Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Περιοδικά

Σε αυτή τη χρονική περίοδο λέω να ασχοληθούμε με κάτι χρήσιμο.

Είναι και περίοδος οικονομικής κρίσης οπόταν χρειάζεται να ενημερωνόμαστε για καινοτόμα και χρήσιμα προϊόντα που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη.

Δεν θα μπώ σε ανούσιες εισαγωγές, είμαι σε μια περίοδο βαρεμάρας άλλωστε και τα πολλά τα κύριε ελέησον τα βαριέται κι ο παπάς!

Λοιπόν!

Σας παρουσιάζω ένα προϊόν όπως είπα επαναστατικό, χρήσιμο, εύχρηστο, πρωτοποριακό και -wait for it- γιαπωνέζικο! Ήδη έχει ξεκινήσει μια καινούρια περίοδος ευφορίας μέσα σου, το ξέρω. Κατανοώ.

Είναι κρίμα κι άδικο λοιπόν να βρίσκεις σε διάφορες περιόδους της ζωής σου εμπόδια λόγω της...περιόδου! Κι επειδή υπάρχουν κάποιοι (ή κάποιες) που δεν συμφωνούν με τους Kafrilion και το σχετικό άσμα τους (τί εννοείς δεν τους ξέρεις??????), οι ιάπωνες έφτιαξαν αυτό το επαναστατικό κλπ κλπ προϊόν το οποίο ονόμασαν vagina-panties...

Στοιχίζει μόλις $128 και το βρίσκεις στο www.kanojotoys.com


01 1348 vrk

18 σχόλια:

  1. Ήθελα να 'ξερα τι έψαχνες και έπεσες πάνω σ' αυτό???? Κάνανε τον κώλο μ@@@ι οι άνθρωποι! Αχαχα! Αυτοί οι Ιάπωνες τι διαστροφικά μυαλά ρε παιδί μου...και ο πουριτανισμός τους καλά κρατεί κατά τα άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα έλεγα "διαστροφικά μυαλά". "Πρακτικά μυαλά" θα έλεγα χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Έτο εμοιράσαμεν τες τρύπες, έπιαεν τζίνη πίσω τζι εγώ μπροστά :Ρ

      Διαγραφή
  3. συγνώμη αλλά ίνταλως εν έτσι;;; εξαναείδαν vagina οι ιάπωνες;;; ξέρουν που είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι γιαπωνεζες εχουν το πιο ψηλα απ οτι φαινεται

      Διαγραφή
    2. εν επειδή εν γεμάτο τρίχες οι γιαπωνέζες επομένως εν τους εδόθηκε ποτέ η ευκαιρία να κατανοήσουν που εν τι και πως

      Διαγραφή
    3. @Ουφ!
      Μα τζαι να εξαναείδαν πού να συγκόψουν τί γίνεται με τα μμάθκια μισόκλειστα;!

      Διαγραφή
    4. @poseidon
      Επειδή είναι και δυο μέτρα οι ιάπωνες τρομάρα τους...

      @daffodil lament
      Ξέρεις πολλά εσύ...

      Διαγραφή
    5. αχχαχαχχααχ αμάν ρε Ινβίκτους φρεντ!

      "@Ουφ!
      Μα τζαι να εξαναείδαν πού να συγκόψουν τί γίνεται με τα μμάθκια μισόκλειστα;!"
      χαχααχ

      Διαγραφή
  4. τς τς τς..εζήλεψες που το ποστ μου:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ινβικτε, μα τι σου φταιουν γιε μου οι τριγωνοι τζαι κατηγορεις τους? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εν κατηγορώ κανένα! Ίσια-ίσια που μου αρέσκουν οι γιαπωνέζοι :Ρ

      Διαγραφή
  6. Όπως γράφουν και τα παιδιά από το English School ... My penis took me here!

    Ίνβικτε βοήθα, είμαι σε μεγάλο δίλημμα ο καψερός! Με την ίδια τιμή ($ 128.00) μπορώ - λέει - να αγοράσω ένα Hip Onabeat Virgin Masturbator, τούτο με την ειδικήν "blood" lotion, which gives you ... that privileged "taking-the-cherry" feeling!!! Please help wanted!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή είναι μεγάλη αδικία να επιλέξεις ένα από τα δύο, εισηγούμαι να κόψεις budget από κάτι άλλο και να πάρεις ΚΑΙ τα δύο

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ τέτοιο φοράω, μόνο που το δικό μου έχει ΚΑΙ τρύπα από πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...