Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

Το Πάθος, το Πνεύμα, το Δώρο

- Ξάπλωσε κύριε Κούλλη μου, χαλάρωσε τζαι μίλα μου...
- Πόθθεν να αρκέψω γιατρέ μου; Τί να σου πώ;
- Πε μου ό,τι θέλεις κύριε Κούλλη μου. Τί σε έφερε δαμέ σήμερα;
- Το πάθος, το πνεύμα τζι έναν δώρον...
- Πιάστα που την αρκήν κύριε Κούλλη μου γιατί προς το παρόν εν καταλάβω...
- Καλόν...

Είχα τούντο πάθος πάντα.
Που τον τζαιρόν που αθθυμούμαι.
Θθυμούμαι έπερνεν με ο τζύρης μου μιτά του τζι εκόλλησεν μου το σκουλούτζιν.

Για τον πολλύν τον κόσμον, η λέξη Χαβάη εν ονειρικός προορισμός για διακοπές, ξέρεις...χάνιμουν τζαι ποτούτα. Για μέναν η λέξη Χαβάη που μόνη της εν λαλεί τίποτες. Μαζίν με το Ρέλατιβ όμως εν η ζωή μου ούλλη.

Για τζίνους που ασχολούνται με τη μουσική, ακούσιν Μπήττολς τζαι ο νους τους πάει στον Ρίγκο Σταρρ...εγιώ άμαν ακούω Σταρρ, ο νους μου πάει στον Καζακέλλο...

Εμεγάλωσα μες τον ιππόδρομον γιατρέ μου.
Ετζοιμούμουν τζι εξύπνουν μες τον Άην Δεμέτην.
Εν έshει άππαρον που να μεν τον ηξέρω.
Τζι έν έshει άππαρον που να μεν με ξέρει.

- Μάλιστα...τωρά καταλάβω για ποιόν πάθος μου εμίλησες στην αρκήν κύριε Κούλλη μου!

Πάθος πολλύν γιατρέ.
Τετάρτην τζαι Κυριακήν ήμουν τζιαμέ.
Να παίξω.
Να ποντάρω.
Τες υπόλοιπες μέρες πάλε ήμουν τζιαμέ.
Να δω τες προπονήσεις.
Να συκόψω.

- Μάλιστα...το πνεύμαν όμως; Πού κολλά;

Να σου πώ γιατρέ μου...
Ήταν πριν κάποια χρόνια η ιστορία ποννα σου πω...
Παραμονές Χριστουγέννων.
Ήταν αθθυμούμαι Τετάρτη δείλις.
Ήμουν φυσικά στον Άην Δεμέτην που πριν να αρκέψουν οι κούρσες.
Τζίνη η μέρα είχα μιάλην καταδρομήν γιατρέ.
Κούρσα έρκετουν, κούρσα έφευκεν τζαι νίκην εν εσταύρωννα!
Εσφύρισεν χαζίριν ο μισθός ούλλος τζαι κάτι οικονομίες που είχα μαζίν μου.
Μα έτσι κακαουσκιάν εν είδα ποττέ μου!

Με το "έλα Πέππο μου" έπιαννεν, με το "βίτσιαστον μάνα μου τζι εν δικά μας" με τίποτε.
Καταδρομή μιάλη λαλώ σου.
Κάττα μαύρη.
Μητσοτάκης, πώς να σου εξηγήσω...

Εκόντευκεν η κούρσα η τελευταία τζαι ήτουν να πεθάνω που το άγχος μου...
Πρέπει να ήπια 4 πακκέττα τσιάρα τζίντην ημέραν που το κάγριν μου!
Επήεννα πάνω-κάτω, πάνω-κάτω τζι εν εσιουρκάζουμουν!

Είχαν μου μείνει λλία λεφτά τζι εν έξερα τί να κάμω...
Τί να παίξω...
Πώς να ρεφάρω...

Σαν εκινούμουν shυφτός, έρκεται ένας τύπος φουρκιστός τζαι διά πάνω μου.
Εκράταν τζι έναν δίσκον στέλλεστιλ με 3 πατούς μελομακάρουνα μέσα.

