Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

Κατίνα τζαι Θεόφιλος - Οι τύψεις


Οι τύψεις

Κλώθει ποτζί, κλώθει ποδά
ο ύπνος εν την πιάννει
γυρίζει μες τη σκέψη της
του χενς-νάϊτ η πλάνη

Ξάφνου θωρεί πουπάνω της
'ναν κότσιηνον φωτούϊν
γυρίζει, σπιάζει να το δεί
εν έναν τριολούιν!

Ίσια πετάσσεται απέναντι
τζι έναν μπλετίν φωτούϊν
σηκώννεται εμβρόντητη,
εν έναν αγγελούϊν!

Μα δεν αντρέπεσαι ολάν
που να χαρώ τα μμάθκια σου,
ήνναμπον τούτες οι πομπές
νάκκον πριν τα στεφάνια σου;

Άγια ολάν παρέτα μας
τζι εσού τζι η ηθική σου!
Εχαρήκασιν τες ώρες τους
τζι εσού που' σουν τζι εθώρες τους,
μισή αντροπή δική σου!

Ναι, φκάρτην κούππαν άπαννην
την Λουκρητίαν Βοργίαν!
Με ήντα μούτρα εννα σταθεί
άρκον στην λειτουργίαν;

Θα βάλει πούτρα τζαι σκιές
κύκλος μαύρος μεν μείνει
τζαι την κρεμούαν της βιshί
για να κιστούν οι φίλοι

Εν μεταφορικά λαλώ
που σε ρωτώ για μούτρα
εν έshει τσίππαν πάνω της
μετά το κάμα-σούτρα!

Κανεί σας τζαι επέλλανα
βρίξετε τζαι οι θκιό σας
εσέναν θα σας άρεσκεν
να λάμνω πουπανωθκιόν σας;

Τζαι κάμνει μιαν το shέριν της
τζαι θκιώχνει τους τζαι πάσιν
γυρίζει στο Θεόφιλο
κλάματα πριν την πιάσιν

Άνου-πανού Θεόφιλε
θέλω να σου μιλήσω
τέλλειωννε σήκου άξιππα
πριν να λυποθυμήσω

Ήντανε κόρη Κατινού
μα ήντα ώρα ένι;
Ήνταλος τζι εσηκώστηκες
τζι είσ' αναστατωμένη;

Θεόφιλε εν είμαι καλά
τζαι τυριαννούν με σκέψεις
θα σου ανοίξω την καρκιάν
τζι αν σού' ρτει σαν την μασιερκάν
λυπήθου, μεν μ' αρκέψεις...


Κάπου υπάρχει πρόβλημα
λαλώ τζαι συντρομάσσουμαι
εγιώ είμαι λάϊσλα πονίτα
εσού 'σαι νάϊsh παλαμόν
θαρκούμαι εν ταιρκάζουμε 

Μα ήνναμπον τούτα που λαλείς
Κατίνα τί σε έπιασεν;
Εν που το άγχος το πολλύν
τωρά που η μέρα εκόντεψεν;

Θεόφιλε αντρέπουμαι
στα μμάθκια να με δικλίσεις
έκαμα κάτι άshημον
π' όν θα το συγχωρήσεις...

Τί σου συμβαίνει μάνα μου
μεν με αγχώννεις άλλο!
Πέμου με λόγια καθαρά
τζαι νόημαν εν ιφκάλλω

Που πήαμεν στο χένς-ναϊτ
προψές με τες κορούες
νάκκον επαρεκτράπηκα
μετά που τες μπυρούες

Εζάλισεν η σκέψη μου
ο νους μου εθολώθην
εν τζι έλεγχα τες πράξεις μου
τζι ο κόπελλος που φέρασιν
εν μου εναντιόθην...

Ίσια πετάχτην άππαρος
δρωμένος ο Θεόφιλος
πέμου ποιός έν ο κόπελλος
να μεν γινώ αρκόπελλος!

Εφέρασιν οι φίλες μου
κάποιον για να χορέψει
τζαι πας το κκέφιν του ποτού
στην τρίτην πότσαν του κρασιού
εμέν να πηλατέψει

Συγχώρα με Θεόφιλε
νιώθω μεγάλες τύψεις
εν αντροπή τζαι ξέρω το
τζι αν θέλεις καταλαβαίνω το
εσού να με χωρίσεις

Για να' χουμεν ρώτημαν καλόν
άρεσεν σου ο κόπελλος;
Ήταν ψηλός τζαι κορμαλλιάς
τζαι που τη γλύκα πόμελος;

Με η φάτσα του ήτουν καλή
με του κορμιού είshεν κάλλη
ήντα μόνον που το σκέφτουμαι
νεουλιατός με πιάννει!

Ανάθθεμαν τα για ποτά
τζι αν ήμουν νηφαλία
ούτε που 'ταν να γύριζα
να δω έτσι γεριμίαν!

