Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Ο κύκλος μου έκλεισε...


Όλα κάποτε τελειώνουν.

Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν καιρό τώρα τη στιγμή που θα έγραφα αυτή την ανάρτηση.
Διότι κακά τα ψέμματα, όλα κάποτε τελειώνουν. Κι όλοι οι κύκλοι κάποτε κλείνουν. Καλώς ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα. Θα με ρωτήσεις πώς νιώθω τώρα που σου γράφω αυτές τις γραμμές. Θα σου απαντήσω ότι νιώθω περίεργα.

Όλο αυτό το διάστημα που κράτησε όλο αυτό, έζησα τόσα πολλά.
Υπήρξαν καλές στιγμές, υπήρξαν και άσχημες στιγμές.
Υπήρξαν γέλια, υπήρξαν και κλάματα.
Προσπάθησα να δώσω όσα πιο πολλά μπορούσα και πήρα κι εγώ πολλά. Ίσως περισσότερα απ' όσα έδωσα.

Θα με ρωτήσεις αν μετανιώνω που υπήρξα σ' αυτή τη διαδικασία τόσο καιρό...
Θα σου απαντήσω πως δεν μετανιώνω. Αν βάλω τα πράγματα στη ζυγαριά, μπορώ να πω ότι άξιζε τον κόπο και σίγουρα είναι κάτι το οποίο θα θυμάμαι για πάντα.

Όλο αυτό το διάστημα ήταν μέρος της ζωής μου. Κομμάτι της καθημερινότητας μου. Είχα την τιμή και τη χαρά να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους. Με κάποιους απ' αυτούς ενδεχομένως θα κρατήσω επαφή, με κάποιους άλλους θα χαθώ για πάντα. Όλο αυτό το διάστημα όμως, εξαιτίας αυτής μου της ενασχόλησης στερήθηκα από προσωπικό χρόνο. Στέρησα χρόνο από την οικογένεια μου κι αυτό είναι κάτι που με λυπεί ιδιαίτερα. Ίσως τώρα να μπορέσω να κερδίσω πίσω αυτό τον χαμένο χρόνο και να επανορθώσω για τις χαμένες στιγμές.

Μη νομίζεις ότι μου ήταν εύκολο να πάρω αυτή την απόφαση, κάθε άλλο.
Όσο να 'ναι είχα συνδεθεί με όλο αυτό, ήταν μέρος της καθημερινότητας μου και σε κάποιο βαθμό θα μου λείψει.
Αλλά την απόφαση μου την πήρα κι είναι οριστική και αμετάκλητη.

Έχω αποφασίσει να βάλω ένα τέλος στη φοιτητική μου πορεία.
11 χρόνια σπουδών είναι νομίζω αρκετά.
Τόσα χρόνια, πυρηνικός επιστήμονας έπρεπε να ήμουν κι όχι να έχω απλά ένα Μάστερ!
Ας είναι όμως...

Hasta la vista Πανεπιστήμια!
Adios amigos!

Είμαι ο Ινβίκτους και μόλις ολοκλήρωσα (τις σπουδές μου)!

Τί εννοείς νόμισες ότι θα σταματούσα το μπλόγκιγκ;
Πας καλά μάνα μου;
Ήμαρτον που λέει κι ο Γεωργίου!


80 σχόλια:

  1. Εθκιάβασα τον τίτλο στο twitter, ήρτα ποδά τζιαι επήα μονομιάς στο τέλος! Χαχα, you cannot troll a troll, sir :D

    Άτε, να πνάσεις τωρά. Τζιαι λλιανίσκουν οι πιθανότητες να σε προλαβαίνουν άλλοι στα θέματα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εννοείς; Τα παρατάς πριν τελειώσεις; Ή τελείωσες και δεν συνεχίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελείωσα παιδί μου! ΟΚ, ας το διευκρινήσουμε και στην ανάρτηση προς αποφυγή παρεξηγήσεων :)

      Διαγραφή
  3. Πε μου ότι είμαι τζιαι η πρώτη τωρά! Αμάναμου! Εν αλήθκεια εφοήθηκα εγώ. Έσιεις μας με το λάομαν, γιε μου (όι λαομόν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελοσπάντων, καλή συνέχεια τζιαι μακριά που τα πανεπιστήμια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ααααααχαχαχαχαχα!!!! έκαμα το ίδιο πράμα με τον ΤΤ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα είσαστεν τζι εσείς πολλά προβλέψιμοι όμως στες αντιδράσεις σας α! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Ρε αν σε είχα δαμέ ήταν να σε πνίξω α! Ενηξέρω γιατί αλλά ένιωσα ενα κόμπο στο λαιμό. Κύριε λέησον πιον με τούντα blogs τςτς
    (η απάντηση να εν πελλάρικη please)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σολλεπτό! Σολλεπτό!
      Όταν λες "ήταν να με πνίξεις" τί ακριβώς εννοείς;
      Ήταν να μου μπουκκώσεις τρούφες σπιθκιάσιμες;
      Ο κόμπος μόλις ήρτεν ποδά νομίζω...

