Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012

Parents texting


16 σχόλια:

  1. αχ τζαι βαχ. είναι ένας από τους μεγάλους μου φόβους ότι θα έχω μια μέρα έτσι συνομιλίες με τες κόρες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έshεις τζαιρό μπροστά σου για να προετοιμαστείς ψυχολογικά πάντως

      Διαγραφή
  2. Το τελευταιο ειναι η επιτομη του καϊσhιου που παθαν οι γονιοι με την τεχνολογια και δη με το τεξτινγκ :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα! Η πρώτη αντίδραση ήταν να τα στείλω στους γονείς μου αλλά που να τους εξηγώ πως να ανοίξουν το λινκ etc etc....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί εννοείς; Εννοείς ότι οι γονείς σου εν με θκιεβάζουν ήδη; ο_Ο

      Διαγραφή
    2. Τώρα που το λες ο παπάς μου μπορεί να μπαίνει όταν γράφεις για μάππες χαχαχα

      Διαγραφή
    3. χαχαχα εμπήκεν νέον entry στα drafts εχτές με θέμα τη μάππα!

      Διαγραφή
  4. Συνεννόηση μπουζούκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...