Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Άμαν λαλούμεν fast...

Χαζίριν να χαράξει τζι εσύ παλεύκεις με την αϋπνία;
Στριφογυρίζεις μες το κρεβάτιν τζι εν μπορεί να σε πάρει ο ύπνος;

Μετράς πεμπερούθκια αλλά τίποτε εν γίνεται τζαι πάεις να βάλεις τα μεγάλα μέσα με τα βότανα;


Εν τζαι θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά τούτα τα τσιάγια εν δουλεύκουσιν. Trust me.

Τζαι επειδή ως γνωστόν έχω σου τζαι τούτην τη φορά τη λύση στο πρόβλημα σου (συναχτείτε κοντά ούλλοι οι insomniacs γιατί μιαν φοράν εννα το πω) δώκε βάσην στο μυστικό που θα σου αποκαλύψω ευθύς αμέσως:

Το μυστικό φιλούϊν μου τζαι το αντίδοτο της αϋπνίας ονομάζεται white noise. Μάλιστα φίλε μου, όπως το ακούεις, white noise!

Τζαι όι μόνον σου αποκαλύπτω το μυστικό αλλά έχω σου το δαμέ εδώ και τώρα το white noise σου. Κουρτισμένον, φιξαρισμένον, έτοιμον να σε ρίξει στες αγκάλες του Μορφέα fast. Really fast!

Ο τίτλος του βίντεο το οποίον θα παρακολουθήσεις πάραυτα είναι απολύτως κατατοπιστικός:

Fall Asleep Fast! 10 Hours of White Noise. Increase focus, relieve tinnitus, soothe a baby, meditate.

10 ωρούες άσπρου κατσιαρισμού τζαι θα τζοιμηθείς ζγιάν το πουλλούιν!

Χάτε, όνειρα γλυκά...



Υ.Γ: τώρα τζαι να δεις που εννα ποτζοιμηθούσιν ούλλοι πριν να φτάσουν να σχολιάσουν...

20 σχόλια:

  1. Λοιπόν θα το δοκιμάσω. Κοίτα μην έχει καμια τσιρίδα στη μέση και γίνει της τρελής στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ρε συ δεν έχει τσιρίδες. Μόνο κάτι υποσυνείδητα μηνύματα από κινέζους ιθαγενείς σε κάποια φάση αλλά νταξ, έχεις ώρες μπροστά σου για αυτό...

      Διαγραφή
  2. Αν μου έβρεις λύση στο πρόβλημα που έχω, το να μην μπορω με τιποτα να ξυπνήσω το πρωι, θα σε παραδεκτω!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα σου εσένα ντήαρ εν απλό και εστιάζεται στο γεγονός ότι ΔΕΝ έχεις το σωστό ξυπνητήρι!

      http://www.newlaunches.com/archives/carpet_alarm_clock_forces_you_to_stand_up.php

      Διαγραφή
    2. Στην έχω εγώ τη λύση γιατί το έχω κ εγώ το πρόβλημά σου! 3 λύσεις:

      Βάλε για ξυπνητήρι τη φωνή του αφεντικού σου.
      Πιες τσάι χωρίς καφεΐνη πριν τον ύπνο
      Κόψε τους υδατάνθρακες και στουμπώσου στο κρέας

      Εμένα αυτά μια-δυο φορές τη βδομάδα βοηθάνε να σηκωθώ πριν τις 9!

      Διαγραφή
    3. Εσύ να υποθέσω έχεις βάλει την (αισθησιακή) φωνή της κινέζας για ξυπνητήρι;

      Διαγραφή
    4. Όχι Παναγιά μου, να σηκωθώ θέλω όχι να σπάσω το άιφουν από τα νεύρα μου!

      Λοιπόν αυτό τον λευκό ήχο τον δοκίμασα χτες και καλός ήταν τολμώ να πω! Βέβαια το έκανα παύση στον ύπνο μου μετά από 6 ώρες...

      Διαγραφή
    5. Ύπνο, ρηλάξ, επιδερμίδα και δε συμμαζεύεται ε;
      Τί σας μαθαίνω ο πούστης...

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Τζίντο 1 το δευτερόλεπτο στο τέλος ότι τζι αννένι. Μπορεί να λαγκοδέρνεσαι 10 ώρες ώστι νάρτει ο Μορφέας

      Διαγραφή
  4. Αφού υποτίθεται το white noise ακουν το τα μωρά τζιαι ηρεμούν γιατί θυμίζει τους την τζοιλιά της μάνας τους! Τζι εσύ έσιεις 10 ώρες δωρεάν τζιαι περιπαίζεις;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν δαμέ το πρόβλημαν! Πού να με κανέσουν 10 ώρες; Πώς θα απολαύσω τούντον θεσπέσιον ήχον σε 10 μόλις ώρες; Αλλά ντάξει έλυσα το πρόβλημα μου...έβαλα το στο repeat :)

      Διαγραφή
  5. Σα να ετοιμάζεται να βρέξει! Μ' αρέσει, θα το κατεβάσω μπας και κοιμηθώ επιτέλους... Άσε που μπορεί να διώξει και τη ζέστη!
    Μπράβο ίνβικτε για τις ανακαλύψεις σου! Σώζεις κόσμο!
    (Θα σε πω αύριο αν άλλαξα γνώμη!)
    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω!
      Οι υπόλοιποι πάμε για ύπνο! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Τουν τον θορυβο καμνει τον ο απορροφητηρας της κουζινας τζαι βαλλω τον του μαμμοθρεφτου τζαι τζοιμαται σαν πουλλουιν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ακριβώς είπαμεν ότι βάλλεις τον μαμμόθρευτον; Πας το κάζιν;

      Διαγραφή
  7. etsakrisen m ta nevra m!!!!oi en na tzoimithw themas....protimw n akouw to shillo tou geitona p mas ta xei priksei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όι όι πραγματικά εν μπορώ να σε καταλάβω!
      Πόθθεν εις τα πόθθεν ετσακρίσαν τα νεύρα σου σιόρ;
      τς τς τς

      Διαγραφή
  8. αλλά θέλεις 10 ώρες να δουλέψει;
    όξα δουλέφκει εξ'αρχής τζαι τες υπόλοιπες 9 ώρες, 59 λεπτά και 59 δευτερόλεπτα απλά χαρίζει που ποιότητα ύπνου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ποιότηταν άλλον τίποτε!
      Οξά το "ποιότητα" εν άλλη λέξη για τον πονοτζιέφαλον; :S

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...