      Διαγραφή
  7. 11 χρόνια εγίνεσουν γιατρός τζαι ήταν να κόφκεις λίρες, εννοώ ευρώ που την άκρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υγ. Πας καλά μάνα μου;

    πάεις καλά απαντώ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με το λάαααααααααομα λέμε...τα ίδια με Moonlight k TT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια oilaomene για την αποφοίτηση! Τα χρόνια περνούν & δεν το καταλαβαίνουμε, έκαμες τα όλα μαζί και τούτο σε κάμνει ακόμα πιο άξιο.

      Διαγραφή
    2. Εν η αλήθεια ότι το timing του Μάστερ εν ήταν τζαι πολλά σπουδαίο, ήρταν πολλά (αναπάντεχα) πράματα μαζί τζαι εζορίστηκα πολλά. Σε άλλη ανάρτηση να πω παραπάνω για την εμπειρία μου

      Διαγραφή
  10. Με τρόμαξες όμως! Αχου, τι έπαθα. Άντε, καλή ζωή τώρα!

    (σε καλό σου πια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τς τς τς
      Μα να μην μπορώ να μιλήσω σοβαρά πια; :)

      Διαγραφή
  11. Ειλικρινά επόνησα την κοιλιά μου γιε μου! Ουφ...μπράβο σου με όλη μου την καρδιά!

    Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο θκειός μου ο Κοκής πάντως, όποτε του ελάλουν ότι πονώ την τζοιλιά μου, ελάλεν μου "κλάσε να σου περάσει"...εν ξέρω αν βοηθά :P

      Διαγραφή
    2. Καθόλου δεαξ: http://oilaomon.blogspot.com/2010/10/i-smell-selling-success-here.html

      Διαγραφή
    3. χαχαχα μα θώρε πράματα που έχανα τον Οκτώβρη του 2010!

      Διαγραφή
    4. Τα πάντα όλα! Τί να λέμε τώρα...

      Διαγραφή
  12. Έκαμες με με το λάομαν!Καλή αποφοίτηση!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντάξ, είπαμεν είμαι άshημος αλλά όι τζαι τόσο φοητσιάρικος :|

      Διαγραφή
  13. Εισαι βλακας βλακας βλακας!!! Λαλω τι επαθε τωρα τουτος????? Επηρε το σοβαρο του ομως, εν μας περιπαιζει!!

    Ατε χρεντ congrats! Να πνασει το βλαντζιν σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σολλεπτόν γιατί εννα shίσουμεν τα κλατσό μας τζι εν έχω βερνίτζιν των νυshιών πρόχειρο...ποιός εν ο βλάκας; :P

      Διαγραφή
    2. Ok το οτι ξερεις οτι αμαν shισεις το κλατσο βαλλεις μανικιουρ εν ανησυχητικο ρε χρεντ!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα φεύκει μου τίποτε ενόμισες;

      Διαγραφή
  14. Καταρχήν συγχαρητήρια! Μπορώ να πω ότι σε αντιλαμβάνομαι 101%. Ομοιπαθής βλέπεις στο ίδιο έγλημα. Θα σου πάρει κανένα μήνα να συνέλθεις. Σίγουρα όμως τώρα όλα είναι πιο ευχάριστα. Μη ξεχάσεις όμως την "υπόσχεση" που έγραψες για να αναπληρώσεις το χρόνο που έκλεψες από την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ καταλαβαίνεις καλύτερα που τον καθένα για ποιό πράμα μιλώ ;)
      Ο χρόνος που εστέρησα που την οικογένεια μου εν ο πιο μεγάλος κόμπος στο λαιμό πάντως...

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω στη σελίδα vi να έγραψες τουλάχιστον κάτι για αυτούς....

