Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

Συνεντευξιαζόμεθα σήκρετλι

Είχε που λες τη φαεινή ιδέα η Πρασινάδα να αλληλο-συνεντευξιαστούμε και το ονόμασε και σήκρετ Πίκο Απίκο από τον Πίκο Απίκο το δαιμόνιο δημοσιογράφο της Φρουτοπίας, θυμάσαι τότε που είμασταν μικροί και τη βλέπαμε φανατικά προσπαθώντας να λύσουμε το περίφημο μυστήριο με το δαιμόνιο δημοσιογράφο και τώρα που είπα δημοσιογράφο να σου πω ότι βρήκα πολύ ενδιαφέρον την όλη διαδικασία όχι τόσο γιατί πήρα συνέντευξη από κάποιο συμπλόγκερ διότι σε τελική ανάλυση δεν είναι και κανονική συνέντευξη αφού δεν έχεις το άλλο άτομο απέναντί σου αλλά γίνεται με μεσολάβηση το όλο πράγμα που είναι αυτό ακριβώς που το κάνει ενδιαφέρον, το ότι το άτομο από το οποίο θα πάρεις συνέντευξη δεν γνωρίζει από πριν ποιός έχει θέσει τις ερωτήσεις και μπορεί ας πούμε να φαντάζεται ότι απαντάει σε ερωτήσεις κάποιου διάσημου αστέρα της τηλεόρασης ή έστω του ραδιοφώνου αλλά στην ουσία αυτός που έχει θέσει τις ερωτήσεις είναι κάποιος φτωχός πλην τίμιος μπλόγκερ με θεληματικό πηγούνι σεξαπίλ και μετριοπάθεια...
Ούφ! Έσκασα μέχρι να τα πώ!


Ιδού λοιπόν πώς απάντησε η αγαπημένη Ούφ!


1. Πρέπει κατ' αρχάς να σου πώ πόσο πολύ χάρηκα που κληρώθηκες να είσαι το άτομο από το οποίο θα πάρω συνέντευξη, εντάξει εσύ δεν το ξέρεις ότι είμαι εγώ που κάνω τις ερωτήσεις αλλά αυτό είναι το νόημα άλλωστε να μην ξέρει ο συνεντευξιαζόμενος, υπάρει τέτοια λέξη ή τώρα την δημιούργησα άραγε όπως τότε που με ρώτησε η μάνα μου τί κάνω και της απάντησα ξεκουραπλώνω γιατί είχα ξαπλώσει στον καναπέ να ξεκουραστώ και δεν είχε και τίποτε που να αξίζει τον κόπο η ρημάδα η τηλεόραση τζάμπα άραξα το κορμί μου εκεί και έλιωνα, ήταν και καλοκαίρι και η ζέστη δεν υποφερόταν με τίποτα δεν είχαμε ούτε κλιματιστικό τότε οπόταν αντιλαμβάνεσαι δράμα η κατάσταση ευτυχώς σε κάποια φάση με πήρε ο ύπνος κι έτσι πέρασε η ώρα και ξεκίνησαν οι τρείς χάριτες και γελάσαμε λίγο αν μη τι άλλο, ντάξει μη φανταστείς ότι σπαρταρούσα στα γέλια δεν ήταν δα και το Friends! Λοιπόν πού είχα μείνει, α ναι, έλεγα λοιπόν πόσο χαίρομαι που θα σου πάρω συνέντευξη, δηλαδή όχι εγώ ακριβώς γιατί με την Πρασινάδα για μεσάζοντα λειτουργεί το πράμα αλλά εν πάσει περιπτώσει, εγώ είμαι που θέτω την ερώτηση στην οποία προχωρώ ευθύς αμέσως γιατί με κουράζουν πολύ οι εισαγωγές, από το Γυμνάσιο το έχω αυτό το κουσούρι στο Δημοτικό δεν είχα πρόβλημα στο Λύκειο κάπου πήγε να φτιάξει το πράγμα αλλά μετά στράβωσε πάλι, δε βαριέσαι θα περάσει κι αυτό. Πώς νιώθεις λοιπόν που δεν ξέρεις ποιανού τις ερωτήσεις απαντάς;

Μετά από αυτό τον υπέροχο πρόλογο χωρίς τελείες νοιώθω ότι απαντώ ερωτήσεις του εαυτού μου οπότε προς το παρόν είμαι μια χαρά!

