως;
- Εμ...να μείνεις νηστικός;
- Τραγικό! Κάτι χειρότερο όμως;
- Να μείνεις ΚΑΙ από μπαταρία κινητού ΚΑΙ νηστικός!
- Α, γειά σου! Και ποιά είναι τα καλά νέα;
- Ότι μου έχεις λύση;
- Α, γεία σου και πάλι! Σου έχω λύση ΚΑΙ για τα δυο προβλήματα σου. Λύση 2-σε-1, vidal sassoon eat my dust!

Εδώ είμαι λοιπόν ντήαρ να σου παρουσιάσω ένα ακόμη επαναστατικό προϊόν. Κι αυτή τη φορά δεν πρόκειται για τα γνωστά άνευ-υποθέσεως προϊόντα που το ταπεινό ετούτο ιστολόγιο παρουσιάζει κατά καιρούς. Εν πλήρη σοβαρότητα, αναφέρομαι σε ένα έξυπνο, πρακτικό και οικολογικό προϊόν.

Κι αναφέρομαι φυσικά στο BioLite CampStove!


Κι επειδή μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις και ένα βίντεο είναι χίλιες εικόνες, πάρε μερικές χιλιάδες να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται:



8 σχόλια:

  1. εφτά λεπτά βίντεο? εν πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ μόνο χίλιες μπορώ να δω αλλά εν πάση περιπτώσει τα δάση της Κύπρου όλο και σε κανένα αγροτουριστικό γκουρμέ κατάλυμα θα σε βγάλουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Woofis
    Και οικολογικό!

    @Mana
    Έπρεπε να ήταν 7 λεπτά βίντεο για παγωτά τζι ελάλουν σου αν θα τα έβρισκες πολλά...on a serious note, εν που τα βίντεο που αξίζουν τον κόπο

    @Brenda
    Εσένα στην κατάσταση που είσαι, ούτε 10 δεν σε κόβω να βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα όταν λέω πως όλα τα ξέρεις! Είμαι μια θλιβερή κατάσταση σήμερα! (Είναι και Τετάρτη τον Χατζηπέτρου μου μέσα!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Brenda
    Ήθελες μου μπουζούκια και λέλουδα... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ που είδα κα τα 7:30 λεπτά του βίντεο εν και κατάλαβα πως δουλεύκει:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Rania
    ΟΚ, να το θέσω αλλιώς: πρέπει να δεις τα βίντεο ξεμέθυστος/η για να καταλάβεις :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...