"Πού πάεις ρε αχάπαρε!" λαλώ του.
"Συγγνώμην φίλε μου, εν σε είδα" λαλεί μου.

Ντάξει, εν τζαι έκαμεν το επίτηδες ο άνθρωπος αλλά τζι εγώ πας τη σικκίρτηση μου, καταλαβαίνεις...

Εζήτησεν μου συγγνώμην ο άθρωπος που λες τζι ετράτταρεν με τζαι λλία μελομακάρουνα, έτσι για να πάει πάσα κακόν τζαι να λυθεί η παρεξήγηση.

"Έκαμεν τα η κυρία μου, εν η σπεσιαλιτέ της" είπεν μου.

Η αλήθκεια ένι πως τα συγκεκριμένα τα μελομακάρουνα εν τα επεΐντιζες τζαι πολλά.
Ήταν έτσι μαυρισμένα, ούλα που να 'ταν κρουσμένα ποζαύλιν...

"Χάτε, φάτα χαλάλιν σου τζαι παρδόν για το ατύχημαν" είπεν μου τζι έκλωσσεν τζι έφυεν...

"Παρδόν;" εσκέφτηκα πουμέσα μου...
Μα ποιός μιλά έτσι σιόρ; Εν τίποτε γάλλος;

Ίσια τζίνην την στιγμήν γιατρέ ήταν σάννα τζι εκατέβην η επιφοίτηση που τα Ουράνια.
Είδα το φως το αληθινόν!
Εύρηκα που είπεν τζι ο Αρχιμήδης!

Παρδόν!

Ήταν καθαρά καρμικόν τζαι ήταν μήνυμαν αγγελικόν!

Το παρδόν ήταν σημάδιν ότι έπρεπεν να τα ποντάρω ούλλα πας τον Ηλίας Σον Πάρδο!
Ό,τι έχω τζαι δεν έχω!

Τζαι ακριβώς τζίνην την στιγμήν, εδάκκασα τζι έναν μελομακάρουνον...

Εσηκώστην η τρίχα μου...ανατρίσιασα ολόκληρος...επουτουντουνίστηκα!
Μα μια γεύση λαλώ σου γιατρέ...μούζιν να 'χουν τζι οι Πραλίνες τζι οι Ζορπάες τζι οι Νουτέλλες!
Τζαι μια μυρωθκιά...αγγελική λαλώ σου!

Έκλεισα τα μμάθκια μου τζαι άφηκα να με πλημμυρίσουν μυρωθκιές, γεύσεις τζαι αισθήματα.
Μονομιάς εμπήκεν μες τα σωθικά μου το Πνεύμαν των Χριστουγέννων!

- Α μάλιστα...έτο τζαι το πνεύμα λοιπόν κύριε Κούλλη μου!

Ναι ναι...
Ήμουν αλλού τζίντην ώραν.
Έμπηκα σε διάθεσην Χριστουγεννιάτικην τζαι επήα ολόϊσια τζι επόνταρα ό,τι λεφτά είχα πάνω μου πας τον Ηλίας Σον Πάρδο.

Τζι αντάν τζαι εξεκίνησεν η κούρσα γιατρέ μου, ενωθήκασιν ευτύς οι θκιό καρμικές συνιστώσες της ζωής μου τζίντην ημέραν...οι αππάροι τζαι το πνεύμαν των Χριστουγέννων.

Τζι αντί να φωνάζω όπως τον πελλόν (ως συνήθως) "έλα Πέππο μου!" τζι "βίτσιαστον μάνα μου!" αντάκωσα τραούδιν.
Τραούδιν που έφκαιννεν που μόνον του μέσα που τούτην την καρμικήν συνένωσην:

♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
♪♫ Μ' αρέσεις πώς μ' αρέεεεεεσεις!!!! ♪♫

Τζαι σαν ετραούδουν, εδάκκαννα τζαι μελομακάρουνα...

Τζαι δώστου καλπασμόν ο Ηλίας Σον Πάρδο...
Τζαι δώστου τραουθκιάν εγώ...

♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
♪♫ Μ' αρέσεις πώς μ' αρέεεεεεσεις!!!! ♪♫

Τζι που 'ταν αουτσάϊτερ ο άππαρος μου, επαίρναν τους άλλους σαν τους σταματημένους!

Τζαι δώστου καλπασμόν ο Ηλίας Σον Πάρδο...
Τζαι δώστου τραουθκιάν εγώ...

♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
♪♫ Μ' αρέσεις πώς μ' αρέεεεεεσεις!!!! ♪♫


Ώστι τζι ετερμάτισεν πρώτος τζαι εσπάσαμεν τα ταμεία!
Έπιασα τους τα χοντρά!
Κανένας εν επερίμενεν έτσι νίκην!
Έκαμα την πάζαν της χρονιάς!

- Ώστε....ε μπράβο κύριε Κούλλη μου, τουλάχιστον έφκαλες τα σπασμένα!
- Τζαι με το παραπάνω γιατρέ μου!
- Μάλιστα...έμεινεν μας το δώρον τωρά για να καταλάβω τον αρχικό συνειρμό σου...

Έφα τους τόπους γιατρέ να έβρω τζίντον άθθρωπον που μου έδωκεν τα μελομακάρουνα!
Τον άθθρωπον που μου άλλαξεν τη ζωή μου!
Εν τον ήβρα!

Διότι γιατρέ μου σε τζίντον άθθρωπον χρωστώ τα πάντα.
Τζαι επειδή κοντεύκουν τζαι τωρά Χριστούγεννα, θέλω έστω τζαι που δαμέ να του κάμω ένα δώρο...
Το ελάχιστο δηλαδή που μπορώ να κάμω για το καλό που μου έκαμε...

Να του κάμω μιαν σούβλαν δώρον να φάει να ευκαριστηθεί...










Αγαπητιμένη μου Αχάπαρη, εύχομαι Καλά Χριστούγεννα τζαι ό,τι ποθείς με τη νέα χρονιά.
Υγεία πάνω που ούλλα. 
Τα άλλα ούλλα εν λεπτομέρειες.

Υ.Γ: τζαι πε μου χαρώ σε...τί εγύρευκεν ο κύριος Αχάπαρος με τον δίσκον τον στέλλεστιλ τζαι τα μελομακάρουνα μες τον Ιππόδρομον;







61 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχααχ! Αχ-αππαροι! Επονησα τους κοιλιακους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όι να πάθεις τζαι τίποτε τζαι να έχω τζαι τύψεις α! :Ρ

      Διαγραφή
  2. Wow!!! Μα ήντα δώρον α!
    Όι Όι παραδέχουμε το!

    Η Αχ-Αππάρα έδωκεν άλλον Πνεύμα στις ζωές μας :-)

    υ.γ. Είμαστεν ούλλοι καλεσμένοι για τη σούβλαν, έννεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xαχαχαχαχα!!! Τουτο πρέπει οπως και δήποτε να το δει τζαι ο Μίστερ Αχάπαρος!! Το "Αχ άππαροι" νομίζω θα γίνει σλόγκαν! χαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα είναι τζαι μέσα στο πνεύμα των ημερών το σλόγκαν :Ρ

      Διαγραφή
  4. Ωραία ιστορία Ινβικτουσ. λύσε μου τζαι την απορία τωρά τι σημαίνει επεΐντιζες, σε παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, εξηάσαμεν πως μας θκιεβάζουν τζαι παριζιάνες...
      πεϊντίζω σημαίνει εκτιμώ, υπολογίζω :)

      Διαγραφή
  5. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, κλάμαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, κλάμαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, κλάμαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαός και Κωλονάκι είναι η ανακτοροκαλύβα μας ένα πράμα. άτε ρε γράφεις κάθε σχόλιο τρεις φορές. Ρωτώ για να μαθαίνω.