2. Σε ένα τηλεπαιχνίδι, αυτό ντε με τις 3 κουρτίνες που κρύβουν τα πιθανά δώρα που θα κερδίσεις, αν η κουρτίνα 1 -που δεν επέλεξες- είχε μέσα ένα καινούριο ρετιρέ στη Λεμεσό με θέα τη θάλασσα, η κουρτίνα 2 -που επίσης δεν επέλεξες- είχε μέσα τον Χαβιέ Μπαρδέμ με τα απολύτως απαραίτητα, τί θα ήθελες να έχει η κουρτίνα 3 που επέλεξες;

Ένα όμορφο διαμέρισμα σε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη κοντά σε στάση του μετρό άρα από ότι κατάλαβες δεν μιλώ για κυπριακή ευρωπαϊκή πόλη μέσα στο οποίο θα με περίμενε ένα βιβλιάριο ελβετικής τράπεζας με δέκα εκατομμύρια ευρώ στο όνομα μου το οποίο θα μου ποτάβριζε (ίντα λέξη!) ο Riccardo Scamarcio γυμνός.

3. Είναι 4 το πρωΐ, ξυπνάς ζαλισμένη συνειδητοποιώντας ότι έχεις πιεί αμέτρητα λίτρα αλκοόλ (τί εννοείς δεν πίνεις; Δικιά μου είναι η ερώτηση όπως θέλω την θέτω!) και το κεφάλι σου ζυγίζει 2 τόνους και βλέπεις ξαπλωμένο δίπλα σου το Φοίβο Δεληβοριά. Τον τσιμπάς για να δεις αν ονειρεύεσαι (χαζή, εσένα έπρεπε να τσιμπήσεις!) και ξυπνάει. Σε κοιτάει περίεργα και σε ρωτάει: "Σάλεψες μαρή, τί με τσιμπάς; Φτιάξε κάτι να φάμε και το στομάχι μου γουργουρίζει!". Τί του μαγειρεύεις;

Κολοκούθκια με τα αυκά μπας και του κάτσουν στο στομάχι του βλαμμένου που ξυπνά, με βλέπει δίπλα του και το μόνο που θέλει είναι φαγητό. Μετά αλλάζω πλευρό, ξαναξυπνώ, το όνειρο έχει κάνει refresh και όταν τον τσιμπώ με κοιτάει λάγνα, μου λέει ότι είμαι η γυναίκα της ζωής του, η μάνα των παιδιών του, η μούσα του και τη στιγμή που πάει να με φιλήσει του ζητώ ναζιάρικα να πάει στη κουζίνα να φέρει φράουλες, σαντιγί και σοκολάτες και αυτός τσακίζεται και πάει γιατί είναι όνειρο τελικά και μπορώ να κάνω ότι θέλω.

4. Ξεκινάς να πας στο φεστιβάλ των Καννών το οποίο φέτος λόγω οδικών έργων στις Κάννες, θα γίνει στη Λευκωσία και συγκεκριμένα στην τάφρο Νταβίλα. Εκεί σε περιμένει και το καινούριο αμόρε, είναι η πρώτη επίσημη κοινή σας έξοδος (το αμόρε μένει Λευκωσία αλλά η μαμά του είναι από την Ανδαλουσία). Μετά από ταξίδι 2.5 ωρών παρκάρεις το αυτοκίνητο δίπλα από την πινακίδα που λέει "Το Τσέρι σας καλωσορίζει", υποψιαζόμενη ότι ίσως να έχεις χαθεί. Πάνω που ανοίγεις την πόρτα του αυτοκινήτου για να κατέβεις και να ρωτήσεις κανένα περαστικό για οδηγίες, κτυπάει το κινητό σου. Είναι το αμόρε και ρωτάει "πού είσαι". Τί του λες;

