Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012

Είλωτες - Η νύφη που φορούσε μαύρα



Κάποτε πήγα κι εγώ,
μια τρελή να παντρευτώ,
μια γυναίκα ουρλιαχτό.

Που στο γάμο εμφανίστη,
με μαύρο νυφικό κι ουίσκι,
κόντεψα να τρελαθώ.

Με έκανε να νιώθω,
σαν μπάσταρδο παιδί και νόθο,
μα την αγαπώ τρελά.

Φορούσε πάντα μαύρα,
κι έμοιαζε με μαύρη γάτα,
ήταν ίδια η συμφορά.

Η νύφη που φορούσε μαύρα,
και αγαπούσε τα σκοτάδια,
αλλά μπορούσε να σε φωτίσει,
μ' ένα φιλί της να σ' αναστήσει.

Έλα πίσω τώρα,
μ' έχει πάρει η κατηφόρα,
και μπροστά μου είν' ο γκρεμός.

Μ' έχει πάρει από κάτω,
σήκωσέ με από τον πάτο,
τώρα όσο είναι καιρός.

Σε μισώ μα και σε θέλω,
το κεφάλι μου φουρνέλο,
που μου καίει το μυαλό.

Θέλω τα φτερά μου πίσω,
θα 'ρθω να σε κυνηγήσω,
δε σταματάω, πριν να σε βρω.

Η νύφη που φορούσε μαύρα,
και αγαπούσε τα σκοτάδια,
αλλά μπορούσε να σε φωτίσει,
μ' ένα φιλί της να σ' αναστήσει.

Κάποτε πήγα κι εγώ,
μια τρελή να παντρευτώ,
μια γυναίκα ουρλιαχτό.

18 σχόλια:

  1. Εδιαβαζα ελιωτες και εχασα το νοημα χα χα. Εμειναν μου οι κοκκονες.
    Αλλα ωραιο τραγουδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άτε ρε, είδα τον τίτλο και διάβαζα 'ελιωτές' τζαι επειδή μετά ελάλε μαύρα δεν αμφισβήτησα την σοφία της όρασης μου (οι ελιωτές είναι πάντα με ελιές μαύρες έννεν;)
    'Ασχετο αλλά μόλις έφαα μια χαλουμωτή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που εν επόσταρα για το Κάμα Σούτρα δηλαδή. Διότι ήταν να θκιεβάσεις Σούρτα τζαι να πάει τζι η χαλλουμωτή τζαι να νιώθω τζαι τύψεις μετά!

      Διαγραφή
  3. Μα τούτος ερωτεύτην Χρυσαυγίτισσα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τί ζόρι τραβάς ε;
      Εγέρθητι!

      Διαγραφή
    2. Ούτε το εγέρθητο του βουλευτή δεν αντέγραψες σωστά ρε φίλάρα - και ας ήταν λάθος. Δεν πιστεύω να βαράς προσοχή με το δεξί πόδι σαν τον άλλο ωραίο βουλευτή του στρατιωτικού διοικητή Μιχαλο-Νιάου.

      Διαγραφή
    3. Εσύ πρέπει να βαράς προσοχή με το δεξί πόδι σαν τον βουλευτη του Μιχαλο-νιάου.

      Διαγραφή
  4. 'Εshι τζαι άλλους με τις ελιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπεν να βάλω το "τρεις ελιές τζαι μιαν τομάταν, αγαπώ μιαν μαυρομμάταν..." μάλλον...

      Διαγραφή
  5. επροσπάθουν και εγώ να καταλάβω τι σχέση έχει τούτο που εδιάβασα με τες ελιωτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολαμβάνεται καλύτερα με τη συνοδεία ελιωτής :Ρ

      Διαγραφή
  6. Τελικά ούλλοι ελιωτές εθκιεβάσαμεν; Ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έννεν καλά τα γράμματα μου α;

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Έshει χρόνια να τους ακούσω, πού τους εθυμήθηκες ρε;

      Διαγραφή
  8. Γυναίκα ουρλιαχτό που φορεί μαύρα τζιαι τρώει ελιωτές? Ρε τι μου θυμίζει τούτο, τι μου θυμίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι κλάση που μόνη σου, εξαναείπα σου το :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...