Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

Τον τζαιρόν μου κόρη μου...









































74 σχόλια:

  1. Χαχαχα Οντως! Αντα τζαιροι α!

    2-3 εν τα αναγνωρίζω...φανταζουμαι οτι εν λογω τον 2-3 χρόνων που με περνάς! :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι απορίες έshεις να σου τες λύσει η Αχάπαρη

      Διαγραφή
    2. και εγώ λύω σου τες Πρασινάδα. Wow. Blast from the past! πρἐπει να είμαι συνομίλικη με τον Ινβίκτους, και ίσως και από την ίδια πόλη...

      Διαγραφή
    3. Μεν σου πω πέφτετε τζαι πρώτα ανήψια! :Ρ

      Διαγραφή
    4. λαλείς να 'σαι το άλτερ ίγκο μου; χαχαχα

      Διαγραφή
    5. σόρρυ, αλλά έχω ήδη ένα αλτερ ιγκο μου (η Πρασ.) και από ότι ξέρω δεν έχω multiple personality disorder!

      Διαγραφή
  2. τον τζαιρό της πίκλας λαλεί μια φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πίκλα προφανώς τζαι ήταν συμμαθήτρια του κουκκουφκιάου

      Διαγραφή
  3. μα το προ-τελευταίο ΤΙ ΕΊΝΑΙ???????????

    οι γουρουνίτσες στεθερή αξία και σήμερα!!!

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ νεαρό μου παιδί! Must deco εποχής...Κάθε Κύπρια που σεβόταν τον εαυτό της είχε τουλάχιστον ένα...άναβες το και τάχα έτρεχε καταράκτης φωτισμένος...

      Διαγραφή
    2. Κάθε κυπριακό σπίτι που εσέβετουν τον εαυτό του είshεν ένα ποτούτο πας το τραπεζάκι δίπλα που το σύνθετον...

      Διαγραφή
    3. μα ποιά δεκαετία; Εγώ δεν το θυμάμαι σε κανένα σπίτι! :///////

      Διαγραφή
    4. Τον τζαιρόν που ήταν ο Καρεκλάς στο ΡΙΚ. Oh wait...

      Διαγραφή
  4. χαμογελάς και καίγεσαι!(ναι,εμεγαλώσαμε!) :)))))))))))))))))))))
    Δεν τα αναγνωρίζω όλα όμως.(ευτυχώς;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. panta ithela game boy, alla pote en ixame lefta na mou agorasoun. megalo apothimeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Gameboy γιοκ τωρά όμως! Από 'φαν, έφαν...σφογγάτε τα shήλη σας!

      Διαγραφή
  6. Εμένα εν πράμα να μεν μου θυμίζουν τίποτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έβαλα τα κλάματα... Ξέχασες τις αφροζούες μεσα στα μινι χωνάκια... που είχαν και τα τυχερά τους... τα commodore amiga 500... πεεε... δε λίστ ις έντλες...

    Πι πι πιολας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λίστ ις έντλες ρε!
      ΠΙ ΠΙ ΠΙΟΛΑΣ!

      Διαγραφή
    2. εγώ αφροζίτσα στο νηπιαγωγείο εγόραζα τη για 1 γρόσι (!) (ή ήταν 5 γρόσια). Αλλά ήταν το αγαπημένο μου σνακ τότε.

      Διαγραφή
  8. #anhkw_sth_genia που υπήρχε ακόμα ο ΠΙΟΛΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. #imoun_ki_egw στο γύρο του θριάμβου με τες καμήλες στες Φοινικούδες!

      Διαγραφή
    2. Πε μου τωρά ότι εν ξέρεις τον ΠΙΟΛΑ να ππέσω χαμέ να λαχταρώ τζαι ν' αντινάσσω τα πόθκια μου!

      Διαγραφή
    3. σορυ, ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΕΣ ΦΟΙΝΙΚΟΥΔΕΣ;

      Διαγραφή
    4. Έτο! Έτο! Νιώθω το! Μουθκιάζει το στόμα μου!

      Διαγραφή
    5. περίμενε να φέρω το φλόκκο να σε μαζέψουμε!

      Διαγραφή
    6. Εν Vileda τουλάχιστον οξά ποτζίντους φτηνιάρικους του Lidl; :P

      Διαγραφή
    7. Vileda,εννοείται! Πώς το ήξερες; :ΟΟΟΟΟΟΟ!!!! ;))))))

      Διαγραφή
    8. Έλα τώρα! Μπρίκια κολλάμε;

      Διαγραφή
  9. Εγώ τα μισά περίπου εν τα ξέρω (κάτι για καταρραχτούθκια με χρώματα κλπ που λέτε). Κάποια θυμούμαι τα αμυδρά (όπως τες σοκολάτες today), τζαι κάποια ήταν του τζαιρού μου όντως (τρολς).
    Κουλ κουλ κουλ!

    Ράντομ λέξη "εποχής" για σήμερα: ΠΑΓΟΥΡΙΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε μα ήσουν συμμαθητής της Μπουμπουλίνας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη δευτέρα του Δημοτικού. Αλλά που να μας θυμάστε...οι εκταίοι είσαστεν πάντα σνόμπ!

      Διαγραφή
    2. ...που λαλεί τζι ο Νίνο...ούσσου τζι εν του τζαιρού σου τούτος!

      Διαγραφή
  11. Σου υπενθυμίζω οτι είμαι πιο μιτσιά σου! Αλλά έτσι είσαστεν πάντα εσείς οι παλιοί: ζείτε μέσα στην άρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολάν η βούκκα μου εν κωλομερούϊν του μωρού...

