Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Δυο κηδείες στην ίδια οικογένεια σε 1.5 χρόνο είναι πολλές, πανάθεμά σε ρε καρκίνε!

Να προσέχετε.
Θα επανέλθω.



Xάρε, να ήσουν άνθρωπος
για μία ώρα μόνο...
να νοιώσεις από μοναξιά,
να νοιώσεις από πόνο!!

Θα'θελα να'σουν άοπλος,
να έβγαινες σεργιάνι
κι εγώ να κράταγα σπαθί,
να κράταγα δρεπάνι..

Και στα καλά καθούμενα,έτσι γιατί γουστάρω,
ό,τι πολυτιμότερο έχεις να σου το πάρω..
Μα εσύ δεν είσαι άνθρωπος,εσύ είσαι δολοφόνος
και που μιλάω με σένανε χαμένος πάει ο χρόνος...

Χάρε,να ήσουν άνθρωπος
να δω τη δύναμή σου
να ήσουνα στη θέση μου,
να ήμουν στη δική σου...

Και στα καλά καθούμενα,έτσι γιατί γουστάρω
ό,τι πολυτιμότερο έχεις να σου το πάρω..
Μα εσύ δεν είσαι άνθρωπος,εσύ είσαι δολοφόνος
και που μιλάω με σένανε χαμένος πάει ο χρόνος...


25 σχόλια:

  1. Shίστο μου. Μακάρι να ήταν οι τελευταίες.
    Δύναμη, ρε φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. krata gera invictus mou...kouragio na perasei kai touto ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συλληπητηρια, καλη δυναμη. Κουραγιο.
    Αναθεμα τον καρκινο γαμω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δύναμη τζαι κουράγιο...

    λογικά ενά παίζει κάτι με τα γονίδια, οπόταν εν καλά τζαι τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, τζαι σε ευρύτερο κύκλο, να κάμνουν εξετάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και σε δέκα χρόνια και σε όσα θέλεις πάλι πολλές είναι. Δύναμη φίλε να αντιμετωπίζεις όσα δεν μπορείς να αλλάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό παράδεισο. Να είστε γεροί να μνημονεύετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ινβ μου δυστυχώς εν ανίκητος τούτος ο καρκίνος. να προσέχεις καλή δύναμη και κουράγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίμα.... Κουράγιο σε αυτούς που έμειναν πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουραγιο Ινβικτε...
    Ο Θεος να σας δια δυναμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα συλληπητήρια μου Φίλε μου:-(

    Brenda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελπιζουμε οτι καποτε τουτη η ασθενεια εν θα μας κλεφκει τζινους που αγαπουμε..οτι εν να βρεθει μια θεραπεια!!
    συλληπητηρια τζαι καλη δυναμη να αντεξετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. νιώθω σε .... ηρέμησε τουτο να σκέφτεσαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κωλοαρρώστεια γαμώ.
    συλληπητήρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @all
    Δεν σας ξέρω, δε με ξέρετε μα σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου! Να 'στε όλοι καλά!

    @daffodil lament
    daffodil μου, απαντώ σε σένα μόνο ξεχωριστά για να κάμω μια μικρή διόρθωση. Ο καρκίνος ΔΕΝ είναι ανίκητος. Η μάνα μου ενίκησεν τον 3 φορές μέχρι σήμερα. Εν ζόρικη αρρώστια όντως και πολλοί υποκύπτουν τελικά, αλλά όχι ανίκητη. Θα πούμε πολλά παραπάνω πράματα για τον καρκίνο σε μεταγενέστερο στάδιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Δύναμη Ινβικτους μου x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...