Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

Σησαμόλαον, το


20 σχόλια:

  1. πρέπει ναν η εμφανταστικότερη φάρσα έβερ! νομίζω αν μου το εκάμναν εν θα το έχαφκα επειδή εν πιστεύκω στα φαντάσματα αλλά νομίζω ότι νομίζω λάθος. ήταν να σιεστώ πάνω μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. dude ούτε εγώ πιστεύκω στα φαντάσματα αλλά ήταν να πάθω heart attack!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αντίδραση του πατήρ εμού:

    "Μα πόθθεν εμπήκες εσύ ; Tι όροφο πάεις είπαμε;"

    -E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Άξξιππα τζι εννα πάω να τον κομμαθκιάσω"

      Διαγραφή
  4. εχει αλλονα με φερετρο στο ιδιο ασανσερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζεινον εν ποοοολλα τραβημενο! :/

      Διαγραφή
    2. τjιείνο άρεσε μου καλύτερα-ειδικά ο άντρακλας στο τελευταίο που εχώνετουν πίσω που την φιλενάδα του-μα τι σέξυ

      Διαγραφή
    3. Είδα το τζαι τζίνο ναι αλλά τούτο εν πιο έξυπνο

      Διαγραφή
  5. Οπως λεουν και οι εξ Ελλαδος αδελφοι ημων, "έκλασαν πατάτες" :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ατε ρε μάνα μου, εννά πάθει κανένας τίποτε-εγέλασα πάντως πολλά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...