Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Θα το παίξω 7 φορές πριν ολοκληρώσω

Το παίζω κι εγώ.
Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε, δεν είναι ντροπή.
Οι πλείστοι μπλόγκερς το παίζουν άμα λάχει, ε λοιπόν, θα το παίξω κι εγώ!
Άλλωστε με παρότρυνε κι ο Αμερικλάνος και δεν μπορώ να αρνηθώ...

Πάμε να το παίξουμε λοιπόν...

βάλε και κάτι να παίζει ενώ το παίζουμε...


Είμαι εκνευριστικά υπομονετικός
Σε βαθμό αηδίας πολλές φορές. Έχουν υπάρξει βέβαια άτομα που με έχουν κάνει να ξεπεράσω τα όρια της υπομονής μου  αλλά σε γενικές γραμμές έχω υπομονή γαϊδουρινή. Είναι φορές που ούτε εγώ δε με αντέχω!

Έχω την τάση να αφήνω πράγματα στη μέση
Ψάχνοντας για κάτι άσχετο πριν χρόνια στο υπόγειο της μάνας μου, βρήκα ένα καμβά. Με ένα πίνακα που κάποιος ξεκίνησε να ζωγραφίζει και λίγες πινελιές αργότερα τον άφησε σε μια γωνιά. Ρε ποίος να είναι...ρε ποιός να είναι...α ναι, εγώ ήμουν! Ευτυχώς έχω βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια αλλά και πάλι, έχω την τάση να ξεκινώ κάτι και να το αφήνω στη μέση. Κάποτε μπορεί να επιστρέψω και να το ολοκληρώσω αλλά στις πλείστες των περιπτώσεων μένει εκεί. Κι αυτό βέβαια δεν είν

Μιλάω μόνος μου
Όταν είμαι μόνος μου. Πώς είναι αυτό που λένε "thinking out loud"; Ε, αυτό εγώ το κάνω υπό μορφήν διαλογικής συζήτησης με τον εαυτό μου! Στο μπάνιο συνήθως. Συνήθως δε μου φέρνω ιδιαίτερες αντιρρήσεις και τα βρίσκω με μένα σχεδόν πάντα. Το πιο συνηθισμένο σενάριο είναι όταν θέλω να καταστρώσω κάποιο πλάνο για κάτι που θέλω να κάνω ή όταν με απασχολεί κάτι και ψάχνω για τη λύση. Εκεί πέφτει διαλογική συζήτηση μεταξύ εμού του ιδίου και συνήθως βοηθά.

Δεν μοιράζομαι εύκολα τον πόνο μου
Δεν μου αρέσει να νιώθω ότι υποφέρουν άτομα εξαιτίας δικών μου προβλημάτων. Αν πονώ, προτιμώ να κρατήσω μέσα μου τον πόνο παρά να τον "μεταφέρω" σε άτομα που αγαπώ. Δε θέλω να στεναχωρώ. Ξέρω ότι αυτό είναι λάθος διότι τα άτομα που αγαπούμε θέλουν να μας βοηθήσουν και να "σηκώσουν" κι αυτά λίγο από το βάρος για να μας ξαλαφρώσουν κι εμάς. Δεν είμαι απόλυτος βέβαια διότι δεν είναι καλό να τα κρατάμε όλα μέσα μας. Απλά θέλω να νιώθω ότι το άτομο με το οποίο θα μοιραστώ τον πόνο μου, μπορεί να το χειριστεί τη δεδομένη στιγμή και δεν θα το "τσακίσω" ψυχολογικά και να το γεμίσω άγχος και ανασφάλεια. Το καλό είναι ότι έχω μάθει να διαχειρίζομαι τις αρνητικές σκέψεις κι αυτά που πονάνε και δεν "πέφτω" εύκολα.

Δεν μου αρέσει να είμαι το επίκεντρο της προσοχής
Γενικά δε μου αρέσει να πέφτουν επάνω μου όλα τα φώτα, προτιμώ να είμαι λίγο στο περιθώριο. Ήμουν πάντα "κλειστός" χαρακτήρας που θέλει το χρόνο του να αφεθεί σε ένα άγνωστο περιβάλλον. Θυμάμαι προ αμνημονεύτων ετών με είχαν καλέσει σε μια συνάντηση χρηστών του IRC (τί εννοείς δεν ξέρεις τί είναι το IRC??? Και τί εννοείς 'μα πόσο χρονών είμαι πια'???). Ήταν στους "Λωτοφάγους" θυμάμαι, στην παλιά Λευκωσία. Πήγα. Με το που κατέβηκα τα σκαλιά και μπήκα στο μαγαζί, είδα μπροστά μου ένα τεράστιο τραπέζι (από τη μια άκρη του μαγαζιού μέχρι την άλλη) και γύρω στα 30-35 άτομα να κάθονται και να πίνουν. Λέπια δεν είχα αλλά ένιωσα σαν ψάρι. Έξω από το νερό. Πήρα μια μπύρα και πέρασα από όλους ένα-προς-ένα να πούμε "cheers" και να συστηθούμε. Τα "ρε μα εσύ είσαι;" και τα "ρε σεις...αυτός είναι!" δεν με έκαναν να νιώσω και πολύ πιο άνετα. Από όλους όσους ήταν παρόντες, ήξερα μόνο μία κοπέλα από πριν. Κάθισα δίπλα της και σιγά-σιγά πιάσαμε κουβέντα και με άλλους, γνωριστήκαμε κλπ. Αργότερα βρέθηκα και σε άλλες τέτοιες συναντήσεις και ομολογώ ότι ήταν πιο εύκολο.

