Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Φοούμαι, τρέμω λαλώ σου!!!

Τί εννοείς εν εκατάλαβες τί εννοώ με το προηγούμενο ποστ;

Ναι, καταλάβω ότι ούλλα μια ιδέα ένι τζαι να μεν ανησυχώ τζι εν θα ξανατύχει κλπ κλπ αλλά πάλε...εν πράμαν να μεν τρομοκρατείσαι;

Μα τί εννοείς σιόρ εν καταλάβεις για ήντα πράμαν μιλώ;!

ΓΙΕ ΜΟΥ!

Την περασμένην φοράν που σας άφηκα νάκκον μόνους σας, ήρτα πίσω τζι έλειπεν έναν χωρκόν που το χάρτη!!!

Ένεουεϊ, να 'σαστεν προκομμένοι α!
Να μεν είμαι με την έννοιαν!


Τί εννοείς εν παράτζαιρα για διακοπές;

36 σχόλια:

  1. ουυουουουουουου, μα εν τζιαρός να φύεις ρε κουμπάρε τωρά;;;
    ο μιτσής εν εχει λάθος, χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουυουουουουουου, μα εν τζιαρός να φύεις ρε κουμπάρε τωρά;;;
    ο μιτσής εν εχει λάθος, χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουυουουουουουου, μα εν τζιαρός να φύεις ρε κουμπάρε τωρά;;;
    ο μιτσής εν εχει λάθος, χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να μείνω να δροσίσει νάκκον χαχαχα

      Διαγραφή
  4. ps. Εβαρέθηκα να σβήνω, τα 3πλα μου σχόλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάμε έναν έλεος με τούντο triple-play σου ρε!

      Διαγραφή
  5. Oυου επροτιμούσα να έκαμνες το ταττου της πραξούλλας.
    Anw have fun τζιαι μεν ανησυχείς. Οτι τζιαι να γίνει θα το ραντίσουμε με το λάστιχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέτα με την Πραξούλλα τζαι το τταττού τζι εννα μου κάμεις το ποστ non-kapira-friendly!

      Διαγραφή
  6. εσού πήαιννε θκιανεύτου τζιαί με έσhεις έννιαν, πόν να στραφείς μαθθαίνουμεν σε ξάνα γεωγραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και λαλώ και εγώ που εχάθηκεν τούτος!!!

    Καλά να περάσεις:)))

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τζαι μεν ξεχάσεις να φέρεις μαγνήτες της She. τι εννοείς έσσει πολλούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα μαγνητικά πεδία που αναπτύσσει έσσω της η she, παίζει να μεν ξαναδουλέψει ο επιταχυντής του Cern :P

      Διαγραφή
  9. Εν ναι παρατζαιρα ρε! Εν ο καλυττερος τζαιρος!

    Ατε πηαινε στο καλο, καλη διασκεδαση τζαι πνασε τζαι για μας, που εν επηαμεν πουποτες (κλαψ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μείνε να δροσίσει αλλό νάκκον τζι ύστερα πάεις! :Ρ

      Διαγραφή
  10. Χαχαχα! Δικός σου είναι αυτός ο μπόμπιρας? Δεν κατάλαβα καλά! Αν είναι πάντως έχεις αγοράσει από σβέρκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν είναι δικός μου μαρή, κόρη είναι που έχω εγώ!

      Διαγραφή
  11. καλημέρα
    ευχαριστώ που πέρασες από τα μέρη μου
    καιρό έχει να σε δω στα μέρη μου ..θα χαρώ να σε βλέπω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να πάεις στο καλό τζαι να περάσεις καλά. Εννα σε πεθυμήσουμεν όμως. Όι να αρκήσεις πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα είναι ώρα για διακοπές! Θα πάω κι εγώ την άλλη βδομάδα! Καλά να περάσεις και δεν ξανανησυχώ για σένα ποτέ! Btw είδες η Αχάπαρη τελετή που έκανε για τη νικήτρια της??? Όχι πελλάρες! #just_saying

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα ΣΠΟΟΟΟΟΝΤΑ! ΑΡΣΑΛΟΣΠΟΝΤΑ!

      Διαγραφή
    2. #just_saying α;
      καλάααααααααννννν

      Διαγραφή
  14. πριν να θκιανευτείς, φύε τούντην διαφήμιση του αναστασιάδη που πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τες διαφημίσεις παρακαλώ να απευθυνθείτε στον γούγλην. Εκ της διευθύνσεως

      Διαγραφή
  15. το πιο περίεργο είναι ότι εχτές είχα πάει στο γιατρό μου και όπως εξάπλωνα στο κρεβάτι, τί βλέπω στο ταβάνι; Την ίδια εικόνα! και ζω αμερική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σολλεπτό! Ο γιατός σου έχει στο ταβάνι του τον μικρό με της σερβιέτες; Όχι τίποτ' άλλο, όταν με το καλό έρθω αμερική για διακοπές να περάσω να τον γνωρίσω...

      Διαγραφή
    2. Ναι η γιατρὀς μου, η γυναικολὀγος... ήταν πολλά αστείο.

      Διαγραφή
  16. Καλές διακοπές ντηαρεστ φρεντ και τωρα πλέον μαστερά! :Ρ

    Ελπιζω να εβαλες συναγιαρμό (όι δημοκρατικό ομως, σορρυ επηρεασεν με η Neerie) πανω στο μπλογκ...όι να γινει κανένας χαττάς τζαι να σε γυρευκουμε!

    Ατε χαβ φαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγύρεψα ποτούντον συναγιαρμόν αλλά είπαν μου τζιαμέ στη φρουταρία ότι έννεν τζαιρός των γιαρμάων τωρά...

      Διαγραφή
  17. μια χαρά πόμπα πομπα ατε καλες διακοπές!!!! τι εννοείς έλειπε χωρκό που το χάρτη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν εσυνάφερα τη λέξη "Μαρί" πέρσι όταν επέστρεψα, είπαν μου "μας τελείωσε, να σας βάλω κάτι σε Ζύγι;"

      Διαγραφή
    2. Το λέμε εμείς πολύ το 'Μαρί' και ενίοτε το λέμε και 'αρί' εδώ στη Θεσσαλία!

      Καλά να είναι το παιδί σου τούτο. Το σβερκώνεις, του εξηγείς (μ' αυτή τη σειρά) και τελειώνει η υπόθεση. μα να τον κάνεις γαμπρό; ε; ε; τι λες εσύ με την κόρη;
      αχαχαχαχα!!!

      Καλά να περάσετε φίλε μου! Καλή ξεκούραση και πάρτε δυνάμεις για να 'χετε το χειμώνα!
      Φιλιά!
      >'ο'<

      Διαγραφή
  18. καλά να περάσετε... :)

    υ.γ. έστω τζαι καθυστερημένα...
    εν χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς μου τούτο, μεν αγχώνεσαι... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...