Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Πωλείται (ΝΟΤ) όπως είναι επιπλωμένο

- Καλημέρα κύριε Κίκη μου
- Καλημέρα μάστρε, έshει τίποτες;
- Ε...εννα επρόσεξες κύριε Κίκη μου ότι αρκέψαμεν το σκάψιμον για να χτίσουμεν...
- Καλές δουλειές μάστρε, που λλόου μου τί θέλεις;
- Ε...ξέρεις κύριε Κίκη μου...εννα επρόσεξες επίσης ότι εγοράσαμεν ούλλην την περιοχή δαμέ για να χτίσουμεν...
- Πολλά καλή επένδυση μάστρε, αλλά εξακολουθώ να μεν καταλάβω τί θέλεις που λλόου μου...
- Ε...κύριε Κίκη μου, όταν λαλώ "ούλλην την περιοχή" εννοώ ούλλην την περιοχήν εκτός που το σπίτι σου!
- Έννεν για πούλημαν μάστρε!
- Μα εν μες τη μέση τα εβλοημένα, εννα χτίσουμεν αφού!
- Γυρεύτου αλλού μάστρε, εν το πουλώ λαλούμενΤΕ!
- Μα κύριε Κίκη μου...
- Μαραπέλλες μαρμελλάδαν πας τα μόρνι κκόφι! Εν το πουλώ σιόρ λαλούμεν! Νιέτ! Νόου! Χαΐρ!
- Μα...
- Ποννα πουλήσει ο Luo, νάρτεις να σου πουλήσω τζι εγιώ! Άτε, ρέξε τζι να τραβήσω το κάζιν πάνω τζι εννα μείνουν μισοδότζιν οι κκιοφτέδες της Μυρούλλας...










12 σχόλια:

  1. Α διανύουμε βδομάδα απαλλοτρίωσης δαμέσα. Την επόμενη βδομάδα θέλω αφιέρωμα στα τρίπατα. Τι εννοείς εν δικό σου το blog τζιαι ότι θέλεις ποστάρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρίπατα α; Τραβά τα ο κώλος σου τζι εσένα :Ρ

      Διαγραφή
  2. aaaaaaaaa
    en pan kala toutoi oi kinezoi,proxtes o allos ekame to spiti tou roundabout, toutos emeine mes th mesh ths xomatsias opos to paloutzi.
    ma kala sior intalos ta fkalei tzipano ta autokinita?
    a ivra to eskapsan me to sioiro tzie en eprolave na ta metakinisei enen?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να έshει αερόστατο σιόρ ο άνθρωπος

      Διαγραφή
  3. miso lepto en 2 diaforetika spitia enen(o 8eos na ta kamei spitia).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -Μα αφου εν πουλω, ρε κουμπαρε λαλω σου!
    -Μα εν να χτισω γυρω γυρω τζι εν θα εσχεις προσβαση στο σπιτι σου!
    -Καμε δουλεια σου, λαλουμεν τζι εν εσχει προλημα! Δουλευκω 300 ωρες την ημερα! Εσσω εν ιμπαινουμεν πιον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...