Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Vacation relaxation


10 σχόλια:

  1. oh my god! this is vacation?
    usually i'm not stressed alla during this long weekend, so many thinks went wrong pou arxisa na agxwnoumai for nex time already!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Things όι thinks

      Ο φιλικός πρίχτης των μπλόγκς :Ρ

      Διαγραφή
  2. εγώ πάντως εσταμάτησα στο 'briefly consider never going back'..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνον έννεν "briefly" μόνον που το κάμνεις :Ρ

      Διαγραφή
  3. Η καμπυλη μου παραμενει ολοϊσια σε ολη την διαρκεια των διακοπων τζαι καμια 15αρκα μερες μετα, ευχαριστω!

    Εν αναισθησια? Εν ελλειψη επιγνωσης? Οτι τζαι να' ναι, παντως γιουτα μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου! Τζι εγώ έτσι κάμνω. Οι διακοπές εν διακοπές!

      Διαγραφή
  4. Εγω αν δεν ελέγχω τα ήμειλ μου εν μπορώ! Εχω ένα μικρο θεματάκι...πρεπει να κοιταχτώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Resist urge to check email ημίσιη.. Εγώ γιατί εν έχω ποττέ έτσι urge?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτον το urge μόνον η Πρασινάδα το έshει λαλούμεν :Ρ

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...