Δε θυμώνω εύκολα
Δύσκολα θυμώνω κι ακόμα πιο δύσκολα βγαίνω εκτός εαυτού. Η υπομονή που λέγαμε προηγουμένως...Τα άτομα που με είδαν πραγματικά έξω φρενών είναι μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού και σίγουρα θα το θυμούνται για καιρό!

Δεν ξεχνάω νούμερα
Κι αυτό ισχύει και για την κυριολεκτική έννοια της λέξης "νούμερο" αλλά και για τη μεταφορική. Αριθμούς δηλαδή και άτομα που είναι...νούμερα! Ημερομηνίες, τηλέφωνα, νούμερα αυτοκινήτων κλπ δύσκολα φεύγουν από τη μνήμη μου. Γενικά έχω καλή μνήμη. Μπορεί να θυμάμαι την πιο ασήμαντη λεπτομέρεια από μια κουβέντα που είπε κάποιος πριν χρόνια. Μπορεί βέβαια και να ξεχνάω κάτι που μου είπαν μόλις χτες! Άβυσσος η ψυχή της RAM μου...


33 σχόλια:

  1. να μεν σου πώ τι εσκέφτηκα μόλις είδα τον τίτλο!

    για 2-3 που τούτα που έγραψες, δεν ξέρω γιατί αλλά they make sense..I mean οτι έτσι σε έχω στο μυαλό μου ως personality που την γνώμη που εσχημάτισα διαβάζοντας σε!

    σε meeting χρηστών του blogger πότε εννά παρεβρεθείς??! εν θα έχουμε ψάρι..είμαι allergic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τί μπορεί να εσκέφτηκες με το που είδες τον τίτλο πέρα που το μπλογκο-παιχνίδι καλέ; Ειλικρινά δεν πάει πουθενά ο νους μου! :Ρ

      Εν μας είπες ποιά εν τούτα τα 2-3 που make sense για να δώ αννέν σωστά που με εψυχολόγησες!

      Από τα meetings χρηστών του blogger απουσίαζα για λόγους ανωτέρας βίας...

      Διαγραφή
    2. not sharing your troubles, οτι είσαι 'κλειστόσ' χαρακτήρας (I think most I.T people are) και οτι είσαι the patient type, ήρεμος που δεν νευριάζει!
      also you use humour as your defence mechanism που το κάμνω και εγώ so it takes one to know one!

      επίσης (αν και στο μυαλό μου εν έχω εικόνα απλά κάμνω match personality στον/στην blogger που διαβάζω συχνά) έχω την εντύπωση για κάποιο λόγο οτι έχεις μακρυά μαλλιά:p

      Διαγραφή
  2. Απίστευτο εκαμα click σε έτσι τίτλο τζιαι δεν μου έφκαλε κάτι που να αναστατώσει τον μάστρο. Νομίζω εξελίσσεσαι:p

    Σε meeting του irc επήα και εγώ τζιαι ασπούμεν οτι ήταν αρκετό για να μεν ξαναπατήσω ποττέ σε έτσι πελλάρες. I mean I feel u.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είσαι που τον τζαιρόν του IRC; Είχα σε για πιο μητσιάν (ΝΟΤ!)

      Διαγραφή
  3. Τωρα άμα σου πω ότι εσυμπαθησα σε εν να με πιστεψεις; Γενικά εν μπορώ τους πολλα θορυβωδης και χουμισσιαριδες τύπους. Κάνει με ο εαυτός μου ;) την υπομονή τη θαυμάζω, την έχει και ο αντράς μου. Πείτε μας ρε παιδκια πως τα καταφερνετε....;;;; Αν ολοκληρωνες και τις δουλειές σου πιο νωρίς, νομίζω θα ήσουν πολυ τέλειος για να σε αντέξει κάποιος, συμπεριλαμβανομενου και του εαυτού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "The Sun is shining, the grass is green" που ελάλεν τζαι ο Μιγιάκι του Καράτε-κιτ :Ρ

      Διαγραφή
  4. Να σταματήσουμε να σχολιάζουμε το IRC γιατί καρφωνόμαστε νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντάξει, εν θα πούμεν ότι ήσουν ο @Aeras

      Διαγραφή
    2. no way επρόλαβα το και εγώ το irc!:p

      Διαγραφή
    3. Μα το IRC υπάρχει ακόμα έτσι τζι αλλιώς. Απλά τον τζαιρόν της Αχάπαρης, τζίνη τζαι ο Χ ήταν :Ρ

