Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

I know what you did that summer!

Τα διάβασες χτες στου Αντίχριστου για τα "ατίθασα νιάτα" ε;
Ναι ξέρω, είσαι κι εσύ όλο απορίες για τη συγκεκριμένη φωτογραφία:


Ντάξει, πέρα από το πριγκηπικό ζεύγος επάνω αριστερά, υπάρχουν κι άλλοι γνωστοί και μη εξαιρεταίοι στη φωτογραφία της κομπανίας.

Δεν αναφαίρομαι παιδί μου στη Σμαράγδα Καρύδη που είναι δίπλα από την Έρση!

Ούτε βέβαια και στη Βίκυ Χατζηβασιλείου που είναι δίπλα από τη Σμαράγδα (που ήταν με την Πετροβασίλη κλπ κλπ)

Άλλο είναι το ύποπτο πρόσωπο στην εν λόγω φωτογραφία...


Τί εννοείς δε σου θυμίζει κάτι;

Παιδί μου δες το καλά!

Τί; Ακόμα δε σου θυμίζει τίποτα;

ΟΚ, ας το πάρουμε αλλιώς τότε...


Αυτό; Σου λέει κάτι αυτό;

Όχι η κοπέλα παιδί μου! Εστίασε στον ανήρ της φωτογραφίας λέμε!


Ούτε τώρα;

Μα καλά, επειδή δηλαδή ξύρισε το μουστάκι, τόσο δύσκολο είναι να τον καταλάβεις;

Ούφφου!!!

Άντε, να στους φέρω δίπλα-δίπλα μπας και ξεστραβωθείς!



#that_awkward_moment






41 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxa το πες και το κανες!!
    Είστε φοβεροί και οι δύο. Μου άρεσε το "Τα διάβασες χτες στου Αντίχριστου.." σαν μια γειτονιά όλοι :)
    Φτύμμα γλύμμα by the way :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ να διευκρινιστεί ποιός είναι το φτύμμα και ποιός το γλύμμα προς αποφυγή παρεξηγήσεων :Ρ

      Διαγραφή
    2. xexexe τωρά είδα ότι το φτύμμα γλύμμα είναι #diplis
      choose and pick!

      Διαγραφή
    3. Ίσως αν χρησιμοποιήσουμε το "κώλος τζαι βρατζίν"; Όι α;

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα! Ρε μασκαρούδιν! Από τι μαλλιά επέρασα κι εγώ... Μιαν ημέρα θα κάνω αφιέρωμα στα φρικτά κατά καιρούς hairstyles μου. Ευτυχώς που σήμερα μου έπεσαν σχεδόν όλα και ησύχασα.

    Παρεμπιπτόντως, επαναλαμβάνω για όσους δεν το εμπέδωσαν και για αποφυγή παρεξηγήσεων. Ουδεμία σχέση έχουμε στο σόι μας με τον κύριο της φωτογραφίας, ουδεμία σχέση έχουμε με αριστερούς (προσωπικά αγνοούσα και την ύπαρξή τους ώσπου πήγα στρατό), και ούτε πρόκειται να αποκτήσουμε.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ποιόν περιπαίζεις ρε; Που μου κάθεσαι πας την κερκίδα της Ομόνοιας τζαι κάμνεις τον αχάπαρο τωρά; Άτε για να μεν πω ότι στο γήπεδο εφόρες τζαι τρικούδι με τον Τσε τζαι πουκάτω έγραφε το "hasta la victoria siempre"!

      Διαγραφή
    2. Εεεεεεεετσιιιιιιιι. Κλαίω εννοειται, χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. By the way, στη φωτογραφία είχαμε 2004, τι ωραία χρονιά! Η ιστορία με το φραγκοκαναδέζικο κοριτσάκι δίπλα, χρήζει επανέκδοσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα..ντοκουμένα όχι πελλάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα να δεις που η επόμενη αποκάλυψη θα είναι ότι πέρασες κανένα καλοκαίρι σε κατασκήνωση της Εδόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ ήρθε η μεγάλη στιγμή να πάρω το μέρος του καλού μου!
    1. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την κερκίδα της Ομόνοιας αλλά για εκεί είχαμε δωρεάν εισιτήρια, σιγά μην τους δώσω έστω και ένα σεντ για να πάω στην κερκίδα μας (αφού παίζαμε εκτός έδρας)
    2. Εγώ πραγματικά δεν βρίσκω ότι του μοιάζει αλλά αν σας πω ότι μου αρέσει ο κος με το μουστάκι, θα μου πείτε ότι περί ορέξεος...
    3. Αγάπη μου όντως χάλια το μαλλί, ευτυχώς που σε γνώρισα αφού σου έπεσαν!
    Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν πολλά φροϊδικό τούτο. αρέσκει σου τζείνος με το μουστάτζι γιατί κατά βάθος μοιάζει του...

