Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Πιο cult πεθαίνεις!



Τί εννοείς δεν ξέρεις τον Ari Tomas;!

21 σχόλια:

  1. Μαλλον ο Αρι Τομας επισκιαστηκε που τα Ημισκουμπρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είδες πράματα βρε παιδί μου...πως μας εδιέφυγε τούντο "ξωτικό" φρούτο; Ανήκουστο! :-p
    Τζιαι τούτο θεωρείται ΤΖΙΑΙ ροκ! :-O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι ροκ, τζαι ραπ, τζαι r&b, τζαι ό,τι θέλεις :Ρ

      Διαγραφή
  3. The awkward moment when: Όι μόνο ξέρεις το τραγούδι, αλλά θεωρείς οτι ήταν τζιαι μεγάλο party anthem την εποχή του... :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. The awkward moment when: συνειδητοποιείς ότι ο τύπος μοιάζει με νεαρόν Tom Araya (μεν πεις πως εν ξέρεις ποιός εν ο Araya, διότι εννα σου κατεβεί να σου ξιριζώσει το κόλον σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τούτος των Slayer ρε; Πε μου άξξιππα τζαι τρέμει το κόλον μας!

      Διαγραφή
    2. Ναι! Καλά κάμνει τζιαι τρέμει :)

      Διαγραφή
  5. Ρεεεε τουντο τραουδι εν επανακυκλοφορησε πριν 4-5 χρόνια ακριβως το ιδιο με εναν τυπο του Fame Story τζαι μιαν τυπισσα ταχα γνωστη;; Ε αμαν καμνουν διασκευες τα κομμαθκια σου σημαινει πως ναι..εισαι αθανατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαρτία μου ξομολοημένη, εγώ εν τούτον που εγύρευκα τζαι έππεσα πας το συγκεκριμένο βίντεο...

      Διαγραφή
  6. Αθθυμήθηκα το Ηράκλειον τζιαι τα "Λιονταράκια" (είχα πάει δόκιμος στην Κρήτην όταν ήταν τζιαινούρκον το άσμαν). Ήταν τζιαι ο Σάκηηηηηηηςςςςςς πρωτοεμφανιζόμενος τότε.
    Εσυγκινήθηκα. Έσιει 20 χρόνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οου μαη γκατ... Είμαι 20.. τζε θυμούμε τουντο τραγούδι... Κάτι μου δια... Γινεταί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ου τα γέρημα..... Το μόνο που μου θυμίζει το τραγούδι εν τζείντο υποσχόμενο, Σε Θέλω... τζαι λλίο τα υπόλοιπα που ακολουθούν!

    RESPECT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα το ΣΕ ΘΕΛΛΛΛΛΩ! ΣΕ ΘΕΛΛΛΛΛΛΛΩ! μου εκανε εντυπωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραδέξου το ότι χόρευες μαζί με το ντουέτο των χορευτών! Δε μου λες...μήπως χόρευες μαζί με τους κινέζους;

      Διαγραφή
  10. Oh sh*t! Το ρεφραίν κάτι μου θυμίζει! :/
    Οι τύποι πίσω εθυμίσαν μου τους καλικάντζαρους στο αξεπέραστο Eν η μάνα μου που φταίει. Εν περίπου της ίδιας χρονολογίας πάντως. Πρέπει να ήταν πολλά της μόδας :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...