      Διαγραφή
    2. Μα κι εγώ απαντώ για να μαθαίνεις :Ρ

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχα...γελώ μόνη μου μες το γραφείο! που τα σκέφτεσαι εννά πελάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν πλάσμαν που μου εκληρώθηκεν να μεν έχω έμπνευσην; χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Εφυρες με παλε! Που τα σκεφτεσαι ρε "σhεϊττάνη"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω την ίδια απορία με την Ουρανία....ευτυχώς που είμαι μόνη μου στο γραφείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί εννοείς εν με θκιεβάζει ο μάστρος σου;
      Ο πρώην μάστρος της Ουρανίας εθκιέβαζεν με πάντως! :Ρ

      Διαγραφή
  11. Απολαυστικότατο! Χρόνια σας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους μας!

      Διαγραφή
  12. Χαχαχα είσαι θεός! Και τολμώ να πω ότι για την απογοήτευση μου που δεν είσαι ο σήκρετ σάντας μου, μας αποζημίωσες με αυτό το θεϊκό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ούλλα καρμικά τί ενόμισες...ετζύλισεν το στούππωμαν τζι ήβρεν την μαείρισσαν χαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. Απαναία μου ήξερα το οτι είσαι εσύ! Ψέματα εν το ήξερα απλά ήθελα να πω οτι το ήξερα.
    Ευχαριστώ που τα βάθη των πνευμόνων μου για την συσκευασία των μελομακάρονων εκτός που την επιχείρηση πώλησης τους στον ιππόδρομο (μασκαρούδιν ανακάλυψες μας) θα τα προωθήσουμε τζιαι σε ούλλες τες υπεραγορές ορφανίδη.

    Υ.Γ Μετά που το αχ-αππαροι πρέπει να πάμε να πούμε μαζί τα κάλαντα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνον αν δεχτεί ο Γρούτος να κρατά το τρίγωνο :Ρ

      Διαγραφή
    2. Πολλα!
      Ειδικα αμαν τραουδα που μες το πηγαδι (εκατον ορκων τζαι βαλε) ειναι το κατι αλλο!

      Αν δεν ακουεις καλα ιντα τραουδι... εκτελει, μεν διερωτασαι! Ενα τραουδι περιλαμβανει το πλουσιο ρεπερτοριο του... αυτο :D

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα ταλέντον μιάλον! :D

      Διαγραφή
  14. Πολλά ωραίο. Μας έκανες να γελάσουμε πάλι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχα! εφύρτηκα! ευχαριστούμε τη θεά τύχη που εφκαλε secret Santa ζευγάρι τον Invictus με την Αχάπαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στάνταρ είshεν φάει ληγμένα (μελομακάρουνα) ο Σήκρετ Σάντα :Ρ

      Διαγραφή
  16. ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ

    Τυχερη Αχαπαρη! Συμφωνω με την Ενιμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τυχερή καλό ήνναμπονι;
      Αν μεν ήταν τυχερή έβρισκεν έτσι προίκαν που τα πεθθερικά της; :D

      Διαγραφή
  17. xaxaxaxaxa !!!! Τέλειο!!! Και εχτές επαίρνουν πόξω που το ιπποδρόμιο του Αγίου Δομετίου!! Τυχαίο; Δεν νομίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα εν είδες τζαι τον αχάπαρον με τον δίσκον τον στέλλεστιλ;

      Διαγραφή
  18. Α-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-Αχ άππαροι!!!!
    θέλω να κάμω καταγγελία!! Πιστευω ακράδαντα ότι η ΑχΑπαρη μας, έχει σαμποτάρει όλες τις συνταγές μελομακάρονων στο internet.