      Διαγραφή
  15. Ρε πελλε! Λαωμενε! τς τς τς

    Αν τζαι κατι εκαταλαβα... Λαλω, εν γινεται... καποιο λακκο εχει η φαβα...

    Συγχαρητηρια!
    Ελπιζω να αναπληρωσεις τον χαμενο χρονο με την οικογενεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτη η φάβα τελικά εν όπως τες στράτες μετά το αποχετευτικό :P

      Διαγραφή
  16. Πάλε καλά, στη αρχη λέω μα εν νεν πρωταπριλια ακόμα. Άτε συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παρέτα τζι έντόshεις το μπλοφάρισμα. Τζι εγώ επήα ολόισια στο τέλος, μετά την 2η πρόταση.

    Τρολλερόο Τρολλαράαααιιι!!

    Καλός κοπρίτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βάλε μια διευκρίνιση στον τίτλο για τους καρδιακούς αναγνώστες,τς τς τς :)))))))))))
    Συγχαρητήρια!!!

    Μακρυά από τα πανεπιστήμια,ναι.Τελειώνει όμως ποτέ η μάθηση όταν την ψάχνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλοί καρδιακοί μας προέκυψαν τελικά :)

      Διαγραφή
  19. Ναι!!! επιστέψαμεν σε τωρά, τζείνα ούλλα που έσεις μεσ'τα drafts ιντά πον να τα κάμεις, εν μου λαλείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ts ts ts φίλε anonymous εκαμες skip το τέλος αντι την αρχή;

      Διαγραφή
    2. Μα ποιός εμίλησε για το μπλογκ σιόρ; τς τς τς

      Διαγραφή
  20. νταξει πρεπει να σου πω οτι εσταθηκε μου η καπηρα οταν εξεκινησα να θκιαβαζω το ποστ. επρεπε να το τελιωσω για να καταπιω την μπουκια!
    για την αποφαση σου, οτι ξερεις τζιε εν καλα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι εγω τρώω καπηρες τωρα τζαι εκαμα παυση...όι τιποτε αλλο αλλά την αναρή εκουβάλησα την που την Κύπρο!

      Ινβικτους φρεντ συγχαρητήρια!!!!!!!!! Χαιρομαι παρα πολλα που υπάρχουν ανθρωποι που συνεχεια θελουν να μαθαίνουν τζαι προσπαθουν πάντα για κατι παραπανω.

      Το 11 εν σημαδιακο....τζαι εγω στα 11 τωρα φευκω που δαμέσα! (αλλα οκέι εγω 8 εσπουδαζα!)

      Ατε τζαι καθε επιτυχια για το μελλον!! :)))

      Διαγραφή
    2. @Dreamer
      Έshει τζαιρόν που το λαλώ εγώ ότι κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους για τούντες εβλοημένες τες καπήρες! Ούλλον προβλήματα...

      Διαγραφή
    3. @Πρασινάδα
      Μα μόνον 8 χρόνια σπουδές; τς τς τς απαράδεκτον! :Ρ
      Θέκκιου φρεντ :)

      Διαγραφή
    4. το 11 επερνεν σε τζαι τζιαμέ στην ΕΣΕΛ στο παντωπουλείο....

      Διαγραφή
  21. μπα σε καλό σου..ε λαωσες μας οτι ενα αφησεις το μπλογκιγκ..οι λαομον ολαν :)))
    ευτυχως που δε θα το αφησεις..
    ξερω εμεις δε γνωριζομαστε πολυ καιρο , λιγο καιρο ειμαι μελος σου αλλα εγω αγαπω ολα τα μπλογκ που ειμαι μελος

    αν τζιαι νομιζω οτι εγινα σου βαρος , θα ερχομαι να σε διαβαζω χωρις να σχολιαζω..γιατι εσυ δε ξερω αν με διαβαζεις ή οχι ,αν με διαβαζεις και απλα δε αφηνεις σχολια
    εγω δε θελω να ειμαι βαρος και ενοχληση
    κι ετσι θα σε διαβαζω μονο και γω διακριτικα και αθορυβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάρος δεν μου είναι κανένας αναγνώστης, είτε αφήνει είτε δεν αφήνει σχόλια. Πώς κατέληξες σ' αυτό το συμπέρασμα θα 'θελα να 'ξερα

      Διαγραφή
  22. ινβ μου θέλω να μάθω τι μάστερ ήταν τούτο που σου επήρε τόσα χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάλε καλά που ξέρουμε ότι είσαι άντρας, γιατί με έτσι τίτλο εννα ενομίζαμε ότι εννα κόψει η περίοδος σου! Στην αρχή παρολίγο να την πάθω, αλλά έμαθα σε πιον.
    Εσύ θα παραιτήσεις το μπλογκ όταν καταφέρω να νικήσω στο +λεξο, δηλαδή ΠΟΤΕ.