      Διαγραφή
  8. xaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxxxaxaxa!!!!!!!!!!!!!eppesa katw pou to gelio!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήκουν πάνω σιόρ τζι εν αντροπή! Είσαι τίποτε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας; Τί εννοείς εν καταλάβεις για ποιό πράμα μιλώ;

      Διαγραφή
    2. Κυριε κυριε! εγω εκαταλαβα! τι εννοεις εν εσιεις λινκ;

      Διαγραφή
    3. Κάμετε τζαι τίποτε μόνοι σας ρε! Μεν τα καρτεράτε ούλλα κουτσιά (φρέσκα με τον σκόρτον τζαι την γλυστιρίαν) καθαρισμένα!

      Διαγραφή
  9. Παρολο που η φωτο του 666 ειναι σαν να την βλεπεις εχοντας 800 βαθμους μυωπιας, οντως υπαρχει ομοιοτης ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτύμμαν γλύμμαν λαλούμεν...αψιού τζι επετάχτην, πώς το λαλούν; :Ρ

      Διαγραφή
  10. Εγώ ενόμιζα εν για τον δίπλα (με το μουστακούι) που εμιλούσετε! Αν χτενίσεις λίο το μαλλί, φτυστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εσπασετε μας σιορ! οι τρεις οι πουκατινοι ποιοι ειναι; εν διασημοι οξα εν ασημαντοι Κυπριοι λαικοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ξέρω για τον εκ δεξιών τζαι τον εξ ευωνύμων, αλλά ο μεσαίος ο πουκατινός εν αστέριν :Ρ

      Διαγραφή
  12. από την ώρα που το διάβασα κάτι δεν μου πήγαινε καλά. και επειδή η Eolica λείπει...

    "Εστίασε στον ανήρ". νομίζω εν λάθος τούτο. στον είναι αιτιατική επομένως πρέπει να είναι στον άνδρα.
    ο ανήρ, του ανδρός, τω ανδρι, τον άνδρα, ω άνερ.

    τι εννοείς εν άσχετο με το θέμα μας; επίσης τι εννοείς εμίλησε το σπάσμα;

    πάω να μελετήσω το ρήμα εστιάζω και θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρθρο 1: Αι γυναίκαι και η σε αυτών ομορφιά

      Παράγραφος 1: Αι γυναίκαι γνωσταί και ως «θάνατος».

      Επεξήγησις: Αααααχχχχ αι γυναίκαι... οπόσοι χαρακτηρισμοί υπάρχουν ίνα χαρακτηρίσουν την ομορφιά μίας γυνής... Ένας εξ αυτόν, όστις χαρακτηρίζει την λαϊκή γυνή τα κάλλη της οποίας ενίοτε ξεχειλίζουσιν από τον μικροσκοπικό άλλωστε ρούχισμόν καλείται παρά εξίσου λαϊκών ανδρών ως «θάνατος»... Διατί; Μα διατί τοιούτος θάνατος αναμένει τον ανήρ όστις θέλει κοιμηθεί μετά αυτών.

      Αιρετική εξήγησις: αποκαλείται «θάνατος» διότι υπονοείται οικονομικός θάνατος του επίδοξου καρδιοκατακτητή, καθότι η συγκεκριμένη γυνή ίνα εντυπωσιασθεί επιθυμεί κατανάλωση άφθονων φιαλών ουϊσκιου, αγορά ακριβού αυτοκινήτου κα άλλα καγκούρικα κόλπα.

      (Το παράδειγμα αποτελεί μετάφρασιν βιντεακίου εις την ελληνικήν, δηλαδή καθαρεύουσα. Παρατίθεται η αυθεντική ρήσις υπό την ένδειξη sic και η μετάφρασις )

      Πελάτης εν σκυλαδίκω, εντυπωσιασμένος παρά την τραγουδιάραν: «Ω αγαπητέ, θα ήθελες να πίπτεις άνθη κατά το μέγιστο δυνατόν εις τοιαύτην κορασίδα;» (sic: «λουλούδια σ' αυτό το θάνατο στο φουλ!»).


      Τί εννοείς πού μου νεύκεις πού πάω;

      Διαγραφή
    2. Οι κουβέντες της Παρασκευής είναι όλα τα λεφτά. ούτε μεθυσμένοι εν τες κάμνουν.

      Διαγραφή
  13. Ο ανήρ, του ανδρός, τον άνδρα! Κι εγώ το είχα προσέξει αλλά είπα να μην το αναφέρω μπας και κατηγορηθώ για αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης, λαϊκισμό και ψηφοθηρία:-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται"

      Μα εν τζι εν να με σπάσετε εσείς! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Μα εσυγχύσαμε την ονομαστική με την αιτιατική κάποιοι νομίζω;;;
      Αμάν τούτη η Εόλικα που χάνεται ρε παιδί μου!

      Διαγραφή
  14. eprepe na kaneis ap ayta ta "totaly looks like" invictus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα
    αμα θες διάβασε το νέο μου ποστ :
    http://anisixosblog.blogspot.gr/2012/12/10-2012.html

    και αμα θες γίνε μέλος στο μπλογκ μου.
    thanx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. επισης αμα θες γινε μελος και στο αλλο μου μπλογκ :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...