Έμεινεν νάκκον σκεφτικός
τζι εθώρεν δίχα να κλάψει
στα μμάθκια εν ετόλμησεν
να πει να την κοιτάξει

Δίκλα τζαι δε με Θεόφιλε
τζαι πεμου νάμπου σκέφτεσαι
γιατί θωρείς αλλού τωρά
εν που παραξενεύκεσαι;

Επήεν να φκάλει μολοήν
μα λέξη εν έφκαιννεν καμιά
τί να της πει στην τελική
που εν η φωλιά του σιεσιμιά;

Ευτύς επήρεν είδησην
η νύφφ' η πολλοπάϊτη:
Δίκλα τζαι δε με Θεόφιλε
κρύφκεις μου καμιάν Χάϊντι;

Έκαμες τίποτε τζι εσού
στου μπάτσιελορ τη μέρα σου;
Τζι έκρυψες μες τες πέτσες σου
τζι εν χαμηλά το βλέμμα σου;

Με δυσκολίαν φκαίννουσιν
που τον λαιμόν τα λόγια
ανάθθεμαν τζαι τα ποτά
τζι οι φίλοι τα λαμόγια!

Ελοάρκαζα να σου το πω
τζι εγιώνι Κατινού μου
επαίξαν μου τζι εμέν πολλά
παιχνίθκια με τον νού μου

Εδώκαν μου ποτόν πολλύν
κανείς εν αναόρευκεν
τζι εγίνηκεν τζαι ο χαττάς
με την κορούν που χόρευκεν 

Εν τζι έλεγχα τες πράξεις μου
νομίζω καταλάβεις το
συγχώρα με τζι εν το 'θελα
ξηχάννω το, ξηχάννεις το;

Τζαι πε μου γιαρέ Θεόφιλε
ήταν καλόν το λίζον;
Ποτζίντες ψηλοκάβαλλες
τες τάκκες με το βύζον;

Κανεί να μεν αθθυμηθώ
θα τα ξεράσω ούλλα!
Α που να μείνει τούμπανη
ήτουν όπως την Πραξούλλα!

Μαύρη τζαι γέριμη ολάν
με ούλλον κυτταρίτιδα
τζι η ρίζα της ολόμαυρη
τζαι τα βυζιά επίπεδα!

Εσέναν μόνον αγαπώ
για σεν φακκά η καρκιά μου
έλα δαμέ στ' αγκάλια μου
πουρέκκα ομορκιά μου

Αγάπη μου Θεόφιλε
τζαι φως των αμμαθκιών μου
εσούνι θα 'σαι πάντοτε
για μέναν το μωρόν μου

Πίσω μας να τ' αφήκουμεν
τα χενς μα τζαι τα μπάτσιελορς
τζαι μακριά που λλόου μας
οι μάρριεϊτζ κκάνσελορς!

Τζι έσφιξεν τον στ' αγκάλια της
τζι έφυεν της η τύψη
τζαι τ' αντζιελούιν στη γωνιά
καγρίζει που τη θλίψη

Τζι έσφιξεν την στ' αγκάλια του
τζαι νιώθει σαν τον μάγκαν
πελλέ μου εγλιππάραμεν
τζαι τούντην ματσαράγκαν!

Συνεχίζεται...

18 σχόλια:

  1. φκαρμένο που τη ζωή Ινβίκτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Εν καλά πλάσματα τζι οι θκιό τους, ζευκάριν ταιρκαστόν που τα λλία :D

      Διαγραφή
  3. hahahahah! ινβ τούτα "λάϊσλα πονίτα νάϊsh παλαμόν μάρριεϊτζ κκάνσελορς!" εδιαλύσαν με!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζι είσαι μόνη σου...τούτοι οι κκάνσελορς εδιαλύσαν πολλύν κόσμον... :Ρ

      Διαγραφή
  4. Τα ρέφερενς σου πάντα με εντυπωσιάζουν!! :))

    Ευτυχως συνεχίζεται!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τζι εσού του λάϊσλα πονίτα α; χαχαχα
      Ε γίνεται να μεν συνεχιστεί σιόρ; Αφού θα έχουμεν γάμον-υπερπαραγωγή!

      Διαγραφή
  5. Και ζησαν αυτοι καλα
    και μεις καλυτερα, παιδια!
    Μα χωρε ινταλως τα ηβρασιν
    πριχου τα ξαναγυρουσιν... ;)

    Απαιχτον Ινβικτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα να πάει του κώλου τόσον ρομάντζον για μιαν κουτσουκέλαν σιόρ; Εν το θέλει με ο Θεός... :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ε ναι!
      Μιας τζαι ηταν τζαι τοσον... κασιοι οι συνεργατες της απιστιας... :Ρ χαχαχα

      Διαγραφή
  6. makes you wonder. με έτσι κάσιους που στέλνουν να χορέψουν σε χενς τζιαι μπάτσελορ..ίνταλος δουλεύκουν ακόμα ο κλάδος; τςτςτς

    Η Κατινού τζιαι ο Θεόφιλος όμως...κύριοι! πάνω από όλα η ειλικρίνεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάμπου εν εθκιέβασες καλά τα 2 προηγούμενα επεισόδια :Ρ

      Διαγραφή
  7. Ρε μα έχασα επεισόδια? Η Κατίνα πότε επηδήχτηκε με κόπελλον τζιαι δεν επήρα χαπάρι? Όι όι έπρεπε να μου το πεις, εν θα σου το συγχωρήσω τούτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν για κάτι αθκιάβαστους σαν εσένα που έβαλα το dropdown στην αρκήν του επεισοδίου!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα τέλειο.
    Δεσμεύτου ότι εννα παντρέψουμεν τζαι τα αγγόνια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άξιος ποννα ζήσει που λαλεί τζι η μάνα μου! :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...