«Γεια σου μωρό μου. Sí mi amor, έρχομαι. Μόλις πάρκαρα αλλά δεν βλέπω φώτα, που είσαστε; Ξέρεις, mi amor ανυπομονώ πολύ για την θεαματική μας είσοδο, να δει και ο κόσμος ότι επιτέλους είμαστε μαζί μετά τον χωρισμό σου από εκείνη την pato την Penelope αλλά περπατάω τόση ώρα ρε amore mio αλλά κόκκινο χαλί δεν βλέπω, που είσαστε; Ναι, νομίζω πάρκαρα κάπως μακριά, δεν βλέπω mi amor κάποια πινακίδα, περίμενε να δω α, να μια εδώ που λέει «το Τσέρι σας καλ…..» μωρό μου; Μωρό μου τι έπαθες; Γιατί δεν μιλάς. Χαβιέ;! Ποια είναι αυτή που σου μιλάει; Χαβιέ; Χαβιέεεεεεε… μη κλείνεις θα φαρμακωθώωωωωωω! Αχ πού είμαι πού βρέθηκα τι είναι αυτά τα βαρέλια εδώ… ω! hello. Me Cypriot. You? No Cypriot? Ben Türkçe bilmiyorum. No! No! I am not a spy! Don’t take me to prison!!  I am a star!!!

5. Έχεις μόλις καταπιεί την τελευταία κουταλιά από το βαζάκι (του μισού κιλού) της Nutella. Το "Είσαι το ταίρι μου" (σε επανάληψη αν δεν απατόμαι) μόλις έχει τελειώσει, δεν έχεις νερό στο σπίτι και ο σκύλος θέλει να βγεί για κατούρημα. Τί κανάλι βάζεις στην τηλεόραση;

Κλείνω την τηλεόραση γεμάτη τύψεις για το μισό κιλό τη νουτέλλα που κατανάλωσα και για να τις διώξω βγάζω τον σκύλο μια μεγάλη βόλτα στο πάρκο όπου την ώρα που κάνει την ανάγκη του κι εγώ ανακαλύπτω ότι ξέχασα να πάρω μαζί μου τα σακουλάκια για να τα μαζέψω μας πλησιάζει ο Αλέξης Γεωργούλης μαζί με την Πρασινάδα και μου συστήνουν τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη που θα είναι ο κουμπάρος στον γάμο τους και ο οποίος μαζί με το χέρι του για χειραψία μου δίνει και το σακουλάκι που δεν χρησιμοποίησε ο δικός του σκύλος γιατί πήγε και τα έκανε το σκατόσκυλο ΠΑΝΩ στο δέντρο και δεν είχε καμία διάθεση να τα μαζεύει από εκεί έτσι κάνω το καθήκον μου σαν ευσυνείδητη ζωόφιλη και μετά δέχομαι την πρόταση του Πυγμαλίωνα να πάμε τα δυο μας βόλτα σε διπλανό πάρκο που δεν έχει δέντρα αφού πρώτα περάσουμε από ένα περίπτερο να αγοράσουμε σακουλάκια για κακά. Μετά ξυπνώ και ανακαλύπτω ότι ο σκύλος αφού με έχει κατουρήσει με πασάλειψε με το δεύτερο κιλό τη νουτέλλα που είχα ανοίξει πριν με πάρει ο ύπνος ενώ στην τηλεόραση παίζει επανάληψη ο εραστής δυτικών προαστίων οπότε μπόρεσα ελεύθερα πια να ξεράσω.

6. Τί σε κάνει να γελάς (καλή ώρα);

Οι ερωτήσεις σου… και οι απαντήσεις μου την ψωνάρα… γελώ άμα παίζω χαρτιά ή οποιοδήποτε άλλο επιτραπέζιο που πρέπει να είσαι ανέκφραστος για να κερδίσεις… εγώ είμαι ανοικτό βιβλίο, χαζό παιδί χαρά γεμάτο που φυσικά πάντα χάνει. Άμα είμαι με καλή παρέα και λέμε βλακείες ανταλλάζοντας ατάκες ή ακόμα και όταν είμαι μόνη μου και βλέπω μια αστεία ταινία φύρνουμαι από το γέλιο.

