Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012

Java + Ra + Cat + Anemia

10 σχόλια:

  1. χαχχαχαχαχα

    Χατε! Ελυσες μου ακομα μια απορια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ήντα, να σας αφήκω με την απορία; :Ρ

      Διαγραφή
  2. μάλιστα, τωρά φκάλλει νόημα... :ρ χαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ένι ρε, χρειάζεται τζαι το οπτικό μέρος για να καταλάβεις το ακουστικό :Ρ

      Διαγραφή
  3. Εν εθώρουν σχόλια τζαι άρκεψα να ανησυχώ πως δεν θα το εκτιμούσεν κανένας. Μα που πάει ο κόσμος την σήμερον ημέραν. α? α? Α ? ΑΑΑΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτοι οι νεολαίοι εν εκτιμούν την τέχνη πλέον ρε

      Διαγραφή
    2. Έshεις - άραγε - γαμίστρα XXXLarge;;;

      Διαγραφή
  4. xaxaxaxa Τα σφυροδρέπανα που κολλάνε;;

    Η Παπαρήγα πότε βγαίνει; στο δευτερο προγραμμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Παπαρήγα της είπα να ανοίξει το πρόγραμμα, μου είπε ΟΧΙ.
      Της είπα να βγεί στο μέσο του προγράμματος, μου είπε ΟΧΙ.
      Της είπα να κλείσει το πρόγραμμα, μου είπε ΟΧΙ.
      Της είπα να μου εισηγηθεί κάτι άλλο και μου είπε ΟΧΙ.
      Τη ρώτησα αν κατάλαβε περί τίνος πρόκειται και μου είπε ΟΧΙ.
      Δεν επέμενα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...