    Συγχαρητήρια φίλε. Kαταλαβαίνω τις δυσκολίες που επέρασες παρόλο που δεν έχω οικογένεια. RESPECT.
    Άτε τζαι με το καλό να σε δούμε τζαι Dr. Invictus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σολλεπτόν γιατί άνοιξες πολλά μέτωπα δαμέ εσύ. Τούτον για την περίοδο να το ψάξω λλίον μπας τζαι μπαίνω στην εμμηνόπαυση χεχεχε

      Όσον αφορά τη σπόντα για το +λεξο, αννέν για να με καλοπιάεις τζαι αν σου βάλω τίποτε εύκολον για να θκιαβείς, να σε ενημερώσω ότι είμαι αμερόληπτος τζαι αμέμπτου συλλεξου ηθικής. Αλλά μεταξύ μας, με τη ρέντα που έshει η Μπρέντα, εν έshεις τζαι πολλά chances...

      Θέκκιου φίλε για τα συγχαρητήρια. Οι δυσκολίες ήταν όντως πολλές και λόγω δουλειάς και λόγω οικογένειας κλπ αλλά και λόγω διαφόρων άλλων προσωπικών δυσκολιών που είχα τούτα τα τελευταία χρόνια. Θα πούμεν παραπάνω λεπτομέρειες σε άλλην ανάρτησην.

      Υ.Γ: εν είμαστεν για δοχτορκές, εν τζαι το Μάστρε Ινβίκτους καλόν :D

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια! Εύχομαι, αν και τέλειωσε η φοιτητική να μείνεις αιώνιος έφηβος :-)

    Έκαμα scroll κατά λάθος όταν άνοιξα τη σελίδα και διάβασα το τέλος. Άς το καλό! έχασα την αγωνία :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αφού είμαστεν μητσιοί ακόμα σιόρ :)

      Διαγραφή
  25. Είσαι ο Δρ.Λαομόν...σου δίνουμε εμείς το PhD...είμαι περίεργος για το είδος του Master...if you could elaborate it would be perfect..if not i understand... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Μάστερ εν τούτο δαμέ είπαμεν. Το σπουδάζειν ενόσω δουλεύκεις full-time τζαι είσαι τζαι οικογενειάρχης εν που το κάμνει δύσκολο. Αλλά θα πούμε σε κάποια φάση παραπάνω λεπτομέρειες τζαι για τη "δια βί(λλ)ου μάθηση"

      Διαγραφή
  26. συγχαρητήρια! :)
    άτε και στα δικά μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εντάξει εγώ έχω τα 2/3, αλλά τα εύκολα...

    εγώ είμαι πιπίνι ακόμα για γάμο... :ρ χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά ολάν, ένα συγχαρητήρια εν είπα; τσ τσ τσ...

      συγχαρητήρια τζαι νομίζω το Δρ. έχεις το που το Πανεπιστήμιο της Ζωής, εν χρειάζεσαι που κάπου αλλού... ;)

      Διαγραφή
    2. Εν τούτον που μου ελάλεν τζι ένας συμφοιτητής μου, ο Ζιβάγκο :Ρ

      Διαγραφή
  28. Ρησπέχτα σιορ τζαι τους καλαμαράες aka PIGS ... με το post σου ετζοίλισεν μας σε δεύτερον πηλοβάρτζιιν. Πάνω στο λαχανί γαλλικό πικάπ Topaz των 60s, το γρατζουνισμένο 45άρι της Kate Bush «Παμπούσκα-Παμπούσκα» να στριγκλίζει στο ρεφραίν τζαι μετά στο τέλος που κολλάει η βελόνα … κούι κούι κούι κούι... Τάπισα, ήρθεν η frau Άντζελα «Δημητρίου» το γένος Μέρκελ, έφκαλεν τα ρούχαν της τζαι ... ξύπνησα έντρομος!
    Σιγά τωρά που θα πάω φιρί-φιρί ... αβκοκόβκω την. Ούτε στον ύπνον μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κι όπως έλεγαν και οι αρχαίοι Αμερκάνοι: "Μη μου τους κύκλους ... τάρανδε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...