Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012

Ξιώ τζι εγιώ αλλά...

"Ξιώ τζι εγιώ αλλά εν τζι εν εγιώ που το έκαμα το λαχείον, εγιώ έξιουν το μόνον. Εν άλλος που το έσασεν να κερτά..."

Τούτη είναι μια ατάκα που την θρυλική συνέντευξη του Κάρκα στο Σταύρο Σιδερά τζαι συγκεκριμένα στην εκπομπή του τελευταίου "Persona & Persona Non Grata" που έκαμνεν προ αμνημονεύτων ετών στο Sigma. Ο Κάρκας δαμέ, αναφέρεται σε μια περίπτωση όπου κάποιος γνωστός του επαραχάραξεν ένα ξυστό λαχείο τζαι "έσασεν το να κερτά" 50 λίρες. Ήταν συνεννοημένοι να πιαν που 20 λίρες τζαι να δώκουν τζαι 10 του λαχειοπώλη.

Αν δεν είσαι Σκαλιώτης, προφανώς δεν έshεις ιδέαν ποιος εν ο Κάρκας. Πού να σου εξηγώ τωρά...

Να σου πώ αλλό έναν άλλον αγαπημένο κομμάτι της συνέντευξης τζαι μετά πάω στο θέμα μου:

Ο Κάρκας που λες, εσυνελήφθη παλιά γιατί εβίασεν μιαν τουρίστρια τζιαμέ που ήταν παλιά το λεπροκομείο στη Λάρνακα. Αφηγείται ο Κάρκας:

...λαλεί μου "τίσκο", λαλώ της "κκάμον". Εξέβην πας τη μοτόρα. Επήρα την ποτζί στο λεπροκομείο. Αλλά εν τζαι εβίασα την, απλώς εμούνταρα την. Αντάκωσεν παουρκιές, ακούσαν μας τζαι ήρτεν η αστενομία. Έφα 3 μήνες φυλακή...

Ένιγουεϊ, το θέμαν μας δεν είναι ο Κάρκας. Σε άλλο ποστ λαλώ σου παραπάνω λεπτομέρειες τζαι κάπου πρέπει να έχω τζαι καταχωνιασμένα αποκλειστικά βίντεο που ετραβήσαμεν παλιά.

"Ξιώ τζι εγιώ αλλά..." ελάλεν τότε ο Κάρκας τζαι η ατάκα τούτη ήρτεν μου στον νουν με το που είδα τον τύπο που ακολουθεί, ο οποίος αποτελεί και το θέμα τούτης της ανάρτησης. Εν θα κάμω οποιοδήποτε άλλο σχόλιο. Άμαν μιλάς για επαγγελματίες του είδους, τα σχόλια περιττεύουν άλλωστε...




10 σχόλια:

  1. travel case? hahahahahahahah, oi mana mououououououououou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε travel case ρε ναι. Ήνναμπον να ξιεί άμαν πηέννει διακοπές;

      Διαγραφή
  2. γαμώτο...
    τζαι εγώ ο βλάκας που εχρησιμοποίουν μόνο μια ξύστρα... :ρ

    υ.γ. σοβαρά τάχα; κάτω που 1,000 ευρώ; άρα εν πρέπει να τρομοκρατούμαι άμα ξύζω μολύφκια; :$ wtf? χαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πφφφφ ξύστρα! :Ρ
      Εσού ξέρεις τον Κάρκα ρε;

      Διαγραφή
    2. όι ρε... είδες; εξήχασα να το σχολιάσω;
      ήντα ηλικίας πρέπει να είμαι για να τον θυμούμαι είπαμεν; :ρ

      Διαγραφή
    3. Α μεν μου αρκέψεις τζι εσού να το παίζεις νεανίας τωρά γιατί εν θα το αντέξω :Ρ

      Διαγραφή
  3. βασικά εγώ αναμένω το ποστ με τον κάρκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ούφφου πρέπει να έβρω τζίντα βίντεο, ελπίζω να υπάρχουν κάπου!

      Διαγραφή
  4. Εν καλα που το πεν ο Καρκας... "Ξιω τζι εγιω αλλα... τουτος εφαν μας ουλλους" :Ρ

    Το επαγγελμα του μελλοντος! κριμας την γοητεια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη γοητεία του μολυφκιού; Εν επάγγελμα του μέλλοντος πράγματι. Ήντα εγώ έφκαλα τζαι επειχηρηματικό πλάνο πιλέ: θα κάμω εταιρία παραγωγής τζαι εμπορίας μολυφκιών τζαι θα το ονομάσω "Robust Graphite Typing Home Kit Industry Agency". Για συντομία "RG THKIA". Τζαι άμαν με ρωτούν ήντα δουλειάν κάμνω, θα τους απαντώ: "Ούλλη μέρα ξιώ τα RG-THKIA μου..."

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...