      Διαγραφή
  12. ΥΠΕΡΑΤΟΥ! θέλω να μου έβρεις φωτό!

    τζαι τις τύχες... τα τσίπιτος...
    ("πού σε ήβραν εσένα? μες την τύχη/τα τσίπιτος?")

    έτσι μου ελάλεν ο μεγάλος μου αρφός, εγώ πού να τα ξέρω τούτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome the chestnuts!

      - Ναι, αλόου; Κυρία Νικολούλη μου εσύ;
      - Ναι...
      - Εν εντάξει, ήβραμεν την

      Διαγραφή
  13. το τρίγωνο παγωτό του regis ήταν 20 σεντ που τον μπακάλη. Ακόμα γυρεύκω το!

    Εξήχασες να βάλεις τες Ποτήρες, θυμάσαι τες; Ποτήρια τάχα χωνάκι, που είσιε στούπωμα τάχα μπάλες παγωτού.

    Ινβίχτε, αγαπώ σε πολλά σημερα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Είχα ποτζίνο το ποτήρι! Έμπαιννεν τζαι καλαμάκι :)

      Διαγραφή
    2. ούλλοι είχαμε που τζίνο το ποτήρι:))) Είσιε λάθος να πίνεις τριαντάφυλλο παγωμένο το καλοτζιαίρι που την Ποτήρα; :)

      Διαγραφή
    3. ...τζαι να στάσσει πας τη φανέλλα σου τζαι να σε βουρά η μάνα σου μες τες αυλάες...

      Διαγραφή
  14. ούφφουυυυυυυυυυυ θέλωωωωωωωωωωωωωωωω μελιτα , κουκουρουκου, σπορτ μπιλλι και όλα τα υπόλοιπαααααααα

    επήρες με πίσω σήμεραααααα τον τζιαιρό που επαίζαμεν game boy με τον Κολοκοτρώνη ( κατά το νεραϊδόπαιδο )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκουρούκου πάντως βρίσκεις στα περίπτερα :P

      Διαγραφή
  15. Ο τσιφτες... χαχαχα
    Επρεπε να βαλεις τζαι το σελινι τζαι το μισαρουι - τζεινο με τον μαππουρο πανω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όου μάι γκοντ!
    τελικά δεν είμαι τόσο πιπίνι όσο πίστευα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καποια εφτασα τζιε εγω. το οτι εσιει πολλα που εν τα θυμουμε καν διατηρει με στην κατηγορια "μπομπιρας" της μπλογκοσφαιρας. Αλλα τζινο με το καταρραχτουι θυμουμε το ρε παιθκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ετζύλησε ένα δάκρυ. 2-3 πλάσματα είπαν μου ότι βρίσκουμε τις Today και σήμερα. Εν urban legend οξά; Ενημερώστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει ναι. Οι today επανακυκλοφορήσαν στην κυπριακή αγορά

      Διαγραφή
    2. Νομίζω που κάποιο εργοστάσιο προς τα ανατολικά μας. λίβανο; αίγυπτο; κάτι ποτζεί. άκουσα το πριν 3 χρόνια νομίζω.

      Διαγραφή
    3. να χάμεν μιαν !!!!! εξίασες την ΚΕΑΝΙΤΑ!! (αλλα ηταν νακκον γενετζισιμη)

      Διαγραφή
    4. Οι χυμοί κεανίτα κυκλοφορούν ακόμα πάντως!

      Διαγραφή
  19. Αν και έχω κι εγώ μερικά που εν τα αναγνωρίζω, το πρότελευταιο επήρε με πολλά χρονιά πίσω! Έχω και την μυρωθκιά του μες τα ρουθούνια μου! (έφκαλλε μιαν μυρωθκιά περίεργη!)

    Joy tears

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hey Hey!! Eprolava ta ki ego tuta *hihihi* :3

    (18xrono, h nea genia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι 18 χρονών, αποκλείεται να τα επρόλαβες ούλλα!

      Διαγραφή
  21. Ginete na mazepsoume ipografes gia na ksanavgaloun ta trigwna pagwtakia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά ποιόν μοτέλλον; Του φρούτου οξά της κρέμας;

      Διαγραφή
    2. Tou froutou tha protimousa.
      eixe kai ena sandwich nomizw penguin to elegan. Kai afto na epistrepsei parakalw.

      Διαγραφή
  22. επρολαβα τζε εγω πολλα ποτουτα τζε νιωθω πολλα περηφανος! μουχαχαχ! :p Η κυρια που εν μες τον θυμιατο χαζιρι να με σκοτωσει που ημουν μιτσης! Ηταν να με πιασει το ρευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία; Θυμιατόν;
      Ππλής ελάπορεϊτ για να φύει τούτη η εικόνα που το νου μου.
      Ευλογείτε.

      Διαγραφή
  23. Εσυγύρισες επιτέλους το δωμάτιο σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το χαρτονόμισμα εν της ίδιας εποχής?? (εν θυμούμαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. today υπάρχουν!! εννοείται εδοκίμασα τες!! ίδιες όπως τες θυμόμουν! εφκήκαν τζαι καινούργιες γεύσεις, με χαλεπιανό!! :-)))

    α, τζαι μάλλοου έσιει, τζαι τζείνα εννοείται τρώω τα!

    εμείς που μεγαλώσαμε τη δεκαετία του '80 είμαστε τόσο τυχεροί!!
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...