7. Εαν ήξερες ποιός κρύβεται πίσω από τις συγκεκριμένες ερωτήσεις θα απαντούσες διαφορετικά;

Εννοείται! Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε ποιους αναφέρουμε πληροφορίες για τον εαυτό μας και δεν θα ήθελα τα προσωπικά μου δεδομένα να καταλήξουν σε λάθος χέρια γι αυτό ήμουν απόλυτα ειλικρινής μαζί σου επειδή σου έχω εμπιστοσύνη ότι δεν θα βρεθώ πρωτοσέλιδο αύριο το πρωί αλυσοδεμένη σε τουρκικό μπουντρούμι ενώ σε μικρή φωτογραφία κάτω κάτω θα είμαι εγώ με τον Χαβιέ σε παλιές καλές εποχές ενώ σε μια μεγαλύτερη (μεγαλύτερη!!!) φωτογραφία θα ήταν στιγμιότυπο από το χθεσινοβραδινό φεστιβάλ των Καννών όπου ο Χαβιέ και η Πάπια του ξανάσμιξαν! Καταλαβαίνεις ελπίζω…

8. Ποιός νομίζεις ότι κρύβεται πίσω από τις συγκεκριμένες ερωτήσεις; Μην κοιτάς πίσω από την οθόνη καλέ! Μεταφορικά το λέω!


Αν εξαιρέσουμε το δικό μου θύμα και εστιάσουμε στους μπλόγκερ που δεν γράφουν κυπριακά και προσθέσουμε αυτούς που γράφουν κυπριακά αλλά έστειλαν τις ερωτήσεις στα καλαμαρίστικα για να με μπερδέψουν και διαιρέσουμε διά του δεκάξι που είναι οι συμμετοχές πλην μία πλην δύο μάλλον πρέπει να βγάλω και τον εαυτό μου άρα από τους δεκατέσσερις που μένουν αλλά περίμενε, μπορεί κάποιος να έστελνε τις ερωτήσεις στα κυπριακά έτσι κι αλλιώς οπότε ας υποθέσουμε ότι μένουν δέκα μπλόγκερ ένας από τους οποίους είσαι εσύ… τότε  εσύ πρέπει να είσαι… ποιος / ποια είπαμε ότι είσαι;!


45 σχόλια:

  1. Ισως ο Σικρετ Πίκος που εμπηκε πιο πολλά στο πετσι του ρόλου του! Θα τολμησω να πω οτι ειναι μια απο τις αγαπημένες μου!!!! Τζαι οι δυο εφυρετε με!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Τζαι ρε Ουφ μα να ειμαι με τον Γεωργούλλη;;;; Εχαθηκεν να εν ο Γιάννης (μου) Κότσιρας;;;

      Διαγραφή
    2. μα αφού έβλεπα το Είσαι το Ταίρι μου ρε... επηρεάστηκα... μα.... ένα λεπτό.... πππππέφτει σου λλλλλίος ο Γεωργούλλης κόρη;;; :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    3. Τούτον με το "πετσί του ρόλου" κράτα το για το μέλλον ;)

      Διαγραφή
    4. Ποιός εν ο Γεωργούλλης; :Ρ

      Διαγραφή
  2. έξερα το!!! έξερα το!!! έξερα το ότι ήσουν εσύ!!!!

    (το ίδιο θα έλεγα τζαι στους υπόλοιπους μπλόγκερ που υποψιάζουμουν χε χε)

    τέλειες ερωτήσεις, εφύρτηκα μόλις τες είδα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ούφ εκουράστηκα να δκιαβάζω τες ερωτήσεις σου Ινβίκτους ντίαρ... όπως πάντα έχεις πλάκα. και οι δυο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ότι αξίζει κουράζει κι είν' αδιάβαστο" που λέει και το τραγούδι

      Διαγραφή
  4. χαχα! πολλά ωραία η συνέντευξη σας!
    η πιο διασκεδαστική που εδιάβασα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Έναν freddo επίνναμεν τον πάντως τωρά :D

      Διαγραφή
    2. πάντως εγώ τωρά τρώω νουτέλλα με παγωτό φράουλα τζαι κουπανισμένα αμύγδαλα... μόνο ο Φοίβος λείπει που το σκηνικό :-)))

      Διαγραφή
    3. Τζαι τα κολοκούθκια με τ' αυκά...

