Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012

It happens when nobody is watching

[κλικ για μεγέθυνση]

“It happens when nobody is watching”:  το πρώτο high-tech πόστερ που "αντιδρά" όταν το κοιτάζουν.

Πρόκειται για μια διαφήμιση ενάντια στη βία στην οικογένεια της Amnesty International, που ετοίμασε το διαφημιστικό γραφείο Jung von Matt. Το διαδραστικό πόστερ περιλαμβάνει μια eye-tracking camera, η οποία κάνει την εικόνα να αλλάζει από μια σκηνή οικογενειακής βίας σε μια ευτυχισμένη οικογενειακή στιγμή όταν κάποιος την κοιτάζει.

14 σχόλια:

  1. εξαιρετικά πρωτότυπο (για μένα) τζαι διά πολλά εύστοχα το σκεπτικό (συμβαίνει όταν δεν βλέπει κανείς)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η άποψη ότι στη διαφήμιση βρίσκονται τα πιο μεγάλα μυαλά. (Το E&S κουμπάρε και το Είδα Λύκο είναι οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάρβουνα Πυρσός - ψήννουν τη σούβλα θκιό βολές13 Ιουνίου 2012 - 10:05 π.μ.

      Exactly!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ο Αργυρίδης με την πετσέτα στο (ν)ώμο επιδρούν έντονα στο νευρικό μου σύστημα!

      Διαγραφή
  3. Ιντα τζαιρους εφτασαμεν... (τεχνολογικα εννοω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Βαρκ να γραψ ουλλ τες λεξ ;Ρ χ χα χ χα

      Διαγραφή
    2. Πιθανόν. Που σημαίνει ότι ενδεχομένως να μας ενημερώννει ότι συμφέρει να γεμώσεις το τάγκιν του διπλοκάμπινου με πετρέλαιο μπρέντ...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...