Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

Αν ζωγράφιζα τη ζωή


Αν ζωγράφιζα τη ζωή θα έβαζα μπόλικο γαλάζιο στον ουρανό.
Από εκείνο το γαλάζιο το καθαρό, το αυθεντικό.
Το γαλάζιο της θάλασσας.

Θα έβαζα αυλή μ' αγιόκλημα και γιασεμί.
Κι ένα παγκάκι κάτω από τη λεμονιά.
Θα έβαζα χαμόγελα παιδιών και φωνές χαράς.
Και μπόλικα "γιατί" από παιδιά που θέλουν να μάθουν τα πάντα.

Αν ζωγράφιζα τη ζωή θα έβαζα δυο καρδερίνες σε λευκό κλουβί.
Και θα ζωγράφιζα χρόνο για ν' ακούμε τις φωνές τους.

Αν ζωγράφιζα τη ζωή θα έσβηνα τον πόνο.
Θα έσβηνα τα δάκρυα και τους κόμπους στο λαιμό.
Θα ζωγράφιζα κουράγιο και θέληση.
Και στιγμές.
Μικρές.

Αν ζωγράφιζα τη ζωή θα ήταν πολύχρωμη.
Και φωτεινή.
Θα 'ταν η αύρα η καλοκαιρινή και το φθινοπωρινό αεράκι στη βεράντα.

Θα ζωγράφιζα μυρωδιές κι αισθήματα.
Δυόσμο.
Βασιλικό.
Κανέλα.
Μπαχάρι.

Αν ζωγράφιζα τη ζωή θα έβαζα κρασί κι αγάπη.
Πώς να 'ναι άραγε το χρώμα της αγάπης;
Κόκκινο υποθέτω, όπως το κρασί.

Θα ζωγράφιζα θάλασσες κι ωκεανούς για να διασχίσω.
Για να βρώ καινούρια χρώματα.
Για καινούριες πινελιές.

Αν ζωγράφιζα τη ζωή, δε θα πετούσα ποτέ το πινέλο μου.

31 σχόλια:

  1. ναμπου ρε ινβ, εφλωρέψαμεν;;;;; χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναμπου ρε ινβ, εφλωρέψαμεν;;;;; χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναμπου ρε ινβ, εφλωρέψαμεν;;;;; χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζι εφάνηκεν μου λλίον περίεργη η γεύση του καφέ σήμερα...

      Διαγραφή
  4. Βάλε γιε μου κανένα σταυρόλεξο τζιαι παρέτα τα πινέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν προλαβαίνω τωρά για σταυρόλεξο λαλούμεν, μα ενομίσετε εν εύκολη υπόθεση; τς τς τς
      Κάμετε πομονήν;
      Τί εννοείς ίνναμπον τούτον;

      Διαγραφή
  5. συμφωνούμε σε ούλλα εκτός στα γιατί των μωρών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το σχόλιο του κτηνού κάμε του το κόπι πέηστ στο δικό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάμει μόνος του. Εις τριπλούν. Όι το άλμαν.

      Διαγραφή
    2. ναμπουν ρε Sike, έγινες του ΣΥΡΙΖΑ; Οξά είσαι Χρυσαυγίτισσα..
      Εσύ ρε φλώρε μεν μιλήσεις α!

      Διαγραφή
  7. Πέρασα αμέτρητες ώρες σαν παιδί κάτω από τη τεράστια λεμονιά στο πατρικό μου, μου το θύμισες. Μόνο που αντί για παγκάκι είχαμε την "αναπαυτική" καρέκλα του παπά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχάπαρη, τωρά πρέπει να γράψεις τζι εσύ αλλό 2 σχόλια για νάμαστεν ίσια ίσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κράτα το πινέλο,και πρόσθεσε χρώματα!
    Άσε τους άλλους να νομίζουν πως είναι ανάφλωροι (:Ρ)
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωχου πολυ φλωρια ομως. αλλα ατε παρε ενα μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο!

    Για να είμαι ειλικρινής, όσο το διάβαζα τόσο μου άρεσε περισσότερο και περίμενα να δω στο τέλος σε ποιον ποιητή ανήκει και να το κάνω copy.

    Χάρηκα που δεν υπήρχε άλλη υπογραφή!

    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να πω ότι είδα ένα παγκάκι την προηγούμενη βδομάδα και μου άρεσε. Θα το πάρω και θα το βάλω κάτω από Τη Λεμονιά.

      Διαγραφή
  13. εθύμησε μου παιδική ζωγραφιά , αθώα και όμορφη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ουυυυ ίντα καλό:)
    άφηστους να λαλούν..οι φλώροι έχουν τις τύχες τες καλές:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...