      Διαγραφή
  5. Φίλτατε!
    Μετά που τόσον τζαιρόν, επεθύμησα τζιαι γω να βρεθώ με τους παλιούς μλογκόφιλους. Ο πιο επίκαιρος, εσκέφτηκα, θα είσαι εσύ...
    Το τραουδούιν έφερεν μου θθύμησες...
    Όσον για τα "αϊπια" σου, μαντές τζιαι επερίγραφες με εμέναν...
    Παραμένεις Μεγάλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτον ρε! Γρόνια τζαι ζαμάνια φίλτατε!
      Τα κάρβουνα έshεις τα αφτούμενα οξά; :)

      Διαγραφή
    2. Με alveonet, φτερά προστασίας τζαι ξέρω γιω κουέντες;

      Διαγραφή
  6. Μισό λεπτό διότι δεν κατάλαβα τους όρους του παιγνιδιού! Γράφεις 7 πράγματα για τον χαρακτήρα σου, 7 αϊπια, 7 που δεν ξέραμε????

    Πέραν της απορίας τα πιο πολλά τα καταλάβαμε δεδομένου ότι έχουνε φάει ψωμί κι ελιά μαζί :)

    Μπρέντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμέναν είπαν μου να γράψω 7 πράματα για μένα πάντως :Ρ

      Διαγραφή
  7. η Μάνα πέρκι να είσιεν κανένα nickname "sexyF18" hahahaa
    (για να παραβλέψω τες κατζιές περι ηλικίας..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ η παλιές καλές εποχές του irc... τότε που η πρώτη ερώτηση που σου έκαναν δεν ήταν "τι φοράς τώρα μανάρι μου;" :-)))

    τελικά μιλούμε πολλοί μόνοι μας οπότε έννεν τόσο κακό όσο νομίζαμε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς και δεν ήταν το "τί φοράς τώρα μανάρι μου;" η πρώτη ερώτηση. Πρώτα ρωτούσες "a/s/l" για να ξέρεις τί ηλικίας και τί φύλου είναι το μανάρι! :Ρ

      Διαγραφή
  9. Ναι όντως αυτά που λες μοιάζουν με την εικόνα που έχουμε σχηματίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός που ψυχοπαθείς, επροκύψετε μου τζαι ψυχολόγοι τελικά α; :Ρ

      Διαγραφή
  10. Κοίτα να δεις που και στα 7 μοιάζουμε! Μπας και σε λεν μιχάλη κι εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αυτό το ότι μοιάζουμε, για καλό είναι που το λες; χαχαχα
      Όχι, δε με λένε Μιχάλη. Ας διαφέρουμε και κάπου ντε!

      Διαγραφή
  11. Πανω κατω τουτα επιστευκα για σενα.
    Εξηασες να γραψεις οτι εθελες να σε λαλουν Ορφεα :Ρ

    Εν τω μεταξυ, οντως, εσχεις μακρυα μαλλια??? Γιατι μες τον νου μου εσχεις μιν μιτσια... τασχινοπιττουα στην θεση της κουριας :ΡΡΡ

    Υπομονη... Χμ... Πως ειναι να εσχεις υπομονη, ρε κουμπαρε! Δεν γνωριζω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε είπαμεν να περιοριστούμεν σε 7 πράματα, θα μπορούσα να γράψω πολλά παραπάνω :Ρ

      Αρέσκουν μου πολλά ονόματα, το Ορφέας εν ένα που τζίνα. Αλλά μπορεί να μεν ήταν τζαι πολλά βολικό να με λαλούν Ορφέα δεδομένου ότι έτσι λαλούν τον shύλλον μας οπόταν ήταν να μου φωνάζουν τζαι να ακούσιν λάξιμον χαχαχα

      Τί εννοείς "μιαν μητσιάν τασχινοπιττούαν στη θέση της κουρίας" ολάν;! Ναι, εν μακρυά :Ρ

      Διαγραφή
    2. Τασχινοπιττουα, οταν αναφερετε στο τριχωτο της κεφαλης, εννοουμε την... φαλακριτσα! Αλλα μαϊ μιστεϊκ! Εισαι... μιτσης εσυ :Ρ

      Διαγραφή
    3. Είμαι μιτσής ναι, λαλεί το τζαι η θκειά μου η Αχάπαρη :Ρ

      Διαγραφή
  12. καλα ρε παιθκια irc ειχα τζιε εγω που ειμαι τζιε που τους πιο μιτσιους δαμεσα (θιχτειτε ελευθερα!!) η ηλικια σου ινβ φαινεται που το τραγουδι που ποσταρες... γιατι btw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν τζαι κρύφκουμεν την ηλικίαν μας εμείς, εν άλλοι που χώννουνται :Ρ

      Το τραούδιν εν του τζαιρού μου γι' αυτόν :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...