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Άμα παίρνεις συνέντευξη από μια σταρ... :)

      Διαγραφή
    2. της οποίας η έλλειψη προσανατολισμού είναι μέρος της γοητείας της... ;-)

      Διαγραφή
  7. Ε μετα που τουτη τη συνεντευξη αρκεψα να ζηλευκω που εν ελαβα μερος :(

    Εδιασκεδασα παντως! Ειστε τζι οι θκυο καταφτυσιμοι (με την καλην εννοια :Ρ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάμε πομονήν τζαι όπου να' σαι εννα προκυρήξει τον Σήκρετ Fido-Dido η Πρασινάδα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Εχω ολες τις προϋποθεσεις για το Σήκρετ Fido-Dido!!! Ειδικα το... μαλλι! ;)

      Διαγραφή
  8. Ε, λοιπόν εκατουρήθηκα που το γέλιο! Η πιο ωραία συνέντευξη μπαϊ φαρ.
    Είπα τζαι της Πρασινάδας ότι αν είσιε βραβείο καλύτερου συνεντευξιαζόμενου ζευγαριού εννα το πιάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάρτην πινακίδα για "Wet floor" ρε, να μεν πουκουππιστεί κανένας! χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη συνέντευξη την απόλαυσα! Τούτον τον Σκαρμάτσιο έψαξα τον αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, μην σου πω το Σκαρμούτσο προτιμώ τον. Btw τώρα κατάλαβα ότι ήταν άγνωστος ο συνεντευξιαστής στο συνεντευξιαζόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αφού τούτη ήταν ούλλη η υπόθεση, ναν σήκρετ ο Απίκος :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ποιος είπε ότι πιάνω τα που την πρώτη? :-Ρ

      Διαγραφή
    3. Κι αν δεν υπάρξει αντεξέταση; τς τς τς

      Διαγραφή
    4. χαχαχα η αντεξέταση είναι για σκοπούς κατάρριψης της αξιοπιστίας...νομίζω εν την επανεξέταση που θέλεις εσύ!

      Διαγραφή
  10. Cok guzel!!! Sir Inv τι σημαίνει 'θεληματικό πηγούνι'στον πρόλογο σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πού να ξέρω κι εγώ; Εν έκφραση που χρησιμοποιούν αλλά κανένα εν ξέρει ακριβώς τί σημαίνει! Κάποιοι λαλούν ότι υποδηλώνει αποφασιστικότητα, δυναμισμό κλπ. Εγώ εν για πασιαμά που το έβαλα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Συνήθως θεληματικό πηγούνι εννοούν τζείντο πηγούνι που τετραγωνίζει τζαι έχει τζαι λακκούδιν μες τη μέση. :Ρ
      seen Kirk Douglas
      http://www.google.com.cy/imgres?q=kirk+douglas&um=1&hl=en&safe=off&sa=N&biw=1024&bih=625&tbm=isch&tbnid=m3Q8WMaRUXIxzM:&imgrefurl=http://www.nikohk.com/2007/07/30/jeanloup-sieff-partie-2-et-fin/&docid=eAUbpxPGzmO_BM&imgurl=http://www.nikohk.com/wp-content/uploads/2007/07/jeanloup-sieff-kirk-douglas-paris-1967.jpg&w=400&h=404&ei=XtwYUNWPMZHJswbQyIGwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=714&vpy=294&dur=530&hovh=187&hovw=183&tx=139&ty=128&sig=106818516546599832824&page=1&tbnh=120&tbnw=116&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:14,s:0,i:179

      Διαγραφή
    3. Α μάλιστα! Ε, ποτζίνον ΔΕΝ διαθέτομεν! :Ρ

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα και καλο μηνα συμπατριωτη...εθκιεβασαν την...εν εκαταλαβα καλα ιντα μπου γινεται δαμε...πιανετε συνεντευξη ο ενας μπλογκερ του αλλου;; εν καλη ιδεα τζιαι τουτη...
    ποιος εκαμε την αρκην;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπς.εννοώ μου άρεσε ως ιδέα..αυτό ήθελα να πω

      Διαγραφή
    2. Δουλειές της Πρασινάδας λέμε! :)

      Διαγραφή
  12. χαχα άρεσεν μου πολλά!

    καλά της Πράς διούμεν της κότζια μου Γεωργούλλη τζαι κάμνει τζαι κούτζια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμαν έshεις στο παλμαρέ σου κατακτήσεις του επιπέδου του ΠαΣχιΦά, πού να πιάει πάζαν ο Γεωργούλης σιόρ; τς τς τς

      Διαγραφή
  13. αχ τι ωραία σχόλια επήρα πάνω μου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...