Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Το αυτοκίνητον

Ήταν που λες τέσσερις γνωστοί. Φίλους εν τους λαλείς, αλλά ήταν γνωστοί μεταξύ τους. Μιαν καλημέραν ελαλούσαν την εν πάσει περιπτώσει. Ο Μάριος, ο Γιαννάκης, ο Δημήτρης τζαι η Ιωάννα.

Φτείρες κοττημένες τζαι οι τέσσερις τους αλλά εθέλαν οπωσδήποτε τζινούρκον αυτοκίνητον. Δύσκολοι τζαιροί όμως, οικονομική κρίση, οι τράπεζες εν διούν δάνεια. Οπόταν εσκεφτήκαν να σμίξουν τα κουτσιά τους τζαι να τα ποσώσουν να παν να πιαν το αυτοκίνητο, αρκές του 2013 μετά που εννα πιαν τζαι τον 13ον...

Βρέθουνται λοιπόν οι τέσσερις τους να συζητήσουν για το όλο εγχείρημα.

Συμφωνούν αρχικά σε μια θεμελιώδη αρχή: θέλουμεν έναν αυτοκίνητον που να μεν τραβά ούτε δεξιά, ούτε αριστερά. Να στέκει στο κέντρο του δρόμου, ούτε στην αριστερή άκρα της λωρίδας κυκλοφορίας, ούτε στη δεξιά, θέλουμε μιαν ενδιάμεση κατάσταση.

Τζαι αφού εσυμφωνήσαν τζαι οι τέσσερις στη βασική τούτη αρχή, εμπήκαν στα περεταίρω. Τζαι επειδή το θέμαν του αυτοκινήτου είναι κρίσιμο θέμα τζαι επηρεάζει τες ζωές όλων, αποφασίσαν να το κουβεντιάσουν το θέμαν ο καθένας με τους γνωστούς του τζαι να κάτσουν μετά μαζί να τα βάλουν κάτω τα δεδομένα τζαι να συμφωνήσουν σε μια κοινή διακύρηξη για το τί αυτοκίνητο θέλουν. Να τα έχουν κάτω γραπτώς, να κάμνουν δουλειές σωστές για να μεν υπάρξουν τυχόν παρεξηγήσεις στο μέλλον. Οι καλοί λοαρκασμοί κάμνουν τους καλούς φίλους άλλωστε.

Μετά που χρονοβόρες τζαι επίπονες συζητήσεις τζαι συσκέψεις, εκαταλήξαν τελικά σε μια κοινή διακύρηξη η οποία πάνω-κάτω εσυνοψίζετουν στα εξής:

- Το παλιόν το αυτοκίνητον φταίει για ούλλα. Έπαιρνεν μας που κακοτοπιάν σε κακοτοπιάν τζαι οι ανύπαρκτες κόντρα σούστες, ετσακκίσαν τα κόκκαλα των επιβατών. Θέλει άλλαμαν.

- Το νέο αυτοκίνητο πρέπει να είναι διζωνικό (να έshει διπλές ζώνες ασφαλείας δηλαδή), δικοινοθηκό (να έshει δύο κοινές θήκες για τσακμάτζια, πέννες τζαι kleenex δηλαδή) τζαι να είναι πομισιάρικον. Επίσης, πρέπει να είναι σαλούν.

- Ο Δημήτρης πάντα εδιαφώνεν τζαι πάντα θα διαφωνεί με την επιλογή του σαλούν. Εν πάγια θέση του τούτη τζαι ως εκ τούτου διαχωρίζει τη θέση του. Επειδή όμως συμφωνεί με τα υπόλοιπα, αποτελεί ενεργό μέρος της ομάδας. Επίσης, όποτε η "ομάδα" αναφέρεται στη λέξη "σαλούν", ο Δημήτρης θα διαφωνεί.

Τζαι αφού εκαταλήξαν στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που χρειάζουνται, είπαν να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο που είναι η μάρκα τζαι το μοντέλο του αυτοκινήτου που θέλουν να πιάσουν.

Η Ιωάννα είπεν ότι εν θέλει να προτείνει κάποιο μοντέλο γιατί έshει εμπιστοσύνην τους υπόλοιπους. Εν άντρες άλλωστε τζαι όλον τζαι κάτι περίτου θα καταλαβαίνουν που αυτοκίνητα.

Ο Δημήτρης εισηγήθηκεν το Φίατ το Μιραφιόρι, το Όπελ το Ασκόνα το χάchπακ τζαι το Σουζούκι το Σαμουράϊ το ψηλό. Δοκιμασμένα μοντέλα.

Ο Γιαννάκης εισηγήθηκεν το Μάστα 323 το χάchπακ, το Ώστιν το Μοντέκο τζαι το Σουπαρού το Λέκασυ. Μοντέλα γνώριμα στην κυπριακή αγορά, δοκιμασμένα.

Ο Μάριος είπεν τους να το σκεφτεί τζαι να τους πει.

Οι μέρες επερνούσαν τζαι εν επροχώραν το θέμαν. Εν το μεταξύ μια παλιά καραβάνα στο χώρο, η Λάτα, εισηγήθηκεν του Μάριου να συνεργαστούσιν. Βέβαια η Λάτα εδιαφώναν με την κοινή διακύρυξη της παρέας αλλά ο Μάριος είπεν του ντήλερ να το φήκει πάνω του το πράμαν τζι εννα τα κανονίσει.

Μιαν καλήν πρωΐαν βρέθουνται οι τέσσερις τους τζαι -ως δια μαγείας- καταλήγουν στο επιθυμητό μοντέλο! Στο Νίσσαν Πριμέρα που εν στη βιτρίνα της Κεραυνός Αυτοκίνηση Λτδ.

Ανακοινώνουν σε φίλους τζαι γνωστούς με χαράν ότι αποφασίσαν να πιάσουν το Πριμέρα της Κεραυνός Αυτοκίνηση Λτδ. Η Λάτα ετσούνιασεν αλλά εν είπεν τίποτε.

Πιάννουν που λες σιερκές οι τέσσερις τους τζαι ισιώννουν για την Κεραυνός Αυτοκίνηση Λτδ. Μπαίννουν μέσα, βρίσκουν τον κύριο Μάκη που εν ο διευθυντής πωλήσεων τζαι λαλούν του το και το.

"Ε μα έναν λεπτόν ρε κοπέλλια!" λαλεί τους ο Μάκης. "Ποιός σας είπεν πως εν για πούλημεν το Πριμέρα; Τούτον εν δικό μου, έφηκεν μου το ο μακαρίτης ο τζύρης μου τζι εν το πουλώ, έshει συναισθηματικήν αξίαν."

Βρε αμάν, βρε ζαμάν, ανένδοτος ο Μάκης!
(άβρατινί, λαλεί πουμέσα του ο ντήλερ της Λάτα).

Πίσω στες συζητήσεις. Συσκέψεις επί συσκέψεων.
Ο Δημήτρης εισηγείται ένα Σουζούκι Σουΐφτ το οποίον έshει τζαιρό που διαφημίζεται ότι εν για πούληση.

"Έννεν τωρασινόν μοτέλλον, εδοκιμάστηκεν στην αγορά..." λαλεί ο Δημήτρης.

"Προχτές στο κύρηγμα της λειτουργίας εμίλησεν ο Αρχιεπίσκοπος τζι είπεν -μεταξύ άλλων- ότι εν πολλά καλόν αυτοκίνητον το Σουΐφτ..." συμπληρώννει ο Γιαννάκης.

Ο Μάριος εν πείθεται. Εν θέλει το Σουΐφτ.

"Θα επανέλθω" λαλεί τους.

Πιάννει τηλέφωνο τον φίλο του τον Νικόλα να ρωτήσει τη γνώμη του.

"Σουΐφτ καρφωτόν σιόρ!" λαλεί του ο Νικόλας. "Έννεν ούτε μεγάλον, ούτε μιτσήν, κουμαντάρεται εύκολα. Εν γύρνει ούτε δεξιά, ούτε αριστερά. Κατ' ακρίβειαν γύρνει όπου θέλεις εσύ να γύρει..." τονίζει του ο Νικόλας.

"Εσκέφτουμουν για το Γιούκο το Ζάσταβα εγώ" λαλεί του ο Μάριος.

"Μα ποιόν Ζάσταβα σιόρ; Για όνομαν του Θεού πιον! Πού το αθθυμήθηκες τούτον;" αναρωθκιέται ο Νικόλας.

Όπως τζαι να' shει το πράμαν όμως, ο Μάριος επήρεν την απόφαση του.
Θα εισηγηθεί στην υπόλοιπη συνοπαρτζιά το Γιούκο το Ζάσταβα. Συμφωνεί τζαι ο ντήλερ της Λάτα με τούτο το μοτέλλον ("είμαστεν σύντροφοι (στην πιλόττα) με το παιδίν που φέρνει τα Γιούκο" είshεν του πει) αλλά έννεν ανάγκη να τους το πει τους άλλους.

Το τί εννα γινεί τελικά κανένας εν το ξέρει.
Μπορεί τζαι να έβρουν το μοτέλλον που τους ικανοποιεί ούλλους τζαι να το πιαν το αυτοκίνητον.

Μπορεί τελικά να μεν συμφωνήσουν τζαι να καταλήξουν συνοδηγοί σε κανέναν άλλον αυτοκίνητον.

Παλιά τους τέγνη κόshινον...

18 σχόλια:

  1. Έχει καιρό που διερωτούμαι τζι εγώ ως πότε θα πάει η κουβέντα τζαι αν έχει chance να αποφασιστεί...το αυτοκίνητον...αλλά εν το βλέπω να συμβαίνει τελικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, εν τζαι αδικώ τα παιθκιά...με τα ονόματα που ετεθήκαν κατά καιρούς στο τραπέζι των συζητήσεων, εν η αλήθκεια εν ξέρεις ποιόν να πρωτοθκιαλέξεις! :D

      Διαγραφή
    2. ε, ναι, εν ούλα τα μοΤέλλα ένα τζι ένα..

      Διαγραφή
    3. ούλα τα νούμερα κερτίζουν

      Διαγραφή
  2. Ανάθεμα αν πιαν δικό τους αυτοκίνητο ανάθεμα αν δεν πιασίν, αφού να οδηγούν ένιξερουν οι αμπάλατοι... Το καίριο ερώτημα τωρά που μας κρούζει είναι αν το ΡΙΚ θα κάμει ένσταση για τους βαθμούς που έπιασε η Ήβη μας, μυρίζει σκευωρία λαλούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανος Κορ Κωλής30 Μαΐου 2012 - 3:24 μ.μ.

      Συμφωνώ με το συνάδελφο

      Διαγραφή
  3. Ενίσταμαι διότι Λάτα έλεγαν την αγαπημένη μου Σριλανκέζα που όταν έφυγε έκλαια 2 βδομάδες και μόλις είδα την ανάρτηση είπα μα ήξερες την τζε τούτην???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν για τζίντην κοντουρούν που λαλείς; Που είshεν τζι έναν δόντιν χρυσό;

      Διαγραφή
  4. Νομίζω εξεχάσαν ότι όποιον αυτοκίνητο τζαι να πιάσουν εν για τες κόντρες που το θέλουν. Τζαι ότι όποιος τζαι να δέρει στις κόντρες, πάλε ο δρόμος που θα φεύκει ο νικητής εν roundabout.
    Τζαι σε ένα χρόνο πάλε θα θέλει service τζαι ΜΟΤ τζαι πάλε θα μαλλώνουν ποιος θα τα πλερώσει τζαι ποιος θα κατεβεί επειδη διαφωνούν πόθεν να βάλουν πεζίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημαν το μεγάλον έννεν ούτε το service, ούτε το MOT. Το πρόβλημαν είναι που τα υπό συζήτηση μοτέλλα, επήαν (ή έπρεπε να είχαν πάει) για απόσυρση προ πολλού...

      Διαγραφή
  5. Τζεινο το Φιατ το Μιραφιορι εισχεν το τζι ο μακαριτης ο παππους μου... στα νιατα του :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μακαρίτης ο παππούς σου πάντως θα ήταν σε καλήν ηλικία για Πρόεδρος

      Διαγραφή
    2. Θα ηταν ααααανετα πανω που το κατωτατον οριο...

      Διαγραφή
  6. με ΜΟΤ με τίποτε..απόσυρση που θέλουν μερικοί..

    εν για γέλια η κατάσταση..αλλά πάλε εννά βρεθούμε να κλαίμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μεν κλαίω για τους άχρηστους!

      Διαγραφή
  7. lol εσυζητούσαν την εκλεξιμότητα του μαυρέλη και ο μάριος εδήλωσε πως είναι πιο σημαντικές η αρχές παρά η εκλεξιμότητα.. !!!!!!!!!!!!!! νιώθω οτι είμαστε στο twilight zone ειλικρινά. πολλά ωραία τα είπες ινβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...