Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Αποκάλυψη σοκ!

Είμαι βαθύτατα προβληματισμένος.
Είμαι σε τρομερό δίλημμα.
Να μιλήσω;
Να μην μιλήσω;
Αν μιλήσω θα πληγώσω...κι αν δεν μιλήσω όμως;
Είναι σωστό να κρύψω κάτι τέτοιο από τη στιγμή που ξέρω ότι επηρεάζονται άτομα;

Έμαθα κάτι ντήαρ, το οποίο έχει να κάνει με ένα "γνωστό" μου ζευγάρι.
Και λέω "γνωστό" μου κι όχι γνωστό μου γιατί δεν έχει τύχει να γνωριστούμε ποτέ.
Γνωριζόμαστε διαδικτυακά.

Ουφ...θα σκάσω!
Λοιπόν, το αποφάσισα!
Θα πώ αυτά που ξέρω κι ο Θεός βοηθός!

Στο κάτω-κάτω, εγώ οφείλω να αναφέρω αυτά που ξέρω. Να έχω και τη συνείδηση μου ήσυχη!

Βαθιά ανάσα...

Λοιπόν, Anti-Christe μου όπως είπα και πιο πάνω δεν γνωριζόμαστε προσωπικά αλλά σας συμπαθώ ιδιαιτέρως κι εσένα και τη Brenda. Παρ' όλη τη συμπάθεια που σου έχω όμως, εγώ οφείλω να σου πώ αυτό που έμαθα κι ας σε πληγώσω. Για το καλό σου το κάνω...

Κι επειδή δεν είμαι και πολύ καλός στις εισαγωγές, μπαίνω κατευθείαν στο ψητό...

Είναι ένας λιμοκοντόρος εκεί έξω ο οποίος πώς να το πω τώρα...φλερτάρει να το πω; Λιγουρεύεται να το πω; Έπαθε ψύχωση να το πω; Είναι ερωτευμένος με τη Brenda!

Ορίστε, το είπα!

Σε σοκάρω το ξέρω αλλά τί να κάνω κι εγώ; Δεν μπορώ να σου κρύψω κάτι τέτοιο. Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ουκ έχω!

Κι επειδή όπως ξέρεις δεν λέω ποτέ κουβέντες του αέρα, ορίστε και το ντοκουμέντο...


16 σχόλια:

  1. Είσαι άπαιχτος γαμώ τον θκιάλο σου!!!

    Μεγάλον χάρισμαν να κάμνεις τον κόσμο να χαμογελά (ιδίως άμα δεν χρειάζεται να κλάψεις εσύ πολύ κατά την θεωρίαν του Ρίτσου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι οι πελλάρες που γράφω να κάμνουν τον κόσμον να γελά. Εν παλεύκεται άλλωσπως η ζωή μας. Να 'σαι καλά

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα... φόρεσα ήδη τη στολή του Μπατμαν και είμαι έτοιμος για μάχη! Bring him on!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το "είμαι εγώ γυναίκα φίνα ντερπεντέρισσα..." που ακούγεται στο background ή δεν ακούω καλά;

      Διαγραφή
  3. εγώ περιμένω την Μπρέντα να αντιδράσει στο ότι έπαθες σοκ επειδή κάποιος άλλος την ερωτεύτηκε... τάχα εν έπρεπε ναν ΟΥΛΛΟΙ ερωτευμένοι μαζί της;

    (μπρέντα μόνο μετρητά)

    (είδετε τζιαι πώς φκαίνουν τα ριάλλια τωρά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεχόμεθα και χρυσφαικά. Εν πιο liquid που τα μετρητά πλέον :D

      Διαγραφή
  4. Αναρωτιέμαι πότε θα κλείσει ο Anti-Christos ραντεβού για ταττού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις καταφέρει να βγει από τη στολή του Μπάτμαν

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχα δεν μας τα λες καλά κουμπαρούλη! (Άρχισα να σε φοβούμαι αλήθεια τωρά εσένα και τι μπορεί να ανακαλύψεις:-Ρ)

    @Sike τα χρυσαφικά εκλέψαν μας τα σε μια διάρρηξη, να δω τι έμεινε να κανονίσουμε :)

    @Batman με τέτοια πλάτη πως να σταθεί δίπλα σου! Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα όι να προσπαθείς να στρέψεις την προσοχή αλλού! Οι καρογιαννιές αλλού! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Μα τι δαιμόνιος που είσαι ρε κουμπάρε. Εν μπορεί η κοπελλούδα να έσιει θαυμαστές αμέσως να την καρφώσεις. Brenda εγώ είμαι μαζί σου μάνα μου! Ευχομαι σου ο επόμενος να σε κάμει tattoo στον πισινο (Αντιχριστε ακόμα κάθεσαι?)

    P.S: μα γιατί ούλλα τα σχόλια εν bold? τάχα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα κάμω ταττού στον πισινό, μάλλον... δεν θα κάθομαι! :Ρ

      Διαγραφή
    2. @Αχάπαρη
      Καλάν σιόρ, μάνι-μάνι να μας έβρεις αμμέν! τς τς τς

      @Anti-Christos
      Κάτι που ξέχασα να σου αποκαλύψω είναι ότι ο τύπος έχει κι ένα τατουάζ στο πουλί του, κατά μήκος, που λέει "Brenda I will always love you no matter what"

      Διαγραφή
  7. Εγώ, έτι ρεαλιστής και ουχί υπερβολικός, θα χτυπούσα ταττού πας τους αψεγάδιαστους κοιλιακούς μου με τη φράση: "Brenda, I love you karga naoum!". Ταττού στην πλάτη και στον πισινό χτυπάμε μόνο όταν διαθέτουμε ... mirror ceiling, ώστε η από κάτω να βλέπει ασκαρδαμυκτί τα αγνά αισθήματα που τρέφουμε γι' αυτήν και έτσι να της έρχεται εύκολα ο ουρανός σφοντύλι (i.e. multiple fake orgasms).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...