    Συγκεκριμένα: Χτες έψαχνα συνταγή για μελομακάρονα...μετά από εκτεταμένο search κ ανάμεσα στις συνταγές της κας Μαρίας, Ανδρούλας, Γιαννούλλας, της γιαγιάς, της θείας, της ανιψιάς, της γειτόνισσας κλπ κατέληξα σε μια.
    Μετά από το πέρας της διαδικασίας κατέληξα σε 2 σινια ωραίοτατα ποζάβλιν μαυρομακάρονα aka συνταγή για "melomakarona Axaparis" ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΑΣΑ, είχαν καεί αυτόματα.
    Προσοχή όλες οι συνταγές έχουν υποστεί μετατροπές και καταλήγουν σε μια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα
      νομίζω η Αχάπαρη να πατεντάρει τη λέξη "ποζαύλιν" στην οποία έδωσε άλλο νόημα και υπόσταση :)

      Διαγραφή
  19. Μμ ουλλον κατζίες είσαστεν. Ετο πε μας οτι εν το έσιεις το ζαχαροπλαστικό λατρεμένη Rain τζιαι άηστα μουσκουρούθκια οτι φταίει η συνταγή.
    Εν τω μεταξύ με τόσο σουξουλητό θα με αναγκάσετε να ξαναεπιχειρήσω την συνταγή μου τζιαμέ που εν είχα έτσι σκοπούς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως επετύχαν μου! Εγίναν μέλι :-Ρ

      Διαγραφή
    2. Αχαπαρη εισαι να καμουμεν μαζι? Να παθουν την πλακα τους ουλλοι με το αποτελεσμα?
      Ελα αυριο πανω, φερε το μελι, βαλλω τα μακαρουνια! Φερε τζαι καρβουνα... το μονο προβλημα ενει οτι εν εχουμε φουρνο...χμ... εν πειραζει! Πυρωνουμεν την φουκου! :ΡΡΡ

      Διαγραφή
    3. Μόλις μας έταξες Αχάπαρη εκατάλαβες το;Περιμένουμε με αγωνία~ΑΑΑΑΑΑ!
      Θα σας ποστάρω το απογευμα φίλτατοι φωτό στο τουιτα, να δείτε τα μελομακαρονα μου σε στυλ Ομπίκου!
      Μπρέντα τη συνταγή σουυυυυ..

      Διαγραφή
    4. Βασικά νομίζω ότι είναι καιρός να παραδεχτούμε όλοι μας ότι η Αχάπαρη εν η Σάντρη Λυσάντρου της μπλογκόσφαιρας...

      Διαγραφή
  20. Ε Invict, το Αχ-Αππαροι με τι μουσική πάει?? Γιατί εκόλλησε μου η μελωδία του εθνικού ύνμου της Ιταλίας ρε τζαι παίζει ασταμάτητα μέσα στο μυαλό μου!!! Είσαι λεβέντης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τί μουσική πάει λαλεί!!!
      ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΕΙ ΛΑΛΕΙ!!!

      Εν όπως το "αχέλλατον αχέλλατον μαρεσεισπός μαρέσεις" ολάν

      Διαγραφή
  21. dammit man! εκόλλησεν μου το αχ-αππαροι που το πρωί που το διάβασα! να με ακούσει και κανένας και να αποκαλυφθεί η ταυτότητα μου τσκ ! :)

    καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. all together now:

      ♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
      ♪♫ Αχ άππαροι!!!! ♪♫
      ♪♫ Μ' αρέσεις πώς μ' αρέεεεεεσεις!!!! ♪♫

      Διαγραφή
  22. En paizete! Molis Eida ton axaparo efirtika! Eisai gifted file mou:) kales giortes na perasoume oulloi mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΑΑΑΑΑαααχαχαχαχαχαχαχα

    Αχ-άππαροι αχ-άππαροι αχαχαχαχαχχα

    Εννα το μάθω στα κοπελλούθκια του σοϊού να το λαλούν στα κάλαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα
      τον ιππόδρομον μόνον μεν τους μάθεις τζαι τα άλλα εν οκ!

      Διαγραφή
  24. Πρέπει να σου πω οτι τα αχαπαρίδια μου εχτές που εθκιεβασαν το ποστ ετραγουδούσαν συνέχεια το "Αχ-αππαροι".
    Τζιαι ο Αχάπαρος Junior εδήλωσεν οτι θέλει να σε γνωρίσει για να δει αν έσιεις γένια. Ενηξέρω που κολλά τουτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αχάπαρος Junior θα πάει